Salcano Cross aslında tam anlamıyla bir şehir bisikleti değil. Bir melez... Şehir bisikletinin büyük tekerlek avantajı, dağ bisikletinin geometrisine yakın bir geometri ile birleştirilmiş. Bir de arka ve ön amortisör eklenip konfor seviyesi artırılmak istenmış. Araziye girilebilecek bir bisiklet değil ancak sanki biraz toprak yolda da kullanılabilsin hissi uyandırmak istemişler
. Bence o arka amortisör olmasaymış daha iyi olurmuş...
Ng 350 ise bir dağ bisikleti. Bana gönderdiğiniz özel mesajda gözünüze küçük göründüğünü söylemişsiniz. Ancak bu tamamen bir göz yanılması. Bilmiyorum bisikleti canlı olarak hiç incelediniz mi ancak sitedeki fotoğrafı da açıkçası biraz garip duruyor
. Canlısı daha güzel
.
Diğer yandan 17,5" lik kadrosu 175-185 boya aralığında kullanılabilir tahminen.
Cross'a dişli lastik takıp araziye girersiniz ancak verim ve keyif alamassınız. Çünkü üzerindeki ön ve arka amortisörler size arazide performans katmak için değil, yolda konfor sağlamak için takılmışlar. Aynı zamanda 28" tekerlekli olmanın verdiği farklı geometri de arazideki sürüş keyfinizi bozacaktır. (Bu sözüm yanlış anlaşılmasın, 28" tekerlekli dağ bisikletleri de var, hatta Rock Shox, REBA modelinin buna uygun olan tipini de üretti. Ancak Salcano Cross pek bu kategoride değil.)