Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Sedona, Trek, Focus, Scott sizce hangisi ?

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında kerem urumur tarafından paylaşıldı.

  1. kerem urumur

    kerem urumur Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    http://sedonabisiklet.com/products/q/act/showProduct/id/43
    http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/town/fitness/fx/7_3_fx/
    http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/town/fitness/fx/livestrong_fx
    http://www.focus-bikes.com/int/en/bikes/bikes-2012/category/fitness-12/model/arriba-40.html
    http://www.sedabisiklet.com/2012-scott-sportster-40.html/

    merhaba herkeze bir bisiklet alıcam fakat çok çeşit var ister istemez kafa karışıklığı oluyor, ne istediğini bilmek çok önemli burda, ben aşağı yukarı kafamda birşeyler çizdim ve modeller ekledim.Fakat hangisini almalıyım bilemiyorum.Öncelikle Scott hariç diğer markaları kullandım, bunlardan focus çok hoşuma gitti (aynı yukardaki modeli kullandım) bisiklet çok hafif harika hızlanıyor, Trek de kullandım ve aslında gönlüm Trekten yana, sedonada çok güzel belkide türk markalarda eniyisi sedona yani hem dağ bisikleti hemde şehir bisikleti kullandım bu modellere bayağ bi kafa tutuyo bence rahatlığı ve gidişi çok güzel(zaten bende hem konfor ve kaliteli giden bir bisiklet seviyorum) yani beni biraz sizin yorumlarınız yönlendirecek, siz neler diyosun ...
     
  2. Cyclist999

    Cyclist999 Bisikletkolik

    Kayıt:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.157
    Beğeniler:
    789
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    Focus is the best :) Yakından bakma fırsatım oldu gerçekten çok iyi makine. :)
     
  3. can coskun

    can coskun Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    13
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    focus a nerede baktınız ?
     
  4. muratcolakoglu

    muratcolakoglu Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2012
    Mesajlar:
    2.869
    Beğeniler:
    518
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Colnago
    Seviye:
    Trek al pişman olmazsın.
     
  5. kerem urumur

    kerem urumur Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    teşekkürler yorumlar için...
     
  6. Emre Aslan 1981

    Emre Aslan 1981 Aktif Üye

    Kayıt:
    23 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    170
    Beğeniler:
    147
    Şehir:
    Tokat - Kayseri
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Markalar hakkında yorum yapmayayım ama tavsiyem şu olur. Geçen sene Scott Sportster 30 kilitlenebilir maşalı ve hidrolik disk frenli bisiklet alıp yaklaşık 3000 km kullanım tecrübesinden sonra şu anki bilincimle kesinlikle sabit maşalı ve V frenli bir bisiklet alırdım.

    Kullanımımın %95'inde maşayı kilitli tutuyorum (belki de %99). Bir de disk frenden memnun olsam da uzun süreli ve kilometreli turlarda disk frenin problem çıkarması durumunda tamirinin zor olmasından dolayı v fren tercih etmek daha mantıklı. Karar sizin.
     
    Çağatay Çağlar bunu beğendi.
  7. Tuncay Üner

    Tuncay Üner Bisikletkolik

    Kayıt:
    16 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    1.031
    Beğeniler:
    657
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    En mantikli secim Trek gibi duruyor. Focus'un disk fren dezavantaji olmasa focus derdim. Gerci konfor ucin trek daha iyi bir secim olurdu.
     
  8. kerem urumur

    kerem urumur Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Ya ben hidrolik diskli Focus u kullandım ve fren sistemine hayran kaldım, çok hoşuma gitti, harika bi sistem yapmışlar, Çat diyede duruyo milim milimde çok güzel, birde yağmurda çamurdada daha iyi olucağını duydum, kullanmadım ama öyle diyolar, Scott da bu işin babalarından gibi kullanmadığım için sadece tasarımları cezbediyo, maşa derken amartisörden bahsediyosunuz galiba, amartisörde aslında bayağ bi iyi oluyor rahatlık açısından mesela amartisözrsüz bir bisiklet te çok sert oluyo çukura girince, bilmiyorum hepsi düşünüldüğünde trek'in belki bi disk modellisi yada bi riske girip sedona 341 diyorum...
     
  9. özençekçen

    özençekçen Kıdemli Üye

    Kayıt:
    27 Mart 2011
    Mesajlar:
    378
    Beğeniler:
    256
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    sabit maşa kullanacaksınız trek 7.3 ama ön amörtisor olacaksa sedona 341 fp oranı en yüksek ürün.
     
  10. kerem urumur

    kerem urumur Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    ya evet ya sedonada çok güzel hem eski model kullandım (şehir bisikleti) hemde dağ bisikleti, gidişi on numara...
     
  11. Çağatay Çağlar

    Çağatay Çağlar Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    25 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    496
    Beğeniler:
    219
    Şehir:
    Göztepe, İzmir
    Seviye:
    Emre Aslan'a harfi harfine katılıyorum. Nasıl pişmanım kimseler bilemez... Yollar bozuk dedim, çukur tümsek var dedim, amortisörsüz olmaz yahu dedim, gittim kilitlenebilir amortisörlü bisiklet aldım. Bisikletimden inanılmaz memnunum, hiçbir kalite bisikletten geri kalmıyorum turlarda, çok yüksek hızlara rahat çıkıyorum ve atik bir bisiklet. Ancak amortisör neredeyse hep kilitli.. Yol biraz bozuksa şehir içinde, laf olsun diye açıyorum amortisörü ama açmasam da olur yani. Ve amortisör açıkken ve kapalıyken hız ve yorgunluk baya fark ediyor. Bence sabit maşa bisiklet alın, pişman olmayın sonra. Param yetse ve amortisör takıntım olmasaydı düşünmeden Trek FX 7.3 alırdım..
     
    Emre Aslan 1981 bunu beğendi.
  12. kerem urumur

    kerem urumur Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    TREKKKKKKKKKKKKK, on numara ya bendede işte konfor takıntısı ve trek sevdası var bakalım ya sedona 341 yada trek olucak...