Satıldı Shimano XT FD-M771 Ön Aktarıcı

Konu, 'Yol Bisikleti İlan Arşivi' kısmında Sercan Balcı tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Sercan Balcı

    Sercan Balcı Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    332
    Beğeniler:
    271
    Şehir:
    Şuan BurSa aslen BANDIRMA
    Seviye:
    Arkadaşlar ön aktarıcıyı sıfır olarak aldım. Yaklaşık 3 ay kullanmış bulunmaktayım. Aktarıcımı üst seviye ön aktarıcı alacağım için değiştireceğim. Alacak arkadaşa hayırlı olsun çok temiz durumdadır.

    Özellikler :

    Shimano XT FD-M771 Ön Aktarıcı
    Üstten bağlantılı kelepçe çapı : 34.9
    Alttan ve Üstten Çektirmeli

    İşte fotoğraflar :
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Parçaya istemiş olduğum fiyat ; 65 TL olup Kargo Tarafımdan Karşılanır. Pazarlık Yoktur.
     
  2. emrah karadeniz

    emrah karadeniz Üye

    Kayıt:
    23 Kasım 2009
    Mesajlar:
    91
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    slm hocam elmde sfr kadar temiz sorunsz olan alivio ön aktarıcı var üste ne kadar istersnz ?
     
  3. Sercan Balcı

    Sercan Balcı Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    332
    Beğeniler:
    271
    Şehir:
    Şuan BurSa aslen BANDIRMA
    Seviye:
    Takas düşünmüyorum hocam k.bakma grşmek üzere....
     
  4. Sercan Balcı

    Sercan Balcı Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    332
    Beğeniler:
    271
    Şehir:
    Şuan BurSa aslen BANDIRMA
    Seviye:
    İlan Günceldir!!!
     
  5. Sercan Balcı

    Sercan Balcı Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    332
    Beğeniler:
    271
    Şehir:
    Şuan BurSa aslen BANDIRMA
    Seviye:
    İlan Günceldir!!!
     
  6. Askin_o7

    Askin_o7 Yeni Üye

    Kayıt:
    11 Şubat 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Antalya
    sıfırı 70 lira zaten :)
     
  7. Sercan Balcı

    Sercan Balcı Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    332
    Beğeniler:
    271
    Şehir:
    Şuan BurSa aslen BANDIRMA
    Seviye:
    Hocam buda sıfır kondisyona yakın zaten görsen sıfır dersin....
     
  8. Sercan Balcı

    Sercan Balcı Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    332
    Beğeniler:
    271
    Şehir:
    Şuan BurSa aslen BANDIRMA
    Seviye:
    İlan Günceldir!!!
     
  9. Sercan Balcı

    Sercan Balcı Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    332
    Beğeniler:
    271
    Şehir:
    Şuan BurSa aslen BANDIRMA
    Seviye:
    İlan Günceldir!!!
     
  10. Sercan Balcı

    Sercan Balcı Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    332
    Beğeniler:
    271
    Şehir:
    Şuan BurSa aslen BANDIRMA
    Seviye:
    İlan Günceldir!!!
     
  11. Sercan Balcı

    Sercan Balcı Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    332
    Beğeniler:
    271
    Şehir:
    Şuan BurSa aslen BANDIRMA
    Seviye:
    İlan Günceldir!!!
     
  12. Sercan Balcı

    Sercan Balcı Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    332
    Beğeniler:
    271
    Şehir:
    Şuan BurSa aslen BANDIRMA
    Seviye:
    İlan Günceldir!!!
     
  13. crysis581

    crysis581 Üye

    Kayıt:
    23 Haziran 2010
    Mesajlar:
    97
    Beğeniler:
    74
    Şehir:
    sivas
    Seviye:
    merhaba uygun fiyat söylede alalım yaa. 0 almaktansa seninde işin görülsün
     
  14. Sercan Balcı

    Sercan Balcı Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    332
    Beğeniler:
    271
    Şehir:
    Şuan BurSa aslen BANDIRMA
    Seviye:
    Ö.m olarak cevaplanmıştır.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.