Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

salon sporu ve bısıklet sporu...

Konu, 'Sağlık - Antrenman - Beslenme' kısmında ugrmtl tarafından paylaşıldı.

  1. ugrmtl

    ugrmtl Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Mart 2012
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    antalya
    Baslıktada belırttıgım gıbı aranıza yenı katılan bırısı bıldıklerınıze ıhtıyacım var...
    6 aydır salon sporuyla ılgılenıyorum ve yakın zaman bısıklet sporuyla ugrasıcam bu 2 sporu beraber goturebılme ımkanımız varmıdır sızce?
    Veya onerebılecegınız bı antreman programı varmıdır yanı hem bısıklet sporuyla ugrasırken hemde salonda agırlık antremanları yapabılırmıyım?
    yapabılırısem eger nasıl bır antreman programı ızlemelıyım?

    sımdıden tesekurler...
     
  2. FEYYAZ FATİH AYDIN

    FEYYAZ FATİH AYDIN Yeni Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2011
    Mesajlar:
    35
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    ERZURUM
    Seviye:
    Spor Salonuna gittiğin zaman kondisyon bisikleti,step bisikleti ve ekliptik bisiklete binebilirsin.Böylece vücütu hem esnetirsin hem de verimli bir şekilde ısıtırsın.Bu aynı zamanda cardio da olur senin için Daha sonra ağırlık antremanlarına geçebilirsin.Vücuta yüklendiğin zaman bence bisiklet sürmemelisin,yani vücüt fazla yorulmamalı.Tavsiyem haftada 3 gün spora gidiyorsan,o günler bisiklet sürme ya da gezi temposunda 5-7 km ve az km (max 10= ile antremanını yap,spor yapmadığın gün belirli peryotlarla tepe antremanı,normal yol yürüşü,yüksek kadanslı sürüşleri ve uzun yol sürüşleri uygulayabilirsin,Antreman esnasında vücuttaki su kaybını telafi edebilmek için bol bol su içmelisin,üstüne de vücuttaki iyon kaybını engellemek için limonlu sade maden suyu da alabilirsin.Yapabilirsen bisiklet sürdükten bir müddet sonra(2-2.5 saat) yüzebilirsen vücutun çakı gibi olur,bisiklet antremanlarını çeşitlendirebilirsin.
    İyi çalışmalar...
     
  3. SametAksuoğlu

    SametAksuoğlu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    30 Nisan 2005
    Mesajlar:
    600
    Beğeniler:
    469
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Kesinlikle emin olmamakla birlikte,

    ısınma hareketlerinden sonra(esneme..vb), 5 dakika kürek çekin ve ardından ağırlık antrenmanlarına geçin. yani salonda bisiklet, koşu bandı..vb kullanmanıza gerek yok. salona bisikletle gitmek de farklı bir çözüm olabilir. Bisiklet sporcusunun bazal metobolizma hızı daha yüksek olacağından, spor esnasında başkalarına oranla daha fazla sıvı, kuruyemiş, muz..vb tüketebilirsiniz.

    ben sporun hemen sonrasında önerilenin 3/2 si kadar gainer(karbonhidrat + protein tozu) alıyoum. o günün akşamında/ spordan bir kaç saat sonra, soğuma anlamında (biraz da uzun kas gruplarınının dayanıklılığını arttırmak adına) hafif vites -yüksek devirde pedal çevirerek bisiklet sürüyorum. gece gelip yatmadan önce de bir kez daha gainer kullanıyorum.

    bir şeyleri yanlış yaptığım aşikar, zira 2 aydır burnumun dikine gidip kendi icadım olan bu metodu uygulamama rağmen (kilo almaya , hacim kazanmaya çalışıyorum) henüz ciddi bir kilo artışı olmadı. aslında çözüm, dinlenme süresine fazla süre ayırmamam olabilir. ahh bu hayat, 24 saat yetmiyor.
     
    Anıl Aşkın bunu beğendi.