Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Scott kadronuz çatlarsa ne olur! marintek!

Konu, 'Şikayetim Var!' kısmında fatih alver tarafından paylaşıldı.

  1. fatih alver

    fatih alver Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    17 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    438
    Beğeniler:
    886
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    Huzurlarınızda 2009 Scott Scele 50. Güzel görünüyor değil mi?
    [​IMG]


    Biraz yakından bakalım.
    [​IMG]

    Biraz daha yakından. Kadronun maşayla birleştiği kısımda tehlikeli, berbat bir çatlak.
    [​IMG]

    [​IMG]

    Dünya paralar (bana göre) vererek aldığımız ve kadrosunun sağlamlığına güvenerek bindiğimiz o meşhur markalı bisikletimizin kadrosunda çatlak var. Bu kadro niye çatlar! Hemde dağ bisikleti, dayanıklılığın en üst düzeyde olması gereken form. Kullanım hatası kaynaklı olmadığını şöyle ifade edeyim. Bisikletim son iki buçuk-üç senesini evde yatarak geçirdi. Yoğunlukla kullandığım dönemlerde de bisikletimi asla hor kullanmadım ve zorlamadım. Zira sürüş karakterim ve tekniğim de buna müsait değil. Neyse insan yapısı oldu bir kere diyelim.

    Burada dönüyoruz bu problemin giderilmesi noktasında bize bunu satan satıcımıza. Oda bizi yönlendiriyor Türkiye Distribütörü MARİNTEK'e. Bisikletin kadrosunun ömür boyu garantisi varya, o yüzden, ona güveniyoruz. Ben Ankara'dayım firma İstanbul'da. Başlıyoruz ilgili firmayı ve firmada sorumlu şahsı telefonla aramaya. Günlerce aramadan sonra görüşüyoruz, anlatıyoruz. Durumu gösteren fotoğrafları e-posta adresine yollamamız gerektiği bilgisini alıyor ve derhal istenen fotoları ilgili şahsın adresine yolluyoruz. İthalatçı firma tarafından Scott'un İsviçre'deki merkeziyle haberleşerek bize bir kadro ayarlanacak diye bekliyoruz. Ama ne ses var ne haber. Mailimiz İstanbul'a ulaştı mı onu bile bilmiyoruz. Başlarda fazla rahatsız etmemek adına ilgili şahsı seyrek arıyoruz ama görüşemiyoruz. Sonrasında aramaları sıklaştırıyoruz ama beyefendi ya şirket dışında, ya toplantıda veya şu anda müsait olamıyor falan beyefendiyle görüşmek ne mümkün. Telefona çıkan hanfendiye notlar bırakıyoruz defalarca. Bizi bir arasın, durum hakkında bilgi versin, yahu mailimiz ulaştı mı, fotolar tamam mı bari onu desin ama nerde. Bir telefon açıp bilgi vermeye lütfedilmiyor. Burası Türkiye, malı ister İsviçre'den, ister Amerika'dan, istersen uzaydan imal ettir getirt, sonunda muhatabın bir Türk firmasıysa işin zor.

    MARİNTEK'le iletişim çabamı bugün itibarıyla bitirdim. 23 gündür firmanın sekreteri haricinde bir muhatap bulamadım. Anlaşıldı ki buradan bize bir fayda gelmeyecek. Durumu Scott'ın (her neredeyse) merkezine ileteceğim. Umarım orada bir ilgilenen bulabilirim. Anlayacağınız işimiz Allah'a ve elin Avrupalısına kaldı.

    Scott almayı düşünen arkadaşımız varsa böyle bir sorun yaşandığında nelerle karşılaşabileceğini bilsin ve bir daha düşünsün. Bu bisikletimden önce kullandığım ve kardeşime bıraktığım Salcano marka bisikletim kardeşimin her türlü zulmüne ve hunharlığına rağmen hala sapasağlam duruyor. Bunu şunun için belirttim. Scott'ımı almadan önceki araştırma safhasında burun kıvırdığım yerli markalarımızdan özür diliyorum.

    Durum hakkında gelişme oldukça buradan paylaşmaya devam edeceğim. Herkese iyi forumlar.
     
  2. Hakan Boz

    Hakan Boz Kıdemli Üye

    Yaş:
    24
    Kayıt:
    2 Nisan 2014
    Mesajlar:
    282
    Beğeniler:
    136
    Şehir:
    Karabük-İstanbul
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    Geçmiş olsun. Scott gibi bir firmanın temsilcisinin bunu yapması gerçekten tam bir vurdumduymazlık. Neler olacak bende merakla takipteyim. Bu arada belki içinizi rahatlatır diye söylüyorum, SALCANO gibi Türk firmalarından bahsetmişsiniz. Kadro hasarım konusunda telefon açtım ve sizin gibi çok detaylı bir mail gönderdim 2 ay önce, olumlu veya olumsuz hala bir cevap yok. SALCANO için ürünü sattıktan sonra artık sizde herkes gibisiniz :)
     
    fatih alver bunu beğendi.
  3. Furkan TK

    Furkan TK Onurlu Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.089
    Beğeniler:
    1.882
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Marintek'in bu vurdum duymazlığını anlayamıyorum. Senin görevin kadroyu inceleyip ömür boyu kadro garantisi veren İşviçre merkezine bildirerek yeni kadroyu temin etmek, senin cebinden 1 kuruş bile çıkmayacak fakat iş yükü artıcak diye uğraşmak istemiyorlar. Forum'da açtığınız bu konu ile birlikte prestijlerini kaybedecekler haberleri yok.

    @Hakan Boz, Salcano müşteri memnuniyeti sıfır. Malını satar arkasına bakmaz bile. Bisikletinizin kadrosunda Sedona yazsaydı iş değişirdi, bence Türk firmalarının yüksek yıldızı Aslı bisiklet bütün sorunları çözümlüyor müşteri memnuniyeti birinci planda.
     
  4. Uğur Sabuncu

    Uğur Sabuncu Forum Demirbaşı

    Yaş:
    27
    Kayıt:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    497
    Beğeniler:
    322
    Şehir:
    Antalya
    Adı:
    Uğur Sabuncu
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Takip.
     
    fatih alver bunu beğendi.
  5. fatih alver

    fatih alver Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    17 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    438
    Beğeniler:
    886
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    Salcano'nun da servis problemleri ve müşteri memnuniyeti sorunları olduğu tabii ki malum. Ama bu taraftan hem onca parayı verip hem de ortada kalmak berbat bir durum. 3000 liralık bir çöple aynı evdeyim şu anda. Lafa gelincede mala toz kondurmazlar. Pazarlık söz konusu bile olamaz. Zira dünya markasıdır bahsettiğimiz. Bizim satıcılarda birazda bu havayı alırsınız. Keza distribütör tarafından yüklenmektedir bu hava. Ama işler değişince toplantılar bir türlü bitemiyor Marintek'te (ki beyefendiyle görüşebilelim).

    Şunu merak ettim. Daha önce böyle bir sorunla karşılaşıp çözen var mı.
     
    mariokaldato bunu beğendi.
  6. MuratHan

    MuratHan Bisikletkolik

    Yaş:
    46
    Kayıt:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.316
    Beğeniler:
    1.442
    Şehir:
    Alanya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    @fatih alver, öncelikle geçmiş olsun. Aynı yerden aynı sorunu 2008 s40'da ben de yaşadım. O yıllarda marintekte Erol isminde bir arkadaş bu işlerle ilgileniyordu. Gayet iyi niyetli bir arkadaştı. Sorunu çözdüler ve bu serinin en üst model kadrosu ile değiştirdiler. Eminim sizin sorununuzda bir şekilde çözülecek.

    Kadro yada boyada çatlak oluşumu. Görüntü ekli. - BisikletForum
     
    mariokaldato, fatih alver ve Oğuzhan Y. bunu beğendi.
  7. Zekeriya Çab

    Zekeriya Çab Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Haziran 2014
    Mesajlar:
    996
    Beğeniler:
    1.425
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Umarım çözülür ama bisiklet Fuar'ını gezdiğimde anladım ki Türkiye'de yol bisikleti 4 mtb maksimum 6 marka var paravetilecek diğerleri fuar gibi yerlerde kendini gösteriyor karşılaştırmalı yan yana koyunca birkaç marka öne çıkıyor. Öyle süper kalitelere de pek güven olmuyor mavic marka cantın QR olmayan içi dolu mili tekerleği kadroya takıp vidasını sıkarken kırılıyor. Sonuç aynı dükkandan satılmış birkaç settede aynı problem. Yani biraz tecrübe ile üründen anlamak lazım.
    En kötü ihtimal değişim olmazsa Çelik boru kelepçesi ile iyice sıkın.
     
    fatih alver bunu beğendi.
  8. Berkant kesik

    Berkant kesik ⛺️⚽️

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    14 Kasım 2014
    Mesajlar:
    150
    Beğeniler:
    116
    Şehir:
    Trabzon
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Öncelikle geçmiş olsun umarım olumlu bir sonuç alırsınız. Marintekdeki yetkili kişiye tanış bir abi vasıtasıyla ulaşmayı düşünüyorum sizin adınıza inşallah başarabilirim.
     
  9. abdullah keleş

    abdullah keleş Aktif Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2013
    Mesajlar:
    100
    Beğeniler:
    55
    Şehir:
    zonguldak
    Adı:
    Abdullah Keleş
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Scale 670 kullanıcısı olarak takip deyim. Toplantısı bitmeyenlerin birgün işi biter! İnsanı çıldırtan bu ilgisizlik oluyor.
     
  10. Adem Kaya

    Adem Kaya Forum Bağımlısı

    Yaş:
    26
    Kayıt:
    3 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    689
    Beğeniler:
    686
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Raleigh-USA
    Seviye:
    Ben de scott scale 80 vardı onda çatlak idi
     
    fatih alver bunu beğendi.
  11. karankabul

    karankabul Aktif Üye

    Kayıt:
    1 Aralık 2012
    Mesajlar:
    198
    Beğeniler:
    637
    Şehir:
    kocaeli
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    mağaza pişkinlikle distiribütöre topu atıyor ,distribütör ortada yok . kar koyarken ne güzel aracılık ediyorlar. firmanın kendisine mail atıp durumu bildirmeli. bu firmalar gelen talepleri distribütörlere yönlendiriyorlar. distribütör, firma merkezinden gelen maili görünce tutuşur belki.
     
    Berk Akgun ve fatih alver bunu beğendi.
    Son düzenleme: 24 Nisan 2015
  12. Anıl Erdoğan

    Anıl Erdoğan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2011
    Mesajlar:
    342
    Beğeniler:
    479
    Şehir:
    İzmir
    Adı:
    Anıl ERDOĞAN
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Çok geçmiş olsun,
    umarım en kısa sürede çözersiniz...
     
    fatih alver bunu beğendi.
  13. Adem Kaya

    Adem Kaya Forum Bağımlısı

    Yaş:
    26
    Kayıt:
    3 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    689
    Beğeniler:
    686
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Raleigh-USA
    Seviye:
    CNC de özel bilezik çakıldı öyle daha sağlam oldu
     
    fatih alver bunu beğendi.
  14. Yusuf Z. Şipal

    Yusuf Z. Şipal Onursal Üye

    Kayıt:
    14 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.793
    Beğeniler:
    1.348
    Şehir:
    Aydın, İzmir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Ben Scott S10 Speedster kadromda yaşamıştım benzer bir durumu. Benim kadronun serisinde benzer sorunlar yaşanmış, iletişimde olduğum Ankara daki firma sorunsuz olarak kadromu yenilemişti. Hem de S10 un bir üst serisi sayılacak LTD Edition ile. Sizin sorununuz Marintekle bence, Scott ile değil. Firmanın Avrupa operasyonları bu konuları sorun etmiyor, müşteriyi mağdur etmiyor. Ama Türkiye de sorun olabiliyor. O da her firmada değil, belirttiğim gibi ben sorun yaşamadan hallolmuştu.
     
    fatih alver bunu beğendi.
    Son düzenleme: 24 Nisan 2015
  15. Hakan Can Onrat

    Hakan Can Onrat Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    674
    Beğeniler:
    348
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Yukarıda yazıldı mı bilmiyorum ama benim bildiğim kadarıyla Scott'un ömür boyu garantiden kastı 5 yıl. (Bisikletin ömrü 5 seneymiş)
    Ayrıca Aliminyum Scale kadrolarda alın borusunun alt kısmının çatlaması kronik, bir çok müşteride var kullanmak isterseniz CNC de oraya bir alüminyum bilezik yaptırarak kullanabilirsiniz.
     
  16. Hasan Saylık

    Hasan Saylık Onursal Üye

    Kayıt:
    15 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.209
    Beğeniler:
    1.765
    Şehir:
    Aydın, Karacasu
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Sorun Türk bayiilerinden bu bisiklette değil tüm alanlarda, sektörlerde geçerli. Telefon. elektronik. bisiklet vs. hepsi her biri insana zorluk çıkarmayı amaç edinmiş, bilerek yapıldıklarına eminim bunların.
     
    mutlu07, fatih alver ve Hami Bulut bunu beğendi.
  17. mehmet ulaş

    mehmet ulaş Bisikletkolik

    Kayıt:
    9 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.173
    Beğeniler:
    620
    Şehir:
    İstanbul Çengelköy
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    Kadroda üretim hatası vardır diyeceğim ama koskaco scott böyle bir hata yapmaz helhalde :(
     
    fatih alver bunu beğendi.
  18. Güncemden

    Güncemden Zamane Gezginlerinin Güncesinden...

    Kayıt:
    30 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    607
    Beğeniler:
    513
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Bizde sadece parayı kazanana kadar müşteri memnuniyeti var bir parça yada bir kadroyu bisikleti ne ise sattıktan sonra müşteri memnuniyeti falan kalmıyor bunun nedeni ise uğraşmak istemiyorlar, yurt dışında ise millet bisikleti veya bir parçayı 2-3 hafta kullanıyor beğenmiyor ve geri veriyor adamlar birde paranın o günkü kur değeri ile ödeme yapıp özür diliyor yeterki müştei madur olmasın, şahsen bu olayı amerikada trek bisiklet ile kendim tecrübe ettim 1 ay kullandıktan sonra 16 kadronun ufak gelmesi üzerine gittim ve 1 saat içinde tamamı değişti bisikletin. Türkiyede ise sedonanın üreticisi aslı bisiklet kesinlikle bisikletlerinin arkasında duruyor bence diğerleri ile bir sorunum olmadı ama 5 senedir sedona kullanıyorum birkaç kez sirkecideki dükkanlarına gittim sorunlarımı hemen hallettiler...
     
    mariokaldato ve fatih alver bunu beğendi.
  19. bkaan

    bkaan Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Mart 2011
    Mesajlar:
    153
    Beğeniler:
    117
    Şehir:
    samsun
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    marintek ten bir çok ürün alıyorduk..gözden geçirelim o halde firmayı..
     
    fatih alver bunu beğendi.
  20. ömer mahmut erdoğpan

    ömer mahmut erdoğpan Yeni Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2013
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    54
    Şehir:
    afyonkarahisar
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Öncelikle geçmiş olsun. İletişiminizi ispatlanabilir yazılı yollarla yapmanızı öneririm. Örneğin noter kanalı ile. İlgili firmaya noter kanalı ile; garanti belgesi uyarınca makul süre içerisinde gereğinin yapılmasını, aksi takdirde yasal yollara başvuracağınızı ve yargılama giderleri ile vekalet ücretinin onların üzerine bırakılacağını ihtar edin. En azından olumlu ya da olumsuz olarak cevap alırsınız, sorunu çözmek için izlemeniz gereken yol netleşir. Bir avukat yardımı almanızı tavsiye ederim.