Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

sedona 781 e denk bisiklet

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında aso2 tarafından paylaşıldı.

  1. aso2

    aso2 Freedom way with Giant

    Kayıt:
    31 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    182
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    arkadaşlar pek çok arkadaşımız sedona nın fiyatının çok abartıldığını söylediler 1550 dolar cıvarı bir fiyatı var buna denk hangi bisikletler var acaba

    scott 2010 serisinde , bide Whistle de

    peki son soru sedona nın frenleri hidrolik fren mı yoksa mekanik?
     
  2. aso2

    aso2 Freedom way with Giant

    Kayıt:
    31 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    182
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    bana karşı bişey mı varya niye kimse yardımcı olmuyo anlamadım ,valla kaydımı sildiricem forumdan
     
  3. Onur Kahraman

    Onur Kahraman Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.448
    Beğeniler:
    987
    Şehir:
    EU
    Seviye:
    carraro 478 K race süper bisiklettir. mavic crossride jantlar,full xt sistem gibi özellikleriyle fiyatıda uygundur.
    Not: tabikide hidrolik fren.milyarlık bisiklette mekanik olmaz zaten :D
     
  4. aso2

    aso2 Freedom way with Giant

    Kayıt:
    31 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    182
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    ewet o da müthiş bisiklet ama mekanik fren olması kötü
     
  5. Onur Kahraman

    Onur Kahraman Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.448
    Beğeniler:
    987
    Şehir:
    EU
    Seviye:
    :eek: carraromu mekanik :D xt hidrolik frenli bisiklet. 500 tl nin üzerinde bisikletlerde genelde hidrolik olur.
     
  6. aso2

    aso2 Freedom way with Giant

    Kayıt:
    31 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    182
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
  7. haceli yılmaz

    haceli yılmaz Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    636
    Beğeniler:
    532
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    SELAMLAR DOSTLAR AMA MALESEF CARRARONUN BU MODELİ TÜRKİYEDE KALMAMIŞTIR BENDE BAŞTAN Bİ FİRMAYLA ANNAŞTIM ELİNDE VARDI AMA BEN ARAŞTIRMA YAPIYM FALAN DİYENE KADAR MALESEF TÜKENDİ SATMIŞ ELİNDEKİLERİ ZATEN AZ SAYIDA CIKARMIŞ REKLAM MAKSATLI BENDE ARIYORUM ŞU AN AMA BANADA BİANCI ALİKUT MANTIKLI GELDİ FUL SLX HEMDE FİYATI İİ AMA FARKLI BİŞEY BULURSAMDA SİZİ BİLGİLENDİRİRİM
     
  8. arif büyük

    arif büyük Kıdemli Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2010
    Mesajlar:
    357
    Beğeniler:
    113
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    geçen seneye göre 781 in bu fiyatta olmasının nedenleri şöyle;göbekler rulmanlı novatec,gidon seti race face,ruble deore ve de kadronun kaynak izlerinin gözükmemesinide ekleyebiliriz.
     
  9. aso2

    aso2 Freedom way with Giant

    Kayıt:
    31 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    182
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    peki Scott Aspect 45 2010 bu bisikletle arasında belirgin bir fark varmı ?
    !! bide arkadaşlar scott'un 2010 yılı bisikletlerinin fiyatlarını internette bulamadım ne doruk bisiklette nede seda bisiklette
     
    arif büyük bunu beğendi.
  10. arif büyük

    arif büyük Kıdemli Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2010
    Mesajlar:
    357
    Beğeniler:
    113
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    belirgin bi fark varmı da ne demek resmen uçurum var...aspectin fiyatı 670 euro:D
    781 in 1550.
     
  11. aso2

    aso2 Freedom way with Giant

    Kayıt:
    31 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    182
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    peki 2000 civari aspect veya scale öneriniz ne olur?
    -Sedona 'nın kadrosu için bu kadar fiyatı yüksek bide?
    aslında asıl sorum 1550 dolar sedonaya değer mi? O ayarda scottlar neler?
     
  12. arif büyük

    arif büyük Kıdemli Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2010
    Mesajlar:
    357
    Beğeniler:
    113
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    ben 781 in bu fiyata değdiğine inanıyorum.mesela scoot scale 40 da olabilir.Ama tercihim sedona olur.
     
  13. aso2

    aso2 Freedom way with Giant

    Kayıt:
    31 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    182
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    peşinde doruk bisiklette pazarlık payı geniş mi acaba 2200 kapatabilirmiyiz?=)
     
  14. arif büyük

    arif büyük Kıdemli Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2010
    Mesajlar:
    357
    Beğeniler:
    113
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    istanbulda ki aslı bisiklette daha ucuza alabilirsin..ama peşin olarak verirsen tabi.ama istanbuldan alma gibi bir şansım yok diyorsan dediğin gibi doruk bisikletten al hem indirimde yaparlar.Tahminim 2200 tl ye belkide dahada ucuza da alırsın.