Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Satıldı satlık deore xt hollowtech aynakol

Konu, 'Yol Bisikleti İlan Arşivi' kısmında rahmankarataş tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. rahmankarataş

    rahmankarataş Bisikletkolik

    Kayıt:
    12 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.049
    Beğeniler:
    748
    Şehir:
    greek and tr
    Seviye:
    selam
    elimde yapraklarını yeni takdıgım toplam 300km yapmış oldugum
    44-32-22 hollowtech aynakolu kargo bana ait 130ytl icinde xtr orta göbekle beraber .
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. ahmet ozgen

    ahmet ozgen Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.760
    Beğeniler:
    644
    Seviye:
    merhaba abi yapraklar yeni demişsin deore xt mi yapraklar.almak istiyorum özelden grslm.
    gerçekten 3 aydır aynakol alıcam kaçtır benden önce alınıo bu aynakolu kaçırmak istemiyorum.
     
  3. günay

    günay Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    1 Şubat 2007
    Mesajlar:
    812
    Beğeniler:
    264
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    yaprakların rengine ve şekline bakılırsa xt yaprağı olmadığı görünüyo...
     
  4. ahmet ozgen

    ahmet ozgen Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.760
    Beğeniler:
    644
    Seviye:
    peki bunun ağırlığa etkisi ne olur ve xt yaprakların fiyatları nsl acaba
     
  5. rahmankarataş

    rahmankarataş Bisikletkolik

    Kayıt:
    12 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.049
    Beğeniler:
    748
    Şehir:
    greek and tr
    Seviye:
    Yaprakların uzun gitmesi için deore taktım 44luk yaprak xt dir.Agırlık orjinaliyle yaklasık 40 gr.oynamaktadır.bu arada hafif yaprakların kullanımı daima az omurludur ornek xtr,xt..
     
  6. ahmet ozgen

    ahmet ozgen Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.760
    Beğeniler:
    644
    Seviye:
    anladım abicim mantıklıca 40 gr için değmez.aynakol hangi yıla ait,kadro ile orta göbek uyumuda sorun çıkarır mı ölçüleri bakımından
     
  7. rahmankarataş

    rahmankarataş Bisikletkolik

    Kayıt:
    12 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.049
    Beğeniler:
    748
    Şehir:
    greek and tr
    Seviye:

    selam şeker bayramın şekker gibi olsun
    aynakol 2oo6 yılına aiıt ölcü olayı hic bir sorun yaşamazsın
    garanti veririm
    selamlar.
     
  8. ahmet ozgen

    ahmet ozgen Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.760
    Beğeniler:
    644
    Seviye:
    seninde abicim bilgiler için çok teşekkürler
     
  9. ahmet ozgen

    ahmet ozgen Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.760
    Beğeniler:
    644
    Seviye:
    aynakol tarafımdan alınmıştır arkadaşlar
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.