Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Scott Scale Limited '05 (Owner: Heinz Wittmann)

Konu, 'Bisikletlerimizin Fotoğrafları' kısmında acartaylan tarafından paylaşıldı.

  1. acartaylan

    acartaylan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    10 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    243
    Beğeniler:
    36
    Şehir:
    antalya- muğla
    Seviye:
  2. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    nuriaktürk, S.GUCLU ve FarukDemir bunu beğendi.
  3. S.GUCLU

    S.GUCLU Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Ocak 2008
    Mesajlar:
    759
    Beğeniler:
    531
    Şehir:
    SAMSUN
    Seviye:
  4. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:

    Tam gitmiycem zaten ben disk kullanmaya devam edicem o v-fren kullanmış :D
     
  5. Önder Tarım

    Önder Tarım Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.400
    Beğeniler:
    1.906
    Şehir:
    Bologna / İtalya
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    5,12 kg :) hiç hoş değil.Bi kaç sorum var.Bu bisiklet bu kadar hafif olsun diye heryeriyle oynanmış ama çok da kırılgan hale gelmemiş midir? Bir de lastiklerin içine hava yerine Helyum gazı vs. basabilir miyiz? Sonuçta havadan hafif olduğu için yukarı doğru bi kuvvet etkicektir ve bisiklet tartı üzerinden normalde birazda olsa daha hafif gözükmez mi?
     
  6. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Zaten o Scale için pek binilen bir bisiklet diyemeyiz (Bu arada bu bisikletin 5.09kg olan halide mevcut ufak tefek değişikliklerle...) yani bu adamın bir çok bisikleti var ve adam bu işlerde ekol isimlerden biri... Binmek için değil ekollüğünü devam ettirmek için yapılıyor... Bu adamın normalde bindiği başka bisikletleride vardır... O sebeple bu bisikletin kırılganlığı pek bişey ifade etmeyecektir...

    Aslında işin özü hafiflik olayında olay performanstan çok hafiflik elde etmektir çünkü hafif bisiklet zaten gider :D O sebeple önce hafiflik sonra performans daha sonra ikisi birden (fiyatlkara hiç girmiyorum zaten :D)

    Helyum gazına gelince ise lastiğin hacmi ve yüzey alanı küçük olduğundan bisiklet tartılan 5gr hassasiyetli aletlerde çok fark edeceğini düşünmüyorum... Ama hassas terazide edebilir tabikide...
     
  7. -erkan-

    -erkan- Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    701
    Beğeniler:
    471
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Bu da benden olsun. 7.476 gram. Litespeed Sewanee.

    [​IMG]
     
  8. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Bi litespeed te benden olsun o zaman ama 6200gr :D Detaylar için sadece resme tıklayın yeter.. Bu arada Spark çok hafif olmasına rağmen genelde en hafifler Litespeed ten çıkıyor fs de sanırım v-fren uyumlu olduğu için :)

    [​IMG]
     
  9. Ouz Deniz

    Ouz Deniz Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.815
    Beğeniler:
    1.163
    Şehir:
    İzmir-Sivas
    Seviye:
    Her şey tamam olmasına tamam da.Sözüm meclisten dışarı.Bunların yaptığı aptallık.Yol rublesini tak,yol aktarıcısı tak demekki dağda kullanmıyorsun.Ee o zaman neden ağır MTB hazneleri kullanayım ki.Alırım campi record ları takarım.Sonra ne oldu ne MTB ne yol bisikleti.
    MTB ise niye bu kadar yol malzemesi var.
    Yol bisikletiyse niye bu kadar paraya 26" jantlı bir bisiklet toplayayım.
    Umarım anlatabilmişimdir.
     
  10. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:

    Valla 41 yaşında olup Dura ace (hemde modifiyeli) arka aktarıcı ve Dura ace ruble ile yarışan hatta elit yarışan bu sene olimpiyatlardada Elit yarışacak olan Bart BRENTJENS diye bir vatandaş var dünya sıralamasındada 30. durumda şuan... Yani yol malzemesi ile yarışan çok sporcu var...

    Tabi bu hafif bisikletlerde yarışmak amaç değil dediğim gibi bu alamde namın yürüsün :D Ayrıca bu kategorilerde öyle göbekler varki v-fren için olanlarda yol ve mtb için uygundur ibaresini görebilirsiniz rahatlıkla...

    Daha öncede hafif bisikletlerde geçti burada 2 amaç var ;

    1 -) Bisikletin özelliğini bozmayacak, mtb ise mtb, yol ise yol olarak kullanılabilecek şekilde tutmak..

    2 -) Allah ne verdiyse hafifletmek,

    Bu bisiklet tabiki cart diye dağılmaz sonuçta malzemeler ortada ama çoğunda kilo sınırlaması var herkese uygun değiller o kadar... Emin olun 60 kilo bir sporcu (ki öyle sporcular var) bu bisiklete düzgün bir lastik takılsa gayette güzel sorunsuzca yarışabilir...

    ama Allah ne verdiye hafifletirsen olay daha riskli zaten o zaman biraz kendi özelliğide kaybolmuş oluyor...

    Kendi özelliğini kaybetmek ne demek modifiye ne demek onada girersek... Maşayı hafifletmek için iç mekanizmasını daha hafif vversyonla değiştirmek özelliği bozmaz çünkü maşanın gene kilitlenebilme rebound vs özellikleri vardır. Ama Hafifletmek için maşanın bir bacağını komple boşaltmak özelliği bozar çünkü o bacak işlevini yitirir...

    Tabi bunlar benim yorumlarım... Zaten amaç fikir ve yorum paylaşmak ... :D
     
  11. Ouz Deniz

    Ouz Deniz Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.815
    Beğeniler:
    1.163
    Şehir:
    İzmir-Sivas
    Seviye:
    Aslında bu hafif bisikletleri (özellikle MTB) [Tabii ki komponentlerine göre] yol sınıflandırmasına zaten sokamadığımız gibi MTB sınıfına da sokamıyoruz.Ben şahsen altıma o bisikleti alıp ta dağ bayır cesaret edemem.Ama hobidir zevktir karışamıyoruz o ayrı...
    Adam toplar bisikleti asar duvarına al sana hafif bisiklet kolleksiyonu.Onu da eve gelenlere gösterir:eek:
     
  12. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Heinz Withman arazide Ransom kullanıyor zaten ama oda modifiyeli normal bir model değil... Buluabilirsem evden koyarım fotoğraflarını...
     
  13. Ouz Deniz

    Ouz Deniz Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.815
    Beğeniler:
    1.163
    Şehir:
    İzmir-Sivas
    Seviye:
    Ee binmeyeceği bisikletlere bu kadarpara harcayan bir adamın bindiği bisikleti merak ederim doğrusu.
    heavybikes.com yok mu oradan bakiim