Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Sancano EpHeSoS

Konu, 'Salcano' kısmında pirated tarafından paylaşıldı.

  1. pirated

    pirated Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    171
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Bisiklet severler.Merhaba ben deore sete aldanıp salcano aldımve hata yaptım trek veya sedona almalıydım.Set güzel amasör kötü.Servisler çok çok kötü.Tavsiye etmem 12 kilo bana ağır geliyor.:D sizce...
     
  2. kemalone

    kemalone Üye

    Kayıt:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    78
    Beğeniler:
    61
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Kemal Serhat
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    keşke aynı markanın ng 650 serisinden alsaymışsın...
     
    celil.mayaoglu bunu beğendi.
  3. pirated

    pirated Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    171
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Ya kimse bişiler yazmamış kemalone abimden başka :D
     
  4. taxi_15

    taxi_15 Üye

    Kayıt:
    10 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    55
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    bencede hata yapmışsın onu alıcagına trek scott sedona kron amoeba gibi markların modellerine baksaydın keşke ama işini görür inş. kazasız belasız şürüşler iyi forumlar
     
  5. pirated

    pirated Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    171
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    teşekkürler...
     
  6. bsr387

    bsr387 Üye

    Kayıt:
    30 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    95
    Beğeniler:
    25
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    almışsın zaten şimdilik zevkini çıkar bence sonra istediğin gibi yenilersin veya sıfır daha pro bişey alırsın. keyfini çıkarmaya bak:D
     
  7. pirated

    pirated Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    171
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    sağolun :D
     
  8. celil.mayaoglu

    celil.mayaoglu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    703
    Beğeniler:
    436
    Şehir:
    İstanbul (Sonunda)
    Seviye:
    kaç kilo olmasını bekliyodun, burda adamlardan birinin elindeki specialized bisikleti 10.8kg,

    elindeki bisiklete oranla o parayla alabileceğin sedonalarının, kronlarının veya geotechlerinin ağırlığı zaten 13kilo civarı hep, sen acaba neyi bekliyodun merak ettim doğrusu.

    Bence tamamen psikolojik yani senin bu bisikletten memnun olamaman. Gerçi elimdeki ng 650den memnuniyetimle konuşuyorum çok rahat, ve ephesos daha üstündür her açıdan. O 1-1.5 kilonun avantajını ancak daha kalas bisikletlere binersen anlarsın ancak.

    Hem servis dediğin olayı da gözünde büyütme; servis dediğini salcano özel olarak bayi olarak açmıyo işletme haliyle, zaten yıllardır bisikletçilik yapan adamlar sigara-içki ruhsatı satın alan bakkal misali satış bayiliği alıyo salcanodan veya diğer markalardan.

    Salcano olarak değil, bisikletçinin kendisi olarak görüceksin o yüzden. Benim servisçim de 30yıllık bisikletçi kadıköyde, ve yeni bayilik aldı, hatta benim sayemde bayilik aldı diyebilirim. Servisçim olarak değil, eskiden beri gittiğim çocukluğumun tamircisi olarak gidiyorum oraya olması gerektiği gibi.

    Yani salcano her bölgede bayilik açmıyo, zaten faaliyette olan bisikletçilere servisçilik ve bayilik veriyo_Onlara da temin ediyo yedek parça, tabi gerisi de onlara kalıyo. 3 aylık bakımı yaptırdım, şahsen para vermedim, parasını çünkü salcano firmasından hizmet bedeli olarak almış oluyolar. Sonraki aylar bakım için götürüyorum ücretsiz bakılıyo bisiklete. 2senelik garantiyle alırken raf ömrüne göre 2 seneyle kullanım ömrü aynı olamaz.

    Yani vites bozulması garanti kapsamına girebilir, fakat diyelim ki bisikletin park ayağını kırdıysanız, ki asla kırılmaz kendi kendine, ancak park ayağı çekilmemişken üstüne binilmişse kırılmıştır, o asla garantiye girmez. Jant yamulması, lastik patlaması da garanti dışına çıkar zaten. Bu da olası durumlara girer, çünkü sürekli eskitilmeye ve arızalanmaya yönelik kullanım halindedir, hanginiz bir ayakkabı alıp da 6ay sonra sorun oldu diye değiştirmişsinizdir ki?
     
    ahmet türkölmez bunu beğendi.
  9. Süleyman Uzunköprü

    Süleyman Uzunköprü Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.234
    Beğeniler:
    1.590
    Şehir:
    İstanbul-Fatih
    Seviye:
    Arkadaşlar, bisikletlerin markası ile önyargılı konuşmaktan ve her söylenenden etkilenip bisikletinizden soğumaktan vazgeçin.

    Ephesos harika bir bisiklettir, hafiftir, deore sisteme sahiptir. Harika bir hız yeteneği vardır. Aynı bisikletten 2 yıldır kullanıyorumi tık demedi. Servislerinin berbat olduğu bir gerçek, benim bisikletimi B.Paşadaki bir amca kurdu ve berbat etti bisikleti, gittim Bianchi servisinde ücreti ile yaptırdım, aylardır yaz, kış bindim, şimdi kardeşime verdim, oda çok beğeniyor bisikletini.

    Hiç kendinizi sıkmayın, şimdi bisikletinize bir bakın, hangi parçayı salcano kendi üretmiş? Yok değilmi öyle bir parça, işte salcano v.b. firmalar belki kadro üretiyorlar o kadar. Yoksa her bisikletteki komponentler aynıdır. Mesela Dore set kullanılan Salcano bir bisikletle, yine deore set kullanılan bir Trek bisiklet aynıdır, tek fark kadrodur.

    Bence bisikletinize güle güle binin.
     
    pirated bunu beğendi.
  10. pirated

    pirated Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    171
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Sana salcanonun usta başının yerini söyliyebilirim benim bisikleti ona yaptırdım çok güzel oldu ve sadece 1 kere elledi bin dedi bindim ve çok güzel olmuştu özelden konuşabiliriz:D sizi sevdim ben:D
     
  11. jano

    jano Yeni Üye

    Kayıt:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    42
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    Kocaeli
    Seviye:
    çok güzel bir bisiklete sahipsin bende öyle bir bisiklete sahip olmak isterdim keyfini çıkar
     
  12. szgn

    szgn Üye

    Kayıt:
    10 Aralık 2008
    Mesajlar:
    75
    Beğeniler:
    262
    Şehir:
    İST.
    Seviye:
  13. nime

    nime Kıdemli Üye

    Kayıt:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    205
    Beğeniler:
    79
    Şehir:
    ist
    Seviye:
    Selam arkadaşlar konu hazır açılmışken bende salcano ephesos kullanıyorum ama ellerim rahat etmedi vites sisteminden dolayı ve frenleri iyi kavrayamadım zira fren kolunu tamamen kavramak için elimin yarısı tutma kulundan dışarıya çıkıyor ? Sorun bendemi merak ettim ?
     
  14. Süleyman Uzunköprü

    Süleyman Uzunköprü Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.234
    Beğeniler:
    1.590
    Şehir:
    İstanbul-Fatih
    Seviye:
    Bu bisikletin frenlerini 2 parmak ile kavrasanız yeterli olur. Fren kolları Deore Dual koldur ve gayet iyi bir frenleme için 2 parmak yeterli olur. Diğer parmaklarınız gidonu kavrarken iki parmakda fren kollarını kavrar.
     
  15. nime

    nime Kıdemli Üye

    Kayıt:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    205
    Beğeniler:
    79
    Şehir:
    ist
    Seviye:
    Hmmm teşekkürler dostum :) Ben olaya biraz fransız kalmışım demek sağol :p
     
  16. Süleyman Uzunköprü

    Süleyman Uzunköprü Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.234
    Beğeniler:
    1.590
    Şehir:
    İstanbul-Fatih
    Seviye:
    Rica ederim.
    Üstelik bu bisiklet şikayet edilecek türden bir bisiklet değildir. Belki insanların
    önyargıları (Salcano'da bisiklet mi tarzından önyargılardan bahsediyorum) etkilenip asla bisikletinizden soğumayın. Salcanonun Ephesos modeli harikadır. Bainchinin 2007 (Amortisörlü) 2008 ultimateleri mükemmeldir. Bu bisikletleri kullanan biri olarak bu yorumları yapabilme hakkını kendimde buldum. Bu bisikletlere daha binmeden yorum yapanların yorumu ise ancak havada kalan yorumlar olur.

    Artık bir derece daha terfi ederek hem yol bisikletinde, hem MTB'de bir numaralardan olan Corratec'e geçmiş bulunuyorum. Ama Salcano ve Bianchinin üst modellerine de laf ettirmem :)

    Bu sene Bianchi fiyat yüksekliğüi nedeniyle gözümden düştü, Salcanonun fiyatlarını bekliyoruz. Ancak bu bizikletlere zam olayı tüm bisiklet firmalarında oldu. EUR ile bisiklet satan firmalar bir anda EUR ve USD ın artması ile %30-%50 zam yaptılar ilgilenenlerin bununda farkında omasını dilerim. :):):)
     
  17. Aydın Yıldırım

    Aydın Yıldırım Forum Demirbaşı

    Yaş:
    48
    Kayıt:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    423
    Beğeniler:
    474
    Şehir:
    manisa
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Keyfini çıkar ,ben gayet memnunum.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  18. nime

    nime Kıdemli Üye

    Kayıt:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    205
    Beğeniler:
    79
    Şehir:
    ist
    Seviye:
    Ya ustad haklısın ama ben ephesos bisikletini çok sevdim ama deore LX vites sistemi bana göre değil yani ellerime uymadı zira ellerim küçük ve kalın buda hali ile ephesostan vaz geçmem demek. Fren sitemi de bana uymadı yani ısınamadım olayı değil kullanamadım ! Bende değiştirdim ama bana ng 101 verdiler bende dikkat etmedim meğer ng 101 toplama olmuş zira 27 vites ve deore olması gereken bisiklet eve gelip 8x3 olduğunu farkettim ve onu ngf 27 ile değiştireceğim zira çok hoşuma gitmişti ve onu alacağım.
     
  19. nime

    nime Kıdemli Üye

    Kayıt:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    205
    Beğeniler:
    79
    Şehir:
    ist
    Seviye:
    Birde sorum olacaktı arkadaşlar komple Shımano tekerlek seti yok bunda ama düşük modeli olan ngf 24 modelinde var ? RST CAPA T7 Yükseklik Ayarlı Amortisörlü Maşa konusunu pek anlamadım ?
    bana yardımcı olursanız çok sevinirim.


    EPHESOS
    26” MTB

    Shımano Deore 27 Vites

    7005 Alüminyum Kadro

    RST CAPA T7 Yükseklik Ayarlı Amortisörlü Maşa

    Ahead Alüminyum Boğaz

    Shımano V Fren
     
  20. Süleyman Uzunköprü

    Süleyman Uzunköprü Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.234
    Beğeniler:
    1.590
    Şehir:
    İstanbul-Fatih
    Seviye:
    Bisikletin amortisörünün yüksekliğini bulunğunuz ortam göre ayarlayabiliyorsunuz. Bir buton var onu çevirince yükseklik artıyor veya azalıyor.