Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Samsun Bisiklet™ Şehzadeler Şehrinde..

Konu, 'Karadeniz Bölgesi' kısmında Admin tarafından paylaşıldı.

  1. Admin

    Admin Yönetim Kurulu

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.032
    Beğeniler:
    3.691
    Seviye:
    Uzunca bir zaman seyehatte kalacağımdan haftasonunu dolu dolu bisikletle geçirmek niyetindeyim.Ama nereye ve nasıl?...

    Cuma akşamı yattığım yerden telefona uzanıyorum ve Alaattin Bey i arıyorum.Saat 23:00 civarı...

    -Alaattin abi selam nasılsın?
    -OOO Muratçım selam,iyiyim sen?
    -Ben de iyiyim abi.Amasya da kirazlar olmuş diyorlar ne dersin tadalım mı?
    -Yarın sabah 10:00 da yol ayrımında buluşalım kardeşim...
    -Eyvallah abi.İyi geceler...


    Alaattin Bey e yeter ki yol diyelim,rampa diyelim...Alacağınız yanıt bu kadar kısa ve net olur...Kilometreler hiç farketmez...


    Cumartesi sabah konuşulduğu üzere Ankara-İstanbul yol ayrımında buluşuyoruz.

    Ve aşağı yukarı 150 km sürecek yolculuk müthiş bir sıcakla birlikte başlıyor.

    Geçitlerden,doruklardan tırmana tırmana,süzüle süzüle Şehzadeler şehri güzel Amasyaya ilerliyoruz...

    İzleyen herkese teşekkürlerimizle..
     
  2. Ender Alıcıoğlu

    Ender Alıcıoğlu Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2006
    Mesajlar:
    2.430
    Beğeniler:
    4.168
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    Merhaba Murat

    Güzel bir yol yapıp, güzel yerleri bizlere de göstermişsin teşekkür ederim. :)

    Herkesin Alaattin bey gibi bir arkadaşa ihtiyacı var. Telefonla aradınmı ertesi sabah yanında yoldaşlık etmesi çok güzel. ;)

    Sevgi ve selamlarımla.
     
  3. ONUR_GÜNTEPE

    ONUR_GÜNTEPE Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    432
    Beğeniler:
    66
    Şehir:
    SAMSUN
    Seviye:
    murat abi ve alaattin abi çok güzel olmıuş geziniz ayaklarınıza sağlık samsun yine ön plana çıktı..iyi forumlar..
     
    Admin bunu beğendi.
  4. Selami Daban

    Selami Daban Bisikletkolik

    Kayıt:
    16 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.168
    Beğeniler:
    539
    Şehir:
    giresun bulancak
    Seviye:
    ferhat ile şirinin memleketi kirazın giresun şubesi amasya yeşil ırmağı kaya mezarları ferhatın su kanalları tarihi evleri buram buram anadolu teşekkürler samsun ekibi ayaklarınıza sağlık. menemeni unutmadım yolda ne sarar bee acı biberler uffff
     
  5. YigitSAYIN

    YigitSAYIN Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Aralık 2008
    Mesajlar:
    136
    Beğeniler:
    23
    Şehir:
    Samsun
    Seviye:
    Murat abi ve Alaattin abi uzun zamandır Amasyaya gitmemiştim sizler beni yine götürdünüz ...Çok Sağolun abicim ...:)

    Ayaklarınıza Pedallarınıza Sağlık...
     
  6. #6
    Admin

    Admin Yönetim Kurulu

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.032
    Beğeniler:
    3.691
    Seviye:
    Hepinize teşekkürler arkadaşlar.
     
  7. Yunus Emre POLAT

    Yunus Emre POLAT Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    696
    Beğeniler:
    1.304
    Şehir:
    Aydın
    Seviye:
    Beni de masa başından alıp taaa oralara götürdüğünüz için teşekkürler. Amasya'yı çok olmuştu görmeyeli. Hep egzotik gelmiştir bu şehir bana. Hele kale manzarası var yaa. Paylaşım için teşekkürler. :)
     
  8. mustafakoc

    mustafakoc Üye

    Kayıt:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    91
    Beğeniler:
    95
    Şehir:
    Giresun
    Seviye:
    Murat bey bize Samsun-Amasya arası yoldaki manzara ve geçitleri tekrar fotolarla görme imkanı yaşattığınız için size ve arkadaşınıza çok tşk ediyorum.Ben geçen yıl İzmir-Giresun arası turunu yaparken görmüştüm.O zaman yanımda fotoğraf makinem yoktu ve eşlik eden arkadaşımda yoktu.Yanınızda sizinle gidebilecek bir arkadaşınız olması çok iyi...sizlerden benzer gezileri sonraki zamanlarda bekliyoruz.
     
    Selami Daban bunu beğendi.
  9. Muhammet Galata

    Muhammet Galata Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    536
    Beğeniler:
    170
    Şehir:
    SAMSUN
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Hey gidi amasya acemiliğimi orda yapmıştım güzel gezi olmuş fotolar için eline sağlık
     
  10. fletcher

    fletcher Bisikletkolik

    Kayıt:
    16 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.224
    Beğeniler:
    208
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    murat bey gezi ve fotograflar için sagolun...

    ben samsun ladikliyim... bu yaz samsun-ladik ve dolayıslya ladik samsun yapmak niyetindeyim inşşallaah...

    yolun durumuyla ilgili kısaca bilgi verseniz:)bi de babam bana köpekler rahat bırakmaz o yolda diyo sürekli...dogru mudur???
     
  11. Halil Atalay

    Halil Atalay Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    7 Ocak 2009
    Mesajlar:
    637
    Beğeniler:
    644
    Şehir:
    B.çekmece, İstanbul
    Seviye:
    murat abi çok güzel bir tur olmuş teşekkürler
     
    mustafakoc ve Selami Daban bunu beğendi.
  12. Coşkun Keskiner

    Coşkun Keskiner Kıdemli Üye

    Kayıt:
    24 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    251
    Beğeniler:
    212
    Şehir:
    samsun
    Seviye:
    Ayaklarınıza sağlık abi süper olmuş....
     
    İsmet Koray ÖZDEMİR bunu beğendi.
  13. arzukahya

    arzukahya Misafir

    cok güzel bir tur olmuş.ayaklarınıza sağlık.sizleri böyle görünce samsuna gelirken bisikletimide götürsemmi acaba dedim.:)
     
  14. Samsun

    Samsun Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    Samsun
    Seviye:
    Mükemmel olmuş geziniz.
     
  15. Hacı Murat ŞAHİN

    Hacı Murat ŞAHİN Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    639
    Beğeniler:
    799
    Şehir:
    Ankara/Keçiören
    Seviye:
    Teşekkür ediyorum. Yolu bilmiyorum ama rakımlara dikkat ettim önce tırmanış sonrasında iniş görünüyor. Herhalde turun finali oldukça tempolu geçmiştir. Son kısımlarında fazla foto olmaması da sanırım bunu gösteriyor.
     
  16. #16
    Admin

    Admin Yönetim Kurulu

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.032
    Beğeniler:
    3.691
    Seviye:
    Teşekkürler.Siz yeter ki Samsunda binmek isteyin,kendi bisikletiniz gelmese de burada bisikletsiz bırakmayız..:in:





    Biz teşekkür ederiz.Tahminleriniz tamamen doğru.Suluovaya kadar müthiş çıkış ve inişlerle ilerledik.Oradan Amasyaya kadar ise adeta iplik gibi bir yolda 35 km kadar gidiyorsunuz ki bu noktada tempo oldukça yükseldi.Dolayısıyla fazlaca durup resim de çekemedik.


    Tekrar teşekkürler.
     
    Hacı Murat ŞAHİN bunu beğendi.
  17. i_toprak

    i_toprak Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Aralık 2008
    Mesajlar:
    33
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    samsun + ordu
    Seviye:
    mükemmel bir gezi olmuş gerçekten ayağınıza sağlık :) samsun dan slmlr
     
    İlyas ŞANLI bunu beğendi.
  18. #18
    Admin

    Admin Yönetim Kurulu

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.032
    Beğeniler:
    3.691
    Seviye:
    Teşekkürler...
     
  19. İlyas ŞANLI

    İlyas ŞANLI Onursal Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.730
    Beğeniler:
    1.048
    Şehir:
    Samsun
    Seviye:
    Murat abi süpersin. ;)
     
  20. #20
    Admin

    Admin Yönetim Kurulu

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.032
    Beğeniler:
    3.691
    Seviye:
    Sağol kardeşim;)