Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Schwalbe Lugano 700 x 23 lastiğim yarıldı.

Konu, 'Tekerlekler' kısmında pilot tarafından paylaşıldı.

  1. pilot

    pilot Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    28 Ocak 2014
    Mesajlar:
    504
    Beğeniler:
    301
    Şehir:
    bolu
    Adı:
    mehmet coşkun uzak
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    şehir içinde eve dönerken lastiğim yarıldı. iç lastikte çok hafif bir delik var. yamayla kapanacak gibi fakat dış lastik kötü yarılmış yüksek basınçla iyice büyüyecek gibi. daha lastiklerim 500km yapmamıştır.
     
  2. Zekeriya Çab

    Zekeriya Çab Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Haziran 2014
    Mesajlar:
    996
    Beğeniler:
    1.425
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    @pilot nasıl oldu Çukur mazgal, yada Kaldırım kenarı gibi yerlere çarpmış olman lazım. Bu koşullarda her lastik zarar görür birde Havası tam değilse kesinlikle kurtulmaz. Scwable ın bir çok lastiği dışarıdan bakınca güven vermiyor. Çok Hatalı duran lastik görüyorum scwable marka.
     
  3. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.518
    Beğeniler:
    40.934
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    aynı teker bendede var ama 700x25 ,durup dururken kendi kendine yarılacak ise işimiz var demektir,15 hazirandan bu yana kullanıyorum ,şu an sorun yok ,3000 km sonra ne olacak bakalım,
     
  4. srdrmrs

    srdrmrs Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    9 Haziran 2014
    Mesajlar:
    522
    Beğeniler:
    529
    Şehir:
    İST
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    conti iyidir hiç şaşmaz. yarık halinin görseli var mıdır? hangi koşullar altında oldu acaba?
     
  5. Ozan k.

    Ozan k. Onursal Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2014
    Mesajlar:
    1.778
    Beğeniler:
    2.168
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Lugano çok yaygın ve popüler bir model. Durup dururken yarılacağını sanmam.
    Galiba köşesi sivri bir mazgal kapak vs bir şeyin üstünden geçtiniz. Geçmiş olsun, yeni bir şey bakacaksınız artık. Continue GP 4000 de gayet meşhur bir model, hatta allseason modeli yağmura ve tozlu yollara da uygun. Tavsiye ederim...
     
  6. Yağız Gökmen

    Yağız Gökmen sen kapatma ben seni areyceğim

    Kayıt:
    23 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    947
    Beğeniler:
    2.391
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Yağız GÖKMEN
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    bir fotoğraf görebilirmiyiz merak ettim
     
    Kuzey Ege bunu beğendi.
  7. pilot

    pilot Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    28 Ocak 2014
    Mesajlar:
    504
    Beğeniler:
    301
    Şehir:
    bolu
    Adı:
    mehmet coşkun uzak
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    akşam fotoğraf çekeyim. durup dururken değil kullanıyordum:) birşey kesmiş tam sırt kısmına yakın bir yer. iç lastik çok hafif etkilenmiş. kısa bir süre de o şekilde kullandım.
     
  8. ilkerdogan

    ilkerdogan Yeni Üye

    Kayıt:
    23 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    21
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    Çok geçmiş olsun Mehmet Bey, Allahtan daha kötü sonuçlar doğurmamış. Ben de Schwalbe dış lastik bakıyordum bisikletime, gözüm korktu ancak anladığım kadarıyla lastiği yarması kaçınılmaz bir etken sebep olmuş buna. Tekrar geçmiş olsun.
     
  9. Efe Yamac Yarbasi

    Efe Yamac Yarbasi Kıdemli Üye

    Kayıt:
    18 Ekim 2013
    Mesajlar:
    385
    Beğeniler:
    313
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    lugano pek de sağlam bir lastik değil, özellikle ıslakta hiç tutmuyor. bahaneyle daha iyi bir lastik alırsınız.
     
  10. N. Burak Önder

    N. Burak Önder Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    16 Nisan 2010
    Mesajlar:
    411
    Beğeniler:
    262
    Şehir:
    Ankara - İstanbul
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    6000+km dir Lugano kullanıyorum lastiği kötüleyenler olmuş. Üstünden geçmediğim cam kalmadı. Ömrünün iki katını sürdüğüm lastik toplamda saysan 5 kere anca patlamıştır. Onun dışında arka lastik dümdüz oldu ön lastikte büyük sayılabilcek yarıklar var hala sapasağlam. Yaptığım tek şey sürüşe çıkmadan teker basıncını kontrol etmek. Doğru basınçta kullanmak çok önemli. Ömrü çoktan bittiği için Shwalbe One 700x25e geçeceğim bunu da ekleyeyim.
     
  11. pilot

    pilot Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    28 Ocak 2014
    Mesajlar:
    504
    Beğeniler:
    301
    Şehir:
    bolu
    Adı:
    mehmet coşkun uzak
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    Evet lastikteki yarığın resmini yeni çekebildim. [​IMG][​IMG]
     
  12. pilot

    pilot Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    28 Ocak 2014
    Mesajlar:
    504
    Beğeniler:
    301
    Şehir:
    bolu
    Adı:
    mehmet coşkun uzak
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    Basınç fotoğrafı çektiğimde 80psi cicarındaydı. Bunu 120psi yapsam bi de üstüne çıksam ne olur?
     
  13. N. Burak Önder

    N. Burak Önder Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    16 Nisan 2010
    Mesajlar:
    411
    Beğeniler:
    262
    Şehir:
    Ankara - İstanbul
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    80psi yol bisikleti icin cok az bir basinc. ideali 110 115dir. Lastiginizi degistirmenizi oneririm. Guvenmediginiz her an acaba patlar mi yolda birakir mi diye dusundugunuz lastik size bisiklet keyfi vermez.
     
    pilot bunu beğendi.
  14. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    74
    Seviye:
    O lastiğe güvenerek yola çıkmayın, hele hız asla yapmayın derim. Orada esnemeyi önleyen lifler kesildiği için o lastimden bence Hayır gelmez.





    Geçmiş olsun.






     
  15. pilot

    pilot Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    28 Ocak 2014
    Mesajlar:
    504
    Beğeniler:
    301
    Şehir:
    bolu
    Adı:
    mehmet coşkun uzak
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    Kullanırken 120psi yapıyorum. Fotoğrafı çektiğimde basınç 80psi dı. Yani basincı arttırdığımda daha da açılır diye düşünüyorum.
     
  16. kasapogluu

    kasapogluu Kıdemli Üye

    Kayıt:
    10 Nisan 2015
    Mesajlar:
    249
    Beğeniler:
    177
    Şehir:
    alanya/istanbul
    Adı:
    onat
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Benimde yokus cikarken lastigim bomba gibi patladi duz yolda kulagim cinladi o derece ustelik lastik basinc degerlerine cok dikkat ederim.
     
  17. Oğuzhan Y.

    Oğuzhan Y. Bisikletkolik

    Kayıt:
    12 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.132
    Beğeniler:
    2.068
    Şehir:
    Bolu
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    @kasapogluu İç lastiğiniz lastikle jant arasına sıkışmıştır muhtemelen. Lastiği takarken mümkün olduğunca elinizle takın. Benim de aynı şekilde hava basarken patlamıştı.
     
  18. kasapogluu

    kasapogluu Kıdemli Üye

    Kayıt:
    10 Nisan 2015
    Mesajlar:
    249
    Beğeniler:
    177
    Şehir:
    alanya/istanbul
    Adı:
    onat
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Cok iyi kontrol ederim ama boyle seyler olabiliyor hepsi insan yapimi hic biseyin garantisi yok sonucta :) @oğuzhan
     
  19. N. Burak Önder

    N. Burak Önder Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    16 Nisan 2010
    Mesajlar:
    411
    Beğeniler:
    262
    Şehir:
    Ankara - İstanbul
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    @pilot Basınç tamamen kişisel bir tercihtir 110psi üstünde hangi basınçta rahat ediyorsanız kullanabilirsiniz. Dediğiniz gibi lastik güven vermiyor 120psi kaldırır sanırım ama sürerken patlarsa başınıza bir iş açabilir.
     
  20. pilot

    pilot Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    28 Ocak 2014
    Mesajlar:
    504
    Beğeniler:
    301
    Şehir:
    bolu
    Adı:
    mehmet coşkun uzak
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    peki şimdi ne yapmalıyım sizce? bu bisikleti yeni aldım sayılır. lastikler çok iyi durumdaydı. yeni lastik almayı düşünüyorum. acaba ön arka aynı olsun deyip mavi renk lugano mı alayım. yoksa michelin pro4 alsam mavi renk ön tekerle aynı olur mu?