Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

SCOTT ya da GT AGGRESSOR

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında metemt tarafından paylaşıldı.

?

SCOTT & GT

Anketin kapanma tarihi 8 Şubat 2012.
  1. SCOTT ASPECT 60 2010

    oy sayısı 8
    72,7%
  2. GT AGGRESSOR 3.0 2011

    oy sayısı 3
    27,3%
  1. metemt

    metemt Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Ocak 2012
    Mesajlar:
    126
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    Mersin
    Seviye:
    iki bisikletten birini alacağım sizce hangisi daha mantıklı olacaktır
    VE BU bisikletlerin arasında xc mtb, kilitlenebilir amortisoru olan bisiklet
    varmı?

    SCOTT
    http://www.bikeandoutdoor.com/?scot...ID=32&Tur_ID=226&part=urun_detay&Urun_ID=7328

    Kadro : New hydroformed Frame Alloy 6061 Performance geometry
    Maşa : Suntour XCT V2 100mm travel
    Arka Vites : Shimano Altus RD-M310 21 Speed
    Ön Vites : Shimano FD-TZ 20 31.8mm
    Vites Kolları : Shimano ST-EF50-7R EZ-fire plus
    Fren Kolları : n/a
    Fren : Scott Comp V-Brake
    Zincir : KMC Z-50
    Ayna Kol : Suntour CW-XCC-T202 black 42x34x24 T / w CG
    Orta Mil : Chian-Haur CH-52 - B
    Jantlar : Araya GP-710 black/CNC
    Lastikler : Scott Ozon 26 x 2.0 / 27TPI
    Furş : Ritchey LB Plus 1 1/8"
    Arka Hazne : Formula FM-31-RQR
    Ön Hazne : Formula FM-21-FQR
    Ağırlık : 14.60 kg
    Pedal : Xerama SP-872N
    Sele : New Scott Aspect
    Sele borusu : Scott SP-252 26.8mm
    Jant Telleri : 14 G, stainless steel
    Dişli : Shimano MF-TZ 21-7 14-28T

    GT AGGRESSOR
    http://www.deltabisiklet.com/default.aspx?_Args=_ProductInfo,4100,OdesisMc

    KULLANICI TIPI : MTB, HOBİ KULLANICISI, YENİ BAŞLAYAN
    KADRO : ALIMINUM 6061
    ÖN AMORTİSÖR : SR SUNTOUR M2025
    ARKA AKTARICI : SHIMANO TOURNEY 7 SPEED
    ÖN AKTARICI : SHIMANO TOURNEY TX
    VİTES KOLLARI : SHIMANO EF-50 RAPID FIRE
    RUBLE : SHIMANO HYPERGLIDE 7 SPEED 11-32T
    ZİNCİR : KMC HG-40
    AYNAKOL : SR SUNTOUR XC 42/32/26
    ORTA GÖBEK : SEALED CARTRİDGE
    FREN ÖN / ARKA : PRO MAX V-BRAKE
    FREN KOLLARI : SHIAMNO EF-50
    ARKA GÖBEK : GT ALL TERRA ALLOY
    ÖN GÖBEK : GT ALL TERRA ALLOY
    PEDALLAR : PLASTIK
    GİDON : ALL TERRA ALLOY MTB RISER
    BOYUN : ALL TERRA ALLOY AHEAD
    FURÇ TAKIMI : SEALED MECH AHEAD
    SELE : ALL TERRA
    SELE BORUSU : GT ALLOY
    JANT : ALEX IC 1000 ALLOY
    LASTİK : KENDA 26X2.10
    RENK : KIRMIZI SİYAH, GRİ BEYAZ, BEYAZ SARI
    JANT EBATI : 26"
    VİTES SAYISI : 21
    MATERYAL : Alu
    SIZE : M, L
     
  2. ogunseyrek

    ogunseyrek Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    167
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    Izmir
    Seviye:
    scoot'ın kadro olarak daha iyi olduğunu düşünüyorum arka vites konusunda da daha iyi maşa konusunda ikiside aynı gibi kitlenebilir maşalı bir model alabilirsen senin için daha iyi olur. Ben olsaydım tercihimi scottan yana kullanırdım.
     
  3. metemt

    metemt Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Ocak 2012
    Mesajlar:
    126
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    Mersin
    Seviye:
    scott kitlenebilir maşalımı benm alcağım scott??
     
  4. ogunseyrek

    ogunseyrek Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    167
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    Izmir
    Seviye:
    Hayır ikisinide maşaları kilitlenebilir değil.
     
  5. metemt

    metemt Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Ocak 2012
    Mesajlar:
    126
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    Mersin
    Seviye:
    bu öözelliği olup olmadığını nasıl anlıyabilirim? neyazmalı özellikler bölümünde?
     
  6. ogunseyrek

    ogunseyrek Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    167
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    Izmir
    Seviye:
    özelliklerde yazar ama yazmasada gidondan maşaya giden bir kablo olursa kilitlenebiliyor demektir maşa üzerindende kitlenenler var ama fotograftan gördüğünle ancak maşaya giden kabloyla anlayabilirsin.
     
  7. metemt

    metemt Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Ocak 2012
    Mesajlar:
    126
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    Mersin
    Seviye:
    ben bu olayı bilmiyordum ozman yeni başlıyan biri olarak kitleme imkanı olmayanı almasam daha iyi olacak galiba bu uyarı için teşekkür ederim, üzerinde lock yazılı 2 scott daha buldum bütçeme uyan onlar için yarı bir konu acacağım müsait olunca konuma bakıp yardım edersen sewinirim.
     
  8. Tolga Günsezer

    Tolga Günsezer Bisikletkolik

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    19 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.256
    Beğeniler:
    1.106
    Şehir:
    Manisa / Sarıgöl
    Bisiklet:
    Whistle
    Seviye:
    Yazdığınız diğer konuları da okuyorum. Birşey dikkatimi çekti. Sadece maşa ve marka üzerine odaklanıyorsunuz. Bu konunuzdaki her 2 modelde de 21 vites var ve aktarıcılar en düşük model. Yükseltmek istediğinizde 7 li sistem göbekleri 8 ve 9 lu sisteme uymaz. Bu durumda hem göbekleri hem aktarıcıyı belki de aynakolu değiştirmek zorunda kalacaksınız. Kriterlerinize bu detayı da eklemenizi öneririm.

    Kolay gelsin :)
     
  9. metemt

    metemt Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Ocak 2012
    Mesajlar:
    126
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    Mersin
    Seviye:
    Dediklerinizden hiçbirşey anlamadım :(( ya lütfen 1 kişi cıkıp bana yardım edebilsin neyapacam ben şimdi almayacakmıyım bisiklet ???
     
  10. Tolga Günsezer

    Tolga Günsezer Bisikletkolik

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    19 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.256
    Beğeniler:
    1.106
    Şehir:
    Manisa / Sarıgöl
    Bisiklet:
    Whistle
    Seviye:
    Forumda bisiklet aksamları ve sistemleri hakkında detaylı konular var önce onları okuyup bilgilenebilirsiniz. Kadro, maşa, fren ve çekiş sistemleri gibi konularda açıklayıcı bilgiler var. Bunları okuyup daha sonra kafanıza takılanları sorarsanız daha kolay yardımcı olabiliriz. Yoksa size sadece kendi beğenimizi söyleriz ki bu ihtiyacınız olan şey değil.
     
  11. metemt

    metemt Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Ocak 2012
    Mesajlar:
    126
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    Mersin
    Seviye:
    ya ben öğrendikçe beğenmiyorum bisiklet o yüzden daha fazla öğrenmek istemiyorum. ilk başta büycem 600 idi şimdi 1000tl ye cıktı az daa öğrenirsem 2bin olacak :)
     
  12. deniz anıl küçükyılmazlar

    deniz anıl küçükyılmazlar Aktif Üye

    Kayıt:
    28 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    168
    Beğeniler:
    109
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    ozaman söyle kısaca açıklayayım arkadaşın demek istediğini. arka tekerlek göbeği 7 li rubleye uygun olduğu için ileride 8 li 9lu ruble kullanan sistemlere geçmek istediğinizde arka göbeğin değişmesi gerekir. hatta 9 ve uzerinde bir sisteme geçmek isterseniz sadece ruble ve arttırıcı ve arka göbeğin değişmesi yetmeyecek 9lu sisteme uygun zincir ve aynakol da kullanmak zorunda kalacaksınız. ve hatta duruma göre ön vites bile değişmek zorunda kalabilir.(vites kollarını saymıyorum onlar her halikarda değişecek) bunun dışında alacağınız kadronun hem v hemde disk fren uyumlu olması da ileride disk frene geçmek istediğinizde sıkıntı yaratmaması için iyi olur. yine maşada da kadroyla benzer bir durum var. masanında disk ve v fren uyumlu olmasına dikkat ederseniz oda ileride sıkıntı yaratmaz.
     
  13. metemt

    metemt Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Ocak 2012
    Mesajlar:
    126
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    Mersin
    Seviye:
    ben bitane disk frenli bisiklet beğendim GT ama bana göre tek eksiği maşa kitlenmiyor oda ne işe yarıor onuda bilmiyorum ya neyse. birde ben bisikletin orasını burasını değiştirme taraftarı değilm zaten aldıım bisiklet 1000tl civarı bişe olck ve orjinali neyse ölede nırakacam, ilerde yani bir kaç sene sonra sıkıntı yada değişim istersem gider yenisini alırım 2bin 3bin tl civarlarında kafama göre bişe alırım yanılıyormuyum? ne gerek var bisikleti alıp baştan yaratmaya masrafa? bu bisiklet o donanım için yapılmış ben değiştirsem nekadar sağlıklı olurki??
     
  14. metemt

    metemt Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Ocak 2012
    Mesajlar:
    126
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    Mersin
    Seviye: