Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

schwalbe racing ralf

Konu, 'Tekerlekler' kısmında Elman TEMEL tarafından paylaşıldı.

  1. Elman TEMEL

    Elman TEMEL Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğeniler:
    957
    Seviye:
  2. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.282
    Beğeniler:
    9.871
    Seviye:
    2,25'lik olanlarını uzun süre kullandım. Racing Ralph ilk zamanlarında oldukça pahalı (teki 58 € falandı sanırım), oldukça hafif (2,25 olanı tartılmış 520 gr) bir lastik.
    Yazın, kuru toprak zeminde kullanılabilecek, diş profili çok yüksek olmayan ve ne yazık ki patlamalara karşı da çok dirençli olmayan bir lastik. Ancak arazideki tutuşu ve 2,25'in verdiği konfor gerçekten etkileyici :).
     
  3. KS
    Elman TEMEL

    Elman TEMEL Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğeniler:
    957
    Seviye:
    halil,arkadaşım çok sağol verdiğin bilgiler için.içime kurt düştü şimdi demekki bu lastik hassas bi yapıya sahip
    benbulastiklerin 2,10 boyutunu düşünüyorum.
    dh'i sevdiğim için mevcutta tioga factory dh 2,10 var arazideki tutuşu ve patlaklara karşı olan performansı çok ii.ama dh lastiği hardtail'e takılınca ağırlık zorluyor beni tanesi yanılmıyorsam 850-900 gr cıvarı:Dyani amacım bu performansı yitirmeden bisikleti hafifletmek:)
     
  4. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.282
    Beğeniler:
    9.871
    Seviye:
    2,10 olanları nasıldır bilemem. Ancak şöyle de bir şey var, Schwalbe yeni seride Revo serisini çıkardı. O lastikler belki daha dayanıklıdır. Benimkiler klasik seriydi :).
     
  5. cazgır

    cazgır Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    2 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    438
    Beğeniler:
    88
    Şehir:
    Kadıköy
    Seviye:
    Ben 2.10 unu kullandım. Kuru toprakta gerçekten mükemmel ama çamurda bişey yapamıyor tabiiki:) Fakat ben bisikleti olması gerekenden daha sert kullandığım için kaldırımdan inerken ya da çıkarken lastiği yardım:D :D 3-4cmlik bi yarık:D Fazla dayanıklı sayılmaz o yüzden ama kuru toprakta mükemmel gidiyor;)

    He bide şu var. Lastiğin kuru toprakta gidişi o kadar iyiki, yarıcağımdan emin olmama rağmen yinede yeniden onlardan alıcam;)

    Yolladığınız mesaja, düzenle butonu ile 30dk içinde ekleme / değişiklik yapabiliyorsunuz, lütfen bu butonu kullanmaya çalışın.
     
  6. bisikletci

    bisikletci Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.253
    Beğeniler:
    365
    Şehir:
    Abu Sari
    Seviye:
    Bende suanda racing ralph 2.10 kulanıyorum .. Asfaltta sanki altınızda 1.75 lik lastik var gibi gidiyorr .. Daha önceden conti 2.10 explorer kullandıgımdan biliorum .. Halilin dedigi gibi cok hafif nette buldugum kadarıyla teki 475 gr . Topraktada gercekten iyi ..

    Asfalttaki özelliği ise bulastigin dişli kısmının özel dizayn edilmesiyle ilgiliymis . Birbirini tamamlayan dişler sayesinde sürtünmeyi oldukca azaltıyormus .. Tavsiye ederim vee 2 ay oldu hala lastiğim 1 kere bile patlamadı ne ön nede arka :)
     
  7. KS
    Elman TEMEL

    Elman TEMEL Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğeniler:
    957
    Seviye:
    arkadaşlar verdiğiniz biilgiler için tşk ederim bende continental explorer ile racing ralf arasında kararsızım :)