Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Satıldı Satılık Sıfır Trek Discovery Matara

Konu, 'Yol Bisikleti İlan Arşivi' kısmında zorbeyonur tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. zorbeyonur

    zorbeyonur Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    475
    Beğeniler:
    647
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    Sıfır hiç kullanılmamış matara elimde 5 tane var almak istiyen arkadaşlar acele etsin:) Ankara içinde elden teslim edebilirim.Ankara dışı için kargo alıcıya aittir.
    Fiyatı : 20 ytl

    [​IMG]

    İletişim:0505 887 36 89
    email:erkmenonur@gmail.com
     
  2. thomisus lx

    thomisus lx Onursal Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.004
    Beğeniler:
    2.148
    Seviye:
    merhaba, matarlar plastik anladığım kadarıyla. koku yapıyor mu?
     
  3. zorbeyonur

    zorbeyonur Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    475
    Beğeniler:
    647
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    abi ben kullanıyorum 5 aydır bır koku yapmadı ama plastıktır bunlar hangı mal olursa olsun bır sureden sonra hepsınde ufakta olsa olur tahmınımce ama bu bıraz daha kalıtelı denemenı tavsiye ederim...

    Elimde 3 tane kaldı almak istiyen arkadaşlara duyrulur...
     
  4. murty

    murty Bisikletkolik

    Kayıt:
    10 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.373
    Beğeniler:
    1.227
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Onur ben seni YENIMAHALLE MUSTAFA KEMAL den mi taniyorum ??
     
  5. zorbeyonur

    zorbeyonur Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    475
    Beğeniler:
    647
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    Olabilir benim emeğimle kurulan takım yenimahalle belki bisikletebin.com etkinliklerine geldiysen ordada tanışmış olabiliriz
     
  6. zorbeyonur

    zorbeyonur Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    475
    Beğeniler:
    647
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    İlan günceldir.
     
  7. mustea7

    mustea7 Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    24 Haziran 2007
    Mesajlar:
    981
    Beğeniler:
    381
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    benmi oluyorum o
     
  8. enis57

    enis57 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    420
    Beğeniler:
    307
    Şehir:
    İSTANBUL/MALTEPE
    Seviye:
    arkadaşlar
    2 adet ini ben aldım.henüz elime geçmedi (yarın elimde)ama zorbeyonur a dürüstlüğü ve açıklamaları için tşk ederim
     
  9. zorbeyonur

    zorbeyonur Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    475
    Beğeniler:
    647
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    Rica ederim abicim :)
     
  10. zorbeyonur

    zorbeyonur Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    475
    Beğeniler:
    647
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    ilan günceldir...
     
  11. zorbeyonur

    zorbeyonur Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    475
    Beğeniler:
    647
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    ilan günceldir...
     
  12. osman_koksal

    osman_koksal Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Aralık 2007
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    29
    Şehir:
    ANTALYA
    Seviye:
    slm, 3-4 hafta ıcın de ank ye gelıcem suan antalyadayım okul dolayısıyla eger benım ıcın bı tanesını ayırırsan gelınce alırım;)
     
  13. zorbeyonur

    zorbeyonur Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    475
    Beğeniler:
    647
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    söz veremem gelince alo derseniz elimde kalırsa verebilirim..
     
  14. zorbeyonur

    zorbeyonur Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    475
    Beğeniler:
    647
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    ilan günceldir....
     
  15. d.berkay

    d.berkay Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.886
    Beğeniler:
    3.203
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Demir Berkay
    Bisiklet:
    Marin
    Seviye:
    Onur mataralar bitti sanırsam..
    Bugün sonuncusunu sattım galiba:)
     
  16. zorbeyonur

    zorbeyonur Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    475
    Beğeniler:
    647
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    Arkadaşlar mataralar bitmiştir alan arkadaşlarımıza hayırlı olsun konuyu kapatabiliriz...:)
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.