Sedona X11 mi? Voltage Serisimi?

Hangisi

  • Sedona X11

    Katılım: 30 37,0%
  • Voltage Series

    Katılım: 51 63,0%

  • Toplam katılım
    81

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
işte sedona x11in street versiyonu :D (link)

100mmlik xcm maşa,avid juicy 3 hid. , single speed vites sistemi bence streette gayet yeterli ;)

ileriki sayfalarda da resimler var ;) ve dahada eklenecek;)
 
Scudo

Engin395

Üye
Kayıt
15 Ekim 2007
Mesaj
96
Tepki
54
Şehir
istanbul
@BMX_rider07

Bisikleti ilk denediğim parkurdu .Yani öncesinde sadece üstüne oturma fırsatı yakalmıştım iş güçden dolayı eminim tekrar gidebilirsem işden fırsat bulup :) dahada yükseğe cıkacağıma eminim ....

Gürkan arkadaşım bisikletin cok hoş ama o maşa fazla dayanmaz gibime geliyo ben 2 ayda o maşayı ... anladın sen :D
 

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
@Engin395

evet bi durumları düzeltelim toraya geçecem.130-85 travelli olanına.street sürerken 85 arazide 130 kullanırım :D ayrıca önede 203 yada 180 lik rotor takmak istiyodum onuda yapacağım :)
 

SoldieR52

Forum Demirbaşı
Kayıt
9 Mart 2008
Mesaj
410
Tepki
327
Şehir
ORDU
@gurkankas

bu rotoru arttırınca ne fayda sağlıyo acaba (disk kullanmadığımdan bilmiyorum küçümsemeyin :p :D )
 

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
@SoldieR52

frenleme gücü artıyor ne kadar büyük rotor çapı o kadar iyi ve güçlü fren performansı ;)
 

Engin395

Üye
Kayıt
15 Ekim 2007
Mesaj
96
Tepki
54
Şehir
istanbul
Arkada büyük rotor tavsiye etmem manuel ve wheelie yapan için :D şahsen 160lık kullnaıyorum arkada
 

tektekerali

Aktif Üye
Kayıt
6 Nisan 2007
Mesaj
159
Tepki
210
Şehir
izmir/bostanlı
fren kontrolüne sahip olduktan sonra 203mm 185mm 160mm 140mm rotor manuel'de hiç farketmez.ayrıca manuel i öğrenene kadar fren kullanılır sonradan kendini frensiz manuel'e alıştırmanda fayda var...
 
  • Beğen
Tepkiler: ujur

Engin395

Üye
Kayıt
15 Ekim 2007
Mesaj
96
Tepki
54
Şehir
istanbul
@tektekerali

Oke doru solüyosun ama ama yüksek rotor demek yüksek tork demek hassiyeti artar ve yüksek hızlarda problem cıkarır isminden anladıgım kadarıyla tek teker yapabiliyosun 203 rotorla 40 km hızla manuel yapmayı dene nedemek istedigimi anlarsın ... :)
 
  • Beğen
Tepkiler: oski
F

frtracing

Misafir
arkada weya önde hiç farketmez bazı fren sistemleri 203 rotora tam olarak cewap veremez...ör: giant MPH, bu frenler 160 rotorlarla gelir ve en iyi olarakta bu rotorlarla calısır (ki mph FR sınıfı bir frendir)... sonuc olarak herzaman büyük rotor daha iyi bir frenleme demek değildir....
ayrıca 185 ten sonra eğer kullandığınız balata organikse hem balatanız yanmaya baslar hemde rotor cok fazla ısındığı için performans kaybı olusur...

en kısa örneklerden biride SPECIALIZED P3 modeli ön 160 arka 140!!!
 

Sahinoz

Forum Demirbaşı
Kayıt
27 Ekim 2007
Mesaj
574
Tepki
161
Şehir
İstanbul
İsim
Ahmet Sahinoz
Çap arttıkça bir tur dönüşte sürten alan artar, sürtünme katsayısı aynı olsa bile çap arttığı için anlık durdurma momenti artar, diskin yüzey alanı da artar. Şimdi sürten alan artınca balata daha çabuk tükenir, daha çok ısınır, diskin alanı arttığı için soğuma artar. Hangisi baskın gelirse ona göre sistemde komple ısınma veya soğuma gerçekleşir.

Teorik olarak olay böyle, yani 203'lük rotorla daha soğuk ve performanslı çalışan sistem de olabilir, daha çok fading yaşayan da olabilir. Anlık olarak bakıldığında da hepsinde çap büyüdükçe fren gücü artar dolayısıyla daha hassas olur. Pratikte hangi modeller nasıldır hiç bilmiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: SoldieR52

batuhany

Aktif Üye
Kayıt
27 Eylül 2007
Mesaj
199
Tepki
45
Şehir
İstanbul-Ataköy
@Sahinoz
Diskin üzerinde ki kanallarında soğumada etkisi büyük. En iyisi kendini kanıtlamış bir markanın setini almak. :)
 

erdemtunca

Üye
Kayıt
16 Haziran 2008
Mesaj
2
Tepki
1
Şehir
İstanbul
meraba beyler ben de yeni başlicam buna sedona düşünüyorum bu yazıları okuyunca bilgim daha da arttı teşekkürler hepinize :)
 
  • Beğen
Tepkiler: SoldieR52