Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

....Scott'a devam....

Konu, 'Bisikletlerimizin Fotoğrafları' kısmında Hakim Arslan tarafından paylaşıldı.

  1. Hakim Arslan

    Hakim Arslan Onursal Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    17 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.501
    Beğeniler:
    736
    Şehir:
    Adıyaman
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    SCOTT S40 :rolleyes: :rolleyes:
    -mavic cxp 22 jant
    -Hutchinson telsiz lastikler
    -Tiagra 4500 fren vites kolu
    -Tiagra 4500 arka vites
    -Tiagra 4500 ön vites
    -Tiagra 4500 ruble
    -Tiagra 4500 zincir
    -FSA aynakol
    -Scott pro fren bacakları
    -Scott sele borusu
    -Ritchey furç takımı
    -Guizzo boğaz 170 gr
    -Selle italia 220 gr
    -Ağırlık pedalsız 8.4 kg.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Yasin Kukur

    Yasin Kukur Bisikletkolik

    Kayıt:
    27 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.186
    Beğeniler:
    400
    Şehir:
    Samsun-Manisa
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    güzel bi bisklet fakat. o çimende, taşların içinde bi yol bisikleti! hiç uymamış. :D
     
  3. Hakim Arslan

    Hakim Arslan Onursal Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    17 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.501
    Beğeniler:
    736
    Şehir:
    Adıyaman
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    dayayacak yer bulamadım :D:D
     
  4. MuratHan

    MuratHan Bisikletkolik

    Yaş:
    46
    Kayıt:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.314
    Beğeniler:
    1.438
    Şehir:
    Alanya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Bende bir s40 kullanıcısıyım. Bisikletiniz çok güzel özellikle aynakol renk uyumu ayrı bir hava katmış. Güle güle kullanın.
     
    Hakim Arslan bunu beğendi.
  5. M.Kaba

    M.Kaba Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    25 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    731
    Beğeniler:
    670
    Şehir:
    sanane
    Seviye:
    en sondaki fotodan uzaktan belli oluyor scott olduğu her yerde karizma bisiklet
     
    Hakim Arslan bunu beğendi.
  6. burak329

    burak329 Üye

    Kayıt:
    5 Kasım 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    Ordu
    Seviye:
    Çok güzel bi yol bisikleti iyi günlerde sakatlanmadan kullanırsın umarım :)
     
    Hakim Arslan bunu beğendi.
  7. Yasin Kukur

    Yasin Kukur Bisikletkolik

    Kayıt:
    27 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.186
    Beğeniler:
    400
    Şehir:
    Samsun-Manisa
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    o da güzel. :D:D:D
     
    Hakim Arslan bunu beğendi.
  8. Hakim Arslan

    Hakim Arslan Onursal Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    17 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.501
    Beğeniler:
    736
    Şehir:
    Adıyaman
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim
     
  9. sonEr´´

    sonEr´´ Onursal Üye

    Kayıt:
    15 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.333
    Beğeniler:
    1.554
    Şehir:
    İstanbul/Esenler
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    çok seksi bişey yahu :D kazasız belasız...
     
    Hakim Arslan bunu beğendi.
  10. Güney Tuncer

    Güney Tuncer Onursal Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.674
    Beğeniler:
    2.804
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Özellikle renk olarak çok güzel görünüyor ve üzerindeki malzemelere göre ağırlığıda "8.4kg" cidden çok iyi. Güle güle kullanın.
     
    Hakim Arslan bunu beğendi.
  11. mamili25

    mamili25 Üye

    Kayıt:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    94
    Beğeniler:
    68
    Şehir:
    mersin
    Seviye:
    MTB'yi bıraktım, bundan alacağım. Ben de bu bebekten istiyorum. :D
     
    Deniz ve Hakim Arslan bunu beğendi.
  12. Utku Soğancıoğlu

    Utku Soğancıoğlu Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    63
    Beğeniler:
    22
    Şehir:
    SaKaRYa
    Seviye:
    bence de , yol bisikleti ile arazi yapmak :rolleyes: :)
     
  13. Hakim Arslan

    Hakim Arslan Onursal Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    17 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.501
    Beğeniler:
    736
    Şehir:
    Adıyaman
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    ewet baya iyi ağırlık var :in: :in:
     
  14. Hakim Arslan

    Hakim Arslan Onursal Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    17 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.501
    Beğeniler:
    736
    Şehir:
    Adıyaman
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    ne arazisi abicim ya bu gelin araziye girer mi 1 metre solda asfalt görünüyo zaten :eek: :eek:
     
  15. Doruk ÖZTÜRK

    Doruk ÖZTÜRK Kıdemli Üye

    Kayıt:
    20 Nisan 2009
    Mesajlar:
    214
    Beğeniler:
    46
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    renk uyumu çok güzel olmuş abi kaçıncı scott?:)
     
    Hakim Arslan bunu beğendi.
  16. Hakim Arslan

    Hakim Arslan Onursal Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    17 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.501
    Beğeniler:
    736
    Şehir:
    Adıyaman
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    3. scott bu :D:D:D 3 ayda:p
     
  17. serdar canıbeyaz

    serdar canıbeyaz Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    16 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    669
    Beğeniler:
    506
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    kara penceeee emegıne saglık kardesım
     
    Hakim Arslan bunu beğendi.
  18. Hakim Arslan

    Hakim Arslan Onursal Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    17 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.501
    Beğeniler:
    736
    Şehir:
    Adıyaman
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Geliyor devamı :)
     
  19. Doruk ÖZTÜRK

    Doruk ÖZTÜRK Kıdemli Üye

    Kayıt:
    20 Nisan 2009
    Mesajlar:
    214
    Beğeniler:
    46
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Abi yeni geliyosa birak s30lari 40lari filan al soyle guzel bir CR1 olsun bitsin
     
  20. Hakim Arslan

    Hakim Arslan Onursal Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    17 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.501
    Beğeniler:
    736
    Şehir:
    Adıyaman
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    acelesi yok onun sindiremez toplum ;) :in: