SCOTT ya da GT AGGRESSOR

SCOTT & GT

  • SCOTT ASPECT 60 2010

    Katılım: 8 72,7%
  • GT AGGRESSOR 3.0 2011

    Katılım: 3 27,3%

  • Toplam katılım
    11
  • Anket kapanışı .

meteoksasoglu

Aktif Üye
Kayıt
20 Ocak 2012
Mesaj
127
Tepki
26
Şehir
Mersin
Bisiklet
Scott
iki bisikletten birini alacağım sizce hangisi daha mantıklı olacaktır
VE BU bisikletlerin arasında xc mtb, kilitlenebilir amortisoru olan bisiklet
varmı?

SCOTT
(link)

Kadro : New hydroformed Frame Alloy 6061 Performance geometry
Maşa : Suntour XCT V2 100mm travel
Arka Vites : Shimano Altus RD-M310 21 Speed
Ön Vites : Shimano FD-TZ 20 31.8mm
Vites Kolları : Shimano ST-EF50-7R EZ-fire plus
Fren Kolları : n/a
Fren : Scott Comp V-Brake
Zincir : KMC Z-50
Ayna Kol : Suntour CW-XCC-T202 black 42x34x24 T / w CG
Orta Mil : Chian-Haur CH-52 - B
Jantlar : Araya GP-710 black/CNC
Lastikler : Scott Ozon 26 x 2.0 / 27TPI
Furş : Ritchey LB Plus 1 1/8"
Arka Hazne : Formula FM-31-RQR
Ön Hazne : Formula FM-21-FQR
Ağırlık : 14.60 kg
Pedal : Xerama SP-872N
Sele : New Scott Aspect
Sele borusu : Scott SP-252 26.8mm
Jant Telleri : 14 G, stainless steel
Dişli : Shimano MF-TZ 21-7 14-28T

GT AGGRESSOR
(link)

KULLANICI TIPI : MTB, HOBİ KULLANICISI, YENİ BAŞLAYAN
KADRO : ALIMINUM 6061
ÖN AMORTİSÖR : SR SUNTOUR M2025
ARKA AKTARICI : SHIMANO TOURNEY 7 SPEED
ÖN AKTARICI : SHIMANO TOURNEY TX
VİTES KOLLARI : SHIMANO EF-50 RAPID FIRE
RUBLE : SHIMANO HYPERGLIDE 7 SPEED 11-32T
ZİNCİR : KMC HG-40
AYNAKOL : SR SUNTOUR XC 42/32/26
ORTA GÖBEK : SEALED CARTRİDGE
FREN ÖN / ARKA : PRO MAX V-BRAKE
FREN KOLLARI : SHIAMNO EF-50
ARKA GÖBEK : GT ALL TERRA ALLOY
ÖN GÖBEK : GT ALL TERRA ALLOY
PEDALLAR : PLASTIK
GİDON : ALL TERRA ALLOY MTB RISER
BOYUN : ALL TERRA ALLOY AHEAD
FURÇ TAKIMI : SEALED MECH AHEAD
SELE : ALL TERRA
SELE BORUSU : GT ALLOY
JANT : ALEX IC 1000 ALLOY
LASTİK : KENDA 26X2.10
RENK : KIRMIZI SİYAH, GRİ BEYAZ, BEYAZ SARI
JANT EBATI : 26"
VİTES SAYISI : 21
MATERYAL : Alu
SIZE : M, L
 
Scudo

Ogunogun

Aktif Üye
Kayıt
25 Temmuz 2011
Mesaj
169
Tepki
10
Şehir
Izmir
scoot'ın kadro olarak daha iyi olduğunu düşünüyorum arka vites konusunda da daha iyi maşa konusunda ikiside aynı gibi kitlenebilir maşalı bir model alabilirsen senin için daha iyi olur. Ben olsaydım tercihimi scottan yana kullanırdım.
 

meteoksasoglu

Aktif Üye
Kayıt
20 Ocak 2012
Mesaj
127
Tepki
26
Şehir
Mersin
Bisiklet
Scott
scott kitlenebilir maşalımı benm alcağım scott??
 

meteoksasoglu

Aktif Üye
Kayıt
20 Ocak 2012
Mesaj
127
Tepki
26
Şehir
Mersin
Bisiklet
Scott
bu öözelliği olup olmadığını nasıl anlıyabilirim? neyazmalı özellikler bölümünde?
 

Ogunogun

Aktif Üye
Kayıt
25 Temmuz 2011
Mesaj
169
Tepki
10
Şehir
Izmir
özelliklerde yazar ama yazmasada gidondan maşaya giden bir kablo olursa kilitlenebiliyor demektir maşa üzerindende kitlenenler var ama fotograftan gördüğünle ancak maşaya giden kabloyla anlayabilirsin.
 

meteoksasoglu

Aktif Üye
Kayıt
20 Ocak 2012
Mesaj
127
Tepki
26
Şehir
Mersin
Bisiklet
Scott
ben bu olayı bilmiyordum ozman yeni başlıyan biri olarak kitleme imkanı olmayanı almasam daha iyi olacak galiba bu uyarı için teşekkür ederim, üzerinde lock yazılı 2 scott daha buldum bütçeme uyan onlar için yarı bir konu acacağım müsait olunca konuma bakıp yardım edersen sewinirim.
 

Tolga Günsezer

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Temmuz 2011
Mesaj
1.206
Tepki
1.060
Yaş
50
Şehir
Manisa / Sarıgöl
Bisiklet
Whistle
Yazdığınız diğer konuları da okuyorum. Birşey dikkatimi çekti. Sadece maşa ve marka üzerine odaklanıyorsunuz. Bu konunuzdaki her 2 modelde de 21 vites var ve aktarıcılar en düşük model. Yükseltmek istediğinizde 7 li sistem göbekleri 8 ve 9 lu sisteme uymaz. Bu durumda hem göbekleri hem aktarıcıyı belki de aynakolu değiştirmek zorunda kalacaksınız. Kriterlerinize bu detayı da eklemenizi öneririm.

Kolay gelsin :)
 

meteoksasoglu

Aktif Üye
Kayıt
20 Ocak 2012
Mesaj
127
Tepki
26
Şehir
Mersin
Bisiklet
Scott
@Tolga Günsezer

Dediklerinizden hiçbirşey anlamadım :(( ya lütfen 1 kişi cıkıp bana yardım edebilsin neyapacam ben şimdi almayacakmıyım bisiklet ???
 

Tolga Günsezer

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Temmuz 2011
Mesaj
1.206
Tepki
1.060
Yaş
50
Şehir
Manisa / Sarıgöl
Bisiklet
Whistle
Forumda bisiklet aksamları ve sistemleri hakkında detaylı konular var önce onları okuyup bilgilenebilirsiniz. Kadro, maşa, fren ve çekiş sistemleri gibi konularda açıklayıcı bilgiler var. Bunları okuyup daha sonra kafanıza takılanları sorarsanız daha kolay yardımcı olabiliriz. Yoksa size sadece kendi beğenimizi söyleriz ki bu ihtiyacınız olan şey değil.
 

meteoksasoglu

Aktif Üye
Kayıt
20 Ocak 2012
Mesaj
127
Tepki
26
Şehir
Mersin
Bisiklet
Scott
ya ben öğrendikçe beğenmiyorum bisiklet o yüzden daha fazla öğrenmek istemiyorum. ilk başta büycem 600 idi şimdi 1000tl ye cıktı az daa öğrenirsem 2bin olacak :)
 
Kayıt
28 Mayıs 2011
Mesaj
165
Tepki
109
Şehir
eskişehir
ozaman söyle kısaca açıklayayım arkadaşın demek istediğini. arka tekerlek göbeği 7 li rubleye uygun olduğu için ileride 8 li 9lu ruble kullanan sistemlere geçmek istediğinizde arka göbeğin değişmesi gerekir. hatta 9 ve uzerinde bir sisteme geçmek isterseniz sadece ruble ve arttırıcı ve arka göbeğin değişmesi yetmeyecek 9lu sisteme uygun zincir ve aynakol da kullanmak zorunda kalacaksınız. ve hatta duruma göre ön vites bile değişmek zorunda kalabilir.(vites kollarını saymıyorum onlar her halikarda değişecek) bunun dışında alacağınız kadronun hem v hemde disk fren uyumlu olması da ileride disk frene geçmek istediğinizde sıkıntı yaratmaması için iyi olur. yine maşada da kadroyla benzer bir durum var. masanında disk ve v fren uyumlu olmasına dikkat ederseniz oda ileride sıkıntı yaratmaz.
 

meteoksasoglu

Aktif Üye
Kayıt
20 Ocak 2012
Mesaj
127
Tepki
26
Şehir
Mersin
Bisiklet
Scott
ben bitane disk frenli bisiklet beğendim GT ama bana göre tek eksiği maşa kitlenmiyor oda ne işe yarıor onuda bilmiyorum ya neyse. birde ben bisikletin orasını burasını değiştirme taraftarı değilm zaten aldıım bisiklet 1000tl civarı bişe olck ve orjinali neyse ölede nırakacam, ilerde yani bir kaç sene sonra sıkıntı yada değişim istersem gider yenisini alırım 2bin 3bin tl civarlarında kafama göre bişe alırım yanılıyormuyum? ne gerek var bisikleti alıp baştan yaratmaya masrafa? bu bisiklet o donanım için yapılmış ben değiştirsem nekadar sağlıklı olurki??