Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Sedona 751 D Arıyorum / Deore veya SRAM X.5 Setli Bisiklet Arıyorum.

Konu, 'Takas ve Aranıyor Arşivi' kısmında Fırat Karamanoğulları tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Fırat Karamanoğulları

    Fırat Karamanoğulları Kıdemli Üye

    Kayıt:
    16 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    322
    Beğeniler:
    42
    Şehir:
    Levent
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Merhaba,

    Başlıkta belirttiğim gibi X.5 setli veya Deore setli bisiklet arıyorum. Öncelikli tercihim Sedona 751 D diğer kadrolu marka ve bisikletlere de açığım. Bisikletin fotoğraflarını ve fiyatını pm olarak atarsanız sevinirim. Temiz bisiklet arıyorum arkadaşlar. Fazla hırpalanmış, eskimiş bisikletleri tercih etmeyeceğim.(2-3 aylık bisiklet arıyorum). Tekliflerinizi pm olarak belirtebilirsiniz.

    İstanbul içi elden teslim (öncelikli)

    18 inch olmalı
     
  2. Fırat Karamanoğulları

    Fırat Karamanoğulları Kıdemli Üye

    Kayıt:
    16 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    322
    Beğeniler:
    42
    Şehir:
    Levent
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Güncel. Deore veya Sram setli az kullanılmış, temiz aksesuarsız bisiklet arıyorum arkadaşlar.
     
  3. Ahmet ALATLI

    Ahmet ALATLI Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    253
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    Çankırı
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Kadro Boyu ne acaba ?
     
  4. Mehmet Ser

    Mehmet Ser Bisikletkolik

    Kayıt:
    21 Mart 2011
    Mesajlar:
    1.207
    Beğeniler:
    526
    Şehir:
    İstanbul-Pendik-Aydos
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    2008 sedona 781 kadro xtr fren xtr jant göbekleri slx 10 lu set xt aynakol reba sl carbon lowrıser gıdon carbon sele borusu bisikelt var. uygun fiyata vericem. 0535 408 16 19 bisiklet şuan bakımda
     
  5. Fırat Karamanoğulları

    Fırat Karamanoğulları Kıdemli Üye

    Kayıt:
    16 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    322
    Beğeniler:
    42
    Şehir:
    Levent
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Arkadaşlar kusura bakmayın belirtmeyi unutmuşum 18 kadro. Ayrıca maksimum 2,3 ay kullanılmış bisiklet arıyorum. Aceleye geldiğinden dolayı eklemeyi unutmuşum. Moderatör bir arkadaştan rica edeceğim.

    Sram X.5 veya Deore set olması lazım bisikletin arkadaşlar. Bu arada Kron marka bisiklet düşünmüyorum sağolun.
     
  6. Mehmet Ser

    Mehmet Ser Bisikletkolik

    Kayıt:
    21 Mart 2011
    Mesajlar:
    1.207
    Beğeniler:
    526
    Şehir:
    İstanbul-Pendik-Aydos
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    İnsan bi 781 istemiyorum der 2.el istemiyorum der bişe der yani. bendeki ekipmanlar temiz slx vıtesler sıfır jantların tellerı tel başları sıfır frenlerın yağları yeni basıldı jantlar tubless. gıdon sele borusu carbon aynakol xt
     
  7. Fırat Karamanoğulları

    Fırat Karamanoğulları Kıdemli Üye

    Kayıt:
    16 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    322
    Beğeniler:
    42
    Şehir:
    Levent
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Teşekkürler, listeye ekledim hocam. Araştırmaya devam ediyorum. Daha sonra karar vereceğim. Mesajıma bakarak revize etmeyin lütfen.
     
  8. Ferhat Köse

    Ferhat Köse Onursal Üye

    Yaş:
    40
    Kayıt:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    6.461
    Beğeniler:
    9.086
    Şehir:
    Eskişehir'de yaşıyor
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    Fırat bey mesaj atmanıza gerek yok aradığınız tüm nitelikler ilk mesajınızda ve başlığınızda yazıyor.Gelen teklifleri de değerlendirip değerlendirmemek size kalmış.
     
  9. Fırat Karamanoğulları

    Fırat Karamanoğulları Kıdemli Üye

    Kayıt:
    16 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    322
    Beğeniler:
    42
    Şehir:
    Levent
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Teşekkür ederim. İş, güç derken dikkatimden kaçmış. :)
     
  10. Fırat Karamanoğulları

    Fırat Karamanoğulları Kıdemli Üye

    Kayıt:
    16 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    322
    Beğeniler:
    42
    Şehir:
    Levent
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Arkadaşlar teşekkür ederim, konu geçici süre ile iptal. Sağolun, bisiklet aramıyorum şu an.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.