Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Sedona borla neden bu kadar tavsiye edilen bir bisiklet???

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında Batıhan Şener tarafından paylaşıldı.

  1. Batıhan Şener

    Batıhan Şener Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Haziran 2010
    Mesajlar:
    14
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    Arkadaşlar yeni bisiklet almak üzereim ve yardım eden arkadaşlar sedona borla öneriyor bu bisikletin bu kadar sevilmesinin nedeni nedir???
     
  2. Hasan Kuru

    Hasan Kuru Onursal Üye

    Kayıt:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.655
    Beğeniler:
    1.313
    Şehir:
    Denizli-Merkez >> Denizli Bisik
    Seviye:
    Başlangıç seviyesinde olanlar için en ideal bisiklettir. Gerekse fiyatı, üzerindeki donanımı ve kadrosu. İleriye dönük parça değişimlerinize de uygundur. Tek eksik yönü maşasının kilitlenmemesi; o da üzerine biraz fark ödeyerek halledilecek birşeydir.
     
  3. Batıhan Şener

    Batıhan Şener Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Haziran 2010
    Mesajlar:
    14
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    çok teşekkürler peki maşa kilitlenmesinin ne gbi avantajları var efor sarfiyatına etkisimi oluor?
     
  4. Baran Saldanlı

    Baran Saldanlı Kıdemli Üye

    Yaş:
    22
    Kayıt:
    22 Nisan 2010
    Mesajlar:
    333
    Beğeniler:
    99
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    düz yolda enerji kaybını önlüyo sanırsam.bu yüzden düz yolda kitleniyor.
     
    Hasan Kuru bunu beğendi.
  5. Hasan Kuru

    Hasan Kuru Onursal Üye

    Kayıt:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.655
    Beğeniler:
    1.313
    Şehir:
    Denizli-Merkez >> Denizli Bisik
    Seviye:
    Yok o kadar fazla bi etkisi yok ama mesela yokuş çıkarken kilitlenirse daha rahat çıkarsınız. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.
     
    Batıhan Şener bunu beğendi.
  6. Batıhan Şener

    Batıhan Şener Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Haziran 2010
    Mesajlar:
    14
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    çok saolun...
     
    Hasan Kuru bunu beğendi.
  7. Süleyman Uzunköprü

    Süleyman Uzunköprü Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.234
    Beğeniler:
    1.590
    Şehir:
    İstanbul-Fatih
    Seviye:
    Bence tam size göre bir bisiklet, uygun fiyatlı ve kaliteli.
     
  8. johncena

    johncena Üye

    Kayıt:
    1 Haziran 2010
    Mesajlar:
    86
    Beğeniler:
    20
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    tam virajı dönüoz 40 la 50 ile bi kilitlendi ozmn ..... yoluna
     
  9. gokhan erdogan

    gokhan erdogan Bisikletkolik

    Kayıt:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.016
    Beğeniler:
    1.297
    Şehir:
    Luleburgaz
    Seviye:
    2010 modellerı bıraz pahalaı geldi bana bence daha uygun whıstle var daha uygun parça olarakta pek fark yok 1054 modelıydı sanırım kılıtlı masa var uzerınde...
     
  10. ozzy

    ozzy Yeni Üye

    Kayıt:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    39
    Beğeniler:
    59
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    kitlenebilir maşa tırmanışta iş görür. inişte ve düzlükte yüksek hızda kilit tavsiye edilmez.
     
  11. egemen erdem öztürk

    egemen erdem öztürk Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Haziran 2010
    Mesajlar:
    20
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    bu klitleme olayı maşanın kafasına göre yaptığı bir işmidir ki ?
     
  12. Ümit Arabacı

    Ümit Arabacı Kıdemli Üye

    Kayıt:
    16 Mart 2008
    Mesajlar:
    375
    Beğeniler:
    191
    Şehir:
    Kartal, İstanbul
    Seviye:
    Hayır siz manuel olarak kilitler açarsınız ben 2008 de borlayı aldım gayet memnunum 1100 KM yaptım hala canavar gibi bir sorun yok çok şükür
     
  13. Cavit Ziya

    Cavit Ziya Misafir

    yani başlayanlar için fiyatları cazip ama ben yeni başlayanda olsa o bisiklete vereceği parayla ikinci el çok daha üst seviye bi bisiklet alınabileceğine inanıyorum
     
  14. Goflet

    Goflet Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.636
    Beğeniler:
    1.184
    Şehir:
    Bakırköy-A.S.U.S.
    Seviye:
    Maşa kitlemesi gidondan maşaya giden bir tel yardımı ile yada direk maşanın üzerindeki bir mandal vasıtası ile yapılır.Amacı ise pedal basarken verilen gücün bir kısmının amartisörün yaylanmasını sağlayıp boşa gitmesini engellemektir.

    Özellikle yokuşlarda pedal basış açısın ekseni öne kaydığı için verilen gücün hatrı sayılır kısmı amortisör tarafından emilir.Bunu engellemek için maşa kitlenir yokuş daha rahat çııkılır.

    Ben şahsen asfaltta yol alırken sürekli kilitli tutuyorum.Kilitsiz duruma göre biraz daha konforsuz olmasına rağmen daha az yoruyor.