Scott Scale 620 / XX1 & DT Swiss Tricon M1700 Ugrade

Kayıt
12 Ocak 2014
Mesaj
29
Tepki
53
Şehir
Istanbul
Bisiklet
Giant
Merhabalar arkadaşlar,
Bisiklet Sepeti (Kaçkar Bisiklet Bostancı)' nde XT/SLX grupsetleri XX1' e update ettik. Göbekleri uyduramayınca jant setlerini de değiştirmek zorunda kaldık, Tricon M1700 ler bisikletin gidişini epey değiştirdi. Ayrıca tubeless' a da geçerek 1,5 kg civarında toplamda ağırlıktan da kazandık. bisiklet şu an pedallar ile birlikte 10 kg

İş beklediğimizin çok ötesine geçse de Serkan sağolsun desteğini eksik etmedi.
Canım epey yansa da keyfini sürüyorum :)
Merak edenler için arazi performansından çok memnun kaldığımı söylemeliyim, yağış sonrası her tarafın yaprak ve çamur olduğu Belgrad ormanında hareket edememekle ilgili hiçbir sıkıntı yaşamadım.

http://i57.tinypic.com/2vhx79z.jpg
http://i59.tinypic.com/mt1aq8.jpg
http://i61.tinypic.com/23lchf4.jpg
http://i57.tinypic.com/29c59vm.jpg
http://i61.tinypic.com/1zoafc8.jpg
http://i59.tinypic.com/2dtbvnk.jpg
http://i58.tinypic.com/302mib7.jpg
http://i62.tinypic.com/ae2sme.jpg
 
Scudo

orhan bural

Aktif Üye
Kayıt
17 Şubat 2014
Mesaj
173
Tepki
71
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Cannondale
Hayirli olsun! Ayna dislisini kac disli kullandiniz, ve performansi nasil sorabilir miyim?
 
Kayıt
12 Ocak 2014
Mesaj
29
Tepki
53
Şehir
Istanbul
Bisiklet
Giant
Merhabalar, 36 lık dişli kullandım.
takıldıktan sonra 2 biniş yaptım, biri 5 diğeri 100 km.
100 km göztepeden belgrad ormanlarına gidiş, arazi binişi ve dönüş.

Aynakol ile rampalar dahil hiç sıkıntı çekmedim diyebilirim, asfalt inişlerde "aynakol dişlisini bir boy daha mı büyük alsam sorun olmazmış" desem de arazi şartlarında beni fazlasıyla mutlu etti diyebilirim.
bunun dışında ben bir risk daha alıp grip shift tercih ettim, bu müthiş bir hız kazandırdı vites değiştirmeye ve opere etmesi de çok kolay bir hale geldi.

Fakat özellikle XX1 için çok dikkatli olmak lazım, arka ruble çok az göbek seti ile uyumlu. Sram sitesinden bir compatibality list' e bakıp gitmekte fayda var. Ödeyeceğiniz bedeli iyi kestirmek adına bu önemli. Ben DT swiss syncros jantlarla gittim, sonra DT240 göbeğe geçiyorduk ki o da olmadı, nihayetinde Tricon' a geçtik, dolayısı ile XTR rotorlar, tubeless kit vs vs. iş çığrından çıktı.
 

orhan bural

Aktif Üye
Kayıt
17 Şubat 2014
Mesaj
173
Tepki
71
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Cannondale
:) Jant setim dt swiss XD driver uyumlu yani o konuda sorunum yok, hepsini en ince detayına kadar özenle topluyorum. Ancak bu güne kadar dişlide bir türlü karar verememiştim, fikir danışacak bir kullanan yoktu malesef.

36 dişli çıkışta sorun yok, inişte hafif geliyor demişsiniz. 38 alsak yokuşlarda zorlar mı bu konudaki düşünceniz nedir ? 36 inişlerde çok mu hafif kalıyor ?

Tekrardan hayırlı olsun bu arada, kazasız belasız sürüşler inş. :in:
 
Kayıt
12 Ocak 2014
Mesaj
29
Tepki
53
Şehir
Istanbul
Bisiklet
Giant
Orhan Bey, göbek sorun olmayacaksa harika o zaman :)

En dik rampada bile pedallar boşa dönmedi hiç aslında. Ayna kol büyüklüğü kondüsyona, kullanacağınız alana vs bağlı olduğundan kıyas yapmak zor.
Bir de çok kafaya takmayı gerektirecek bir unsur değil bence çünkü ayna kol yaprağı haricen satılıyor. 36 alsanız, baktınız yetmiyor 38' e vs geçebilirsiniz. Sadece yaprağı değiştirebiliyorsunuz ve liste fiyatı da sanırım 120 - 130 dolar.

Teşekkürler iyi dilekler için, selamlar.