Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Sedona Gusto ya da 410...

Konu, 'Sedona' kısmında ibrahimozbay tarafından paylaşıldı.

?

Yokuşta hangisi daha iyidir..?

  1. Sedona Gusto

    21,7%
  2. Sedona 410

    78,3%
  1. ibrahimozbay

    ibrahimozbay Yeni Üye

    Yaş:
    41
    Kayıt:
    1 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    10
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Bursa
    Adı:
    İbrahim ÖZBAY
    Seviye:
    Arkadaşlar foruma yeni kaydoldum. Konu başlığında da belirtildiği üzere Sedona Gusto ve 410 arasında tereddütte kaldım.

    Kullanım amacım işe gidip gelmek ve arada şehir turu atmak anlamında olacaktır. 1.78 boy ve 95 kilodayım. Oturduğum yer genellikle yokuş yollara sahiptir. Bu iki modelden özellikle yokuşta yormamak açısından hangisini önerirsiniz..?

    Teşekkürlerimle...
     
  2. kutsaruzgar

    kutsaruzgar !!!

    Yaş:
    35
    Kayıt:
    16 Nisan 2016
    Mesajlar:
    274
    Beğeniler:
    282
    Şehir:
    ist
    Adı:
    Hüseyin
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    410 daha hafiftir. Yokuşta yükü az olur.
    Duruş bakımından gusto daha şehirli, uzun yolda da 410
     
    malinua ve ibrahimozbay bunu beğendi.
  3. ibrahimozbay

    ibrahimozbay Yeni Üye

    Yaş:
    41
    Kayıt:
    1 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    10
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Bursa
    Adı:
    İbrahim ÖZBAY
    Seviye:
    @kutsaruzgar Teşekkür ederim. Ama benim için öncelikli olan yokuşta yormaması... Gusto kesinlikle yakışıklı, ama dediğinden anladığım kadarıyla sen olsan yokuşta yormama açısından 410'u tercih edersin...?
     
  4. efecan200

    efecan200 Aktif Üye

    Yaş:
    19
    Kayıt:
    23 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    117
    Beğeniler:
    54
    Şehir:
    Denizli
    Adı:
    Efecan Zeybek
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    410 tartışmasız
     
    ibrahimozbay bunu beğendi.
  5. kutsaruzgar

    kutsaruzgar !!!

    Yaş:
    35
    Kayıt:
    16 Nisan 2016
    Mesajlar:
    274
    Beğeniler:
    282
    Şehir:
    ist
    Adı:
    Hüseyin
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    @ibrahimozbay gusto aristokrar, 410 spor
    mesafe uzadıkça ve ataklık akıcılık beklentisi arttıkça 410
    gusto lastik kalınlığı sele ve pozisyon nedeniyle konfor bisikleti

    tabii düz yolda
     
    malinua ve ibrahimozbay bunu beğendi.
  6. ibrahimozbay

    ibrahimozbay Yeni Üye

    Yaş:
    41
    Kayıt:
    1 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    10
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Bursa
    Adı:
    İbrahim ÖZBAY
    Seviye:
    Yokuştan ötürü kararım 410'a doğru şekil değiştiriyor. Kadro boyu olarak ne önerirsiniz..? 52-56..?
     
  7. kutsaruzgar

    kutsaruzgar !!!

    Yaş:
    35
    Kayıt:
    16 Nisan 2016
    Mesajlar:
    274
    Beğeniler:
    282
    Şehir:
    ist
    Adı:
    Hüseyin
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    48-52
     
    malinua ve ibrahimozbay bunu beğendi.
  8. ibrahimozbay

    ibrahimozbay Yeni Üye

    Yaş:
    41
    Kayıt:
    1 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    10
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Bursa
    Adı:
    İbrahim ÖZBAY
    Seviye:
    @kutsaruzgar Arkadaşım çok teşekkür ederim alakan için. 52 alacağım nasipse. 56 sanırım fazla büyük gelir değil mi..?
     
  9. kutsaruzgar

    kutsaruzgar !!!

    Yaş:
    35
    Kayıt:
    16 Nisan 2016
    Mesajlar:
    274
    Beğeniler:
    282
    Şehir:
    ist
    Adı:
    Hüseyin
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    52 de büyük aslında, bacak ve kol boyunuza göre karar vermek gerekir.

    410 da 44-48-52 var 56 yok diye biliyorum .
     
    malinua bunu beğendi.
  10. ibrahimozbay

    ibrahimozbay Yeni Üye

    Yaş:
    41
    Kayıt:
    1 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    10
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Bursa
    Adı:
    İbrahim ÖZBAY
    Seviye:
  11. kutsaruzgar

    kutsaruzgar !!!

    Yaş:
    35
    Kayıt:
    16 Nisan 2016
    Mesajlar:
    274
    Beğeniler:
    282
    Şehir:
    ist
    Adı:
    Hüseyin
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    yanınızda tecrubeli biri olsa çok iyi olur.
     
    malinua bunu beğendi.
  12. ibrahimozbay

    ibrahimozbay Yeni Üye

    Yaş:
    41
    Kayıt:
    1 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    10
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Bursa
    Adı:
    İbrahim ÖZBAY
    Seviye:
    Sedona 420'ye yöneldim.... 2016 modeline. Araştırınca bu kalite ve akıcılık açısından sanki daha iyi geldi gibi.
     
  13. 1dost

    1dost Yazıyor...

    Kayıt:
    11 Nisan 2014
    Mesajlar:
    967
    Beğeniler:
    929
    Şehir:
    40
    Bisiklet:
    Lapierre
    Seviye:
  14. ibrahimozbay

    ibrahimozbay Yeni Üye

    Yaş:
    41
    Kayıt:
    1 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    10
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Bursa
    Adı:
    İbrahim ÖZBAY
    Seviye:
    @1dost 410 diyorsun yani....
     
  15. kutsaruzgar

    kutsaruzgar !!!

    Yaş:
    35
    Kayıt:
    16 Nisan 2016
    Mesajlar:
    274
    Beğeniler:
    282
    Şehir:
    ist
    Adı:
    Hüseyin
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Çadırlı vs uzun tur yapacaksanız ve inişli çıkışlı rotanız yüksek rakımlı olacaksa, şehirdede yağmur çamur performans sürüşü diyorsanız hd fren.
    Ben 410 la 500 km ye yaklaştım, hala ilk papuçlar. Bir bu kadar daha gider.
     
    malinua bunu beğendi.
  16. malinua

    malinua Yeni Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    1 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    ist
    Bisiklet:
    Carraro
  17. kutsaruzgar

    kutsaruzgar !!!

    Yaş:
    35
    Kayıt:
    16 Nisan 2016
    Mesajlar:
    274
    Beğeniler:
    282
    Şehir:
    ist
    Adı:
    Hüseyin
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    @malinua ağır olması, hidrolik yağı balata alman gerekiyor. Birde çok hassas şak diye kitliyor lastikleri, tedirgin ediyor.
     
    malinua bunu beğendi.
  18. malinua

    malinua Yeni Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    1 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    ist
    Bisiklet:
    Carraro
    yüksek rakımda niye avantajlı
     
  19. kutsaruzgar

    kutsaruzgar !!!

    Yaş:
    35
    Kayıt:
    16 Nisan 2016
    Mesajlar:
    274
    Beğeniler:
    282
    Şehir:
    ist
    Adı:
    Hüseyin
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    @malinua ben yaşamadım ama uzun inişlerde yüklü iken v fren yorucu olur diyorlar
     
  20. efecan200

    efecan200 Aktif Üye

    Yaş:
    19
    Kayıt:
    23 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    117
    Beğeniler:
    54
    Şehir:
    Denizli
    Adı:
    Efecan Zeybek
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    bence yanlışınız var uzun inişlerde kaliteli bi v fren daha etkili olacaktır çünkü hd frenin rotorları küçük olduğu için çabuk ısınıyor ama jant çemberleri daha geniş çaplı olduğu için daha az ısınıp iyi performans veriyor ama kaliteli olması ve iyi ayarlanması önemli