Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Satıldı Satılık Scott Voltage Yz 3 Kadro !!

Konu, 'Yol Bisikleti İlan Arşivi' kısmında EmirhanKarasu tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. EmirhanKarasu

    EmirhanKarasu Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    557
    Beğeniler:
    393
    Şehir:
    İstanbul/Göztepe
    Seviye:
    - Kadro bir arkadaşımındır onun adına ben açıyorum ilanı.

    - Kadro boyu XS' dur.

    - Yanında Sele kelepçesi ve Borusu verilecektir.

    - Kadro arkadaşımda bi yaz dönemi kadar kaldı 3. sahibi.

    - Kadroda kırık, çıkık, çatlak yoktur.

    - Fiyat 250 Liradır. Azda olsa pazarlık payı vardır.

    - Kargoyu alıcı karşılar.



    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]
     
  2. HakanDemir

    HakanDemir Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    345
    Beğeniler:
    127
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    ağırlığı ne kadar ??
     
  3. EmirhanKarasu

    EmirhanKarasu Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    557
    Beğeniler:
    393
    Şehir:
    İstanbul/Göztepe
    Seviye:
    Açıkçası tartmadık ama street kadroları genellikle 2 kg dan ağır oluyor.
     
  4. qatrio

    qatrio Aktif Üye

    Kayıt:
    8 Nisan 2007
    Mesajlar:
    192
    Beğeniler:
    62
    Şehir:
    istanbul-Ataköy
    Seviye:
    çizik durumu nasıl 3. sahibi oldugundan soruyorum..
     
  5. qatrio

    qatrio Aktif Üye

    Kayıt:
    8 Nisan 2007
    Mesajlar:
    192
    Beğeniler:
    62
    Şehir:
    istanbul-Ataköy
    Seviye:
  6. EmirhanKarasu

    EmirhanKarasu Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    557
    Beğeniler:
    393
    Şehir:
    İstanbul/Göztepe
    Seviye:
    ilan günceldir arkadaşlar çizik durumu yani street bisikleti olduğu için haliyle çiziğide var.
     
  7. qatrio

    qatrio Aktif Üye

    Kayıt:
    8 Nisan 2007
    Mesajlar:
    192
    Beğeniler:
    62
    Şehir:
    istanbul-Ataköy
    Seviye:
    msn i eklede konuşalım alıcıyım.
     
  8. EmirhanKarasu

    EmirhanKarasu Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    557
    Beğeniler:
    393
    Şehir:
    İstanbul/Göztepe
    Seviye:
    Güncell...!
     
  9. ilkercan

    ilkercan Aktif Üye

    Kayıt:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    128
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    eskişehir/merkez
    Seviye:
    slm
    kadroyu takas duşunursen elimde scott contessa kadro var l bedenaylık kadro kardeşim duvara dayadığından dolayı az çizikleri var
    msn dikeycan@hotmail.com
     
  10. ilkercan

    ilkercan Aktif Üye

    Kayıt:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    128
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    eskişehir/merkez
    Seviye:
    harf hataları yapmısım da :D
    kadroyu takas duşunursen elimde scott contessa3 kadro var L beden kardeşim duvara dayadığından dolayı az çizikleri var
    msn dikeycan@hotmail.com
     
  11. EmirhanKarasu

    EmirhanKarasu Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    557
    Beğeniler:
    393
    Şehir:
    İstanbul/Göztepe
    Seviye:
    Üzgünüm, sadece freeride tarzında kadrolarla takas düşünebiliriz yani küçük boy veya amortisörlü.
     
  12. by_fatih

    by_fatih Kıdemli Üye

    Kayıt:
    26 Kasım 2008
    Mesajlar:
    206
    Beğeniler:
    25
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    kadro 200 tl ye ınerse alıcam:)
     
  13. haydarpasa781

    haydarpasa781 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    446
    Beğeniler:
    281
    Şehir:
    istanbul--ümraniye
    Seviye:
    arkadaşlar kadro benimdir evimde net olmadığı için emirhan kardeşime rica ettim satış ile o ilgileniyor kadroda herhangibir düşüş olmayacaktır bunu belirtmek isterim takas ile düşündüğüm kadrolar ise chase veya drag F5 dir iyi forumlar....
     
  14. dk_35

    dk_35 Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    66
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    ÇIKABİLDİĞİM HER YER
    Seviye:
  15. mtbiker

    mtbiker Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    27 Ocak 2007
    Mesajlar:
    527
    Beğeniler:
    57
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    Erdi
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    emre msne gırınce bana bi ulaş kardes senıde ekledım lovely bıker den konusurz eskı sahıbıyım kadronun ztn (iso)
     
  16. EmirhanKarasu

    EmirhanKarasu Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    557
    Beğeniler:
    393
    Şehir:
    İstanbul/Göztepe
    Seviye:
    Emre abi pek msn e girmiyo bu aralar.
     
  17. mtbiker

    mtbiker Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    27 Ocak 2007
    Mesajlar:
    527
    Beğeniler:
    57
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    Erdi
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    pekı sen görüyosan sölermısn bana ulaşsın iso dersen tanır o numaramı verırsen sevınırım 545 385 15 24 arayamam derse onun telı bana verırsen sana zahmet :)
     
  18. haydarpasa781

    haydarpasa781 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    446
    Beğeniler:
    281
    Şehir:
    istanbul--ümraniye
    Seviye:
    ilan güncel...
     
  19. haydarpasa781

    haydarpasa781 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    446
    Beğeniler:
    281
    Şehir:
    istanbul--ümraniye
    Seviye:
    ilan güncel.. arkadaşlar özelden veya cepten ulaşabilirseniz iyi olur msn ve foruma çok nadir girebiliyorum 0538 795 56 74
     
  20. haydarpasa781

    haydarpasa781 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    446
    Beğeniler:
    281
    Şehir:
    istanbul--ümraniye
    Seviye:
    ilan güncel...
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.