Scoot USa G-zero Strike Limited G-zero--ACİLL 1250 TL *IPTAL

Kayıt
13 Mayıs 2007
Mesaj
72
Tepki
21
Şehir
Mardin
Bisikletimi satmamın nedeni üniversite okudugum sehirde bırakacak yerimin olmaması ve evde boş boş durmasıdır.


Bu bisiklet scott firmasının bir çok ödül kazanan bisikletidir.

ScottUsa G-zero Strike Limited---FuLL Suspension



Kadro

Scott strike high modulas figer ---HMF Carbon
Alt kadro-- triple-butted extreme-light aluminıum alloy

Çatal

Rock Shox Psylo Race U-Turn Fork / Remote Lockout Disc +V-brake

Jantlar

Alexrims Ace-17 double wall

Aynakol
Shimano deore Lx---shimano fc m 563 japan

arka aktarıcı
shimano deore drive train mega---Scott

Ön aktarıcı
shimano--scott için üretilen bir model tam bilmiyorum ne oldugunu

Vites kolları
Shimano deore Dual kontrol japan--Fren ve vites tek kolda

Pedallar
FP-966
Body:eek:ne-piece alloy
Weight:523g/pr
Size:119×115

Arka amortisör

Scott adjusteable hydraulic system -- sertlik ayarlanabilir vidalı

Frenler
Shimano deore v-brake

Fren papucları
Uyduruk Çakma 1-2 liralık papuçlar -- Shimano istettim

Ön -arka Göbek

Shimano deore fh-m525 vlan--Disk fren uyumlu


Kaset dişli

Shimano Hg cs-hg50-9 18-32

Zincir
Shimano-Hg Cnhg-73

Lastikler

Ön arka----Maxis Tomahawk 26*1.95 İpek lastik

Orta Mil

Shimano bb un54 veya 26 tam kare mil

Sele

viscount schwing-- kaplamasını kendim yaptırdım

Sele borusu

Zoom 3d aluminium

Gidon

Borla amoeba race proven

Gidon Boğazı
Neco Aluminium

27 vitestir.


Bisikletin Problemleri ( bunları herkes yazmazz)


1) Orta göbekte rahatsız edici bir boşluk vardır. Yatakları sağlam ama boşluğun giderilip giderilemeyeceğini bilmiyorum. Yenisinin alınması daha sağlıklı olacaktır.

2) Sol pedal bilya dağıtmıştır. Çıkardım fakat uygun bilya bulamadığım için takamadım. Yeni bir çift alınması daha iyi olacaktır. Ama düzeltilip kullanılabilirde. Bu haliyle verilecektir.

3) Arka aktarıcının dış kablosu biraz kısa kalıyor. Uzun kaliteli bir dış kablo alınması gerekebilir. Bu şekilde de kullanılabiliyor.

4) Arka amortisör vidası (kırmızı vida) Fazla gevşetilince amortisör yağ kaçırıyor. sadece iki tur döndürmek gerekiyor. Sertlik ayarı ve kilitleme ayarında bir problem yok sadece vida fazla gevşetilmeden kullanılmalı.

5) Kadroda sele üçgeninin bulunduğu yerde vernik çatlağı vardı. İyice zımparalayıp vernik attım. uzaktan fark edilmiyor ama bilinmesinde fayda var. SADECE VERNİK ÇATLAĞIYDI. KADRO DEĞİL. Pasta cila çekilirse hiç birşey belli olmaz. Kırmızı halkanın bulunduğu resim. Daha net görülsün diye digital ortamda etrafına kırmızı çizgi çektim.

PROBLEMLER BUNLAR. Pek problem sayılmayanları da ekledim fazla görünsün diye :)


Ve DAHASI

1) Aynakol ve Boynuzlar KARBON DEĞİLDİR. Onları karbon görünümlü çok kaliteli bir etiketle kendim kapladım. Çizilmez ve kabartmalı bir etiket. Sökülmek istendiğinde kolayca çıkacaktır.

2) Arka amortisörün orjinal rengi siyahtı. Boya döktüğü için VE çekici dursun Diye iyice zımparalayıp Sprey boya ile beyaza boyayıp Üstüne vernik Attım. Şık Duruyor bu haliyle :)

3) Bisikletin bütün bakımlarını 10 gün önce yaptım ve pedal bilya dağıttığı için bu haliyle kullanamadım. Kıyamadım daha doğrusu :)

4) Ön çatalın bakımı ve arka amortisörün bakımlarını yaptım. Yağlarını değiştirdim.

5) Jantlarda herhangi bir yamukluk eziklik zıplama falan yoktur. Tekerleri 50 psi da şişirip 55-60 km hıza ulastığınızda bile bisiklet titremiyor.

6) Daha önce yarış görmüştür. Avusturalyada bir bisiklet yarışına katılmış. Benim aldığım Eleman bu şekilde belirtti.

7) Sele daha önce siyahtı ve epey yıpranmıştı dış tarafı. Bende siyah kaliteli bir döşeme bulamadığım için ve mavi döşemenin kalitesi gerçekten güzel olduğu için oto döşemecisinde mavi kaplattım.

8) Kadro üzerinde kullanımdan dolayı çizikler vardır. Parlak kadrodur. Geçtiğiniz yerde herkes dönüp Size bakar :)


NOT : FOTOĞRAFLAR ÇEKİLDİĞİNDE BİSİKLETİN ÜZERİNDE EPEY TOZ VARDI. Pas rengi bir toz bu. İçeriye aldım ve fotoğraflarını çektim. Bİsikletin herhangi bir yerinde pas veya benzeri hiç bir şey göremezsiniz.

RESİMLER

http://img838.imageshack.us/img838/4105/1000334custom.jpg

http://img163.imageshack.us/img163/5104/1000335custom.jpg

http://img831.imageshack.us/img831/8928/1000336custom.jpg

http://img178.imageshack.us/img178/4803/1000337custom.jpg

http://img822.imageshack.us/img822/1840/1000338custom.jpg

http://img838.imageshack.us/img838/5913/1000339custom.jpg

http://img839.imageshack.us/img839/6259/1000340custom.jpg

http://img827.imageshack.us/img827/1802/1000341custom.jpg

http://img821.imageshack.us/img821/4617/1000342custom.jpg

http://img833.imageshack.us/img833/8167/1000343custom.jpg

http://img137.imageshack.us/img137/7894/1000344custom.jpg

http://img16.imageshack.us/img16/2958/1000345custom.jpg

http://img843.imageshack.us/img843/3756/1000346custom.jpg

http://img210.imageshack.us/img210/3369/1000347custom.jpg

http://img6.imageshack.us/img6/4639/1000348custom.jpg

http://img204.imageshack.us/img204/6616/1000349custom.jpg

http://img844.imageshack.us/img844/7038/1000351custom.jpg

http://img801.imageshack.us/img801/4458/1000352custom.jpg

http://img821.imageshack.us/img821/9159/1000353custom.jpg

http://img823.imageshack.us/img823/3127/1000354custom.jpg




Bisiklet Ağırlığı Hakkında bilgiM YOK. Ve tartacak fırsatım da olmadı. Ama kadronun ağırlığı 2400 Gram diye hatırlıyorum.

Geriye kalan parçaların ağırlıkları internet ortamında bulunabilir.



FİYAT 1250 TL dir. Yüksek Oranda Pazarlık Payı vardır.

Bİsikleti ALANA YANINDA PROWELL siyah reflektörlü 70 TL değerindeki kask hediyemdir. 2-3 kere kullanılmıştır.

AYRICA gece yola cıkanlar için 15 Tl değerindeki 3 pille çalışan 5 watt gücündeki bisiklet feneri ve gidon tutacağı hediyemdir.






-------------Bisiklet hakkında ne bilmek istiyorsanız telefonla arayıp sorabilirsiniz.---------------------

KARGO ALICIYA AİTTİR. İStenildiği şekilde parçalanıp kargoya verilir.

Kargo ücretinin ne tutacağı hakkında bilgim yok. Ama ptt kargonun çok uygun fiyata taşıma yaptığını biliyorum. Biraz yavas götürüyor sadece.



İLETİŞİM İÇİN TELEFON NUMARALARIM

0534 675 30 84 Türkcell

0544 680 42 67 Vodafone
 
Scudo