Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Salcano Xrs 030 Apex almayı düşünüyorum..? Sizce nasıl..?

Konu, 'Yol Bisikleti / Road Bike' kısmında Ergun Yavuz tarafından paylaşıldı.

  1. Ergun Yavuz

    Ergun Yavuz Kıdemli Üye

    Kayıt:
    7 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    206
    Beğeniler:
    67
    Şehir:
    Edirne
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Salcano XRS Apex almayı düşünüyorum.. Mavic Aksium jant, Sram Apex(=Shımano 105) set var.. Ağırlığı 8.72 almayı düşünüyorum.. Düşüncelerinizi alabilirmiyim? Kullanan varsa daha iyi olur.. :)
     
  2. Sarper Salt

    Sarper Salt Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Nisan 2011
    Mesajlar:
    116
    Beğeniler:
    73
    Şehir:
    Kayseri
    Seviye:
    fiyatına göre gayet iyi bir bisiklet bence, kullanan 2 arkadaş olması gerekiyordu umarım görürler konuyu,
     
  3. ATiCO

    ATiCO Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    395
    Beğeniler:
    183
    Şehir:
    İzmir
    Adı:
    Atakan K.
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    bizim bi arkadaş alacaktı ama bilemiyorum çok beğenmiş bisikleti güzel parçaları var falan diyor :)
     
  4. Artık Yok

    Artık Yok Bisikletkolik

    Kayıt:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    1.357
    Beğeniler:
    1.602
    Şehir:
    Türkiye
    Seviye:
    tavsiye edebilirim güzel bir model ...
     
  5. N. Burak Önder

    N. Burak Önder Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    16 Nisan 2010
    Mesajlar:
    411
    Beğeniler:
    262
    Şehir:
    Ankara - İstanbul
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Ergun Yavuz bunu beğendi.
  6. Ergun Yavuz

    Ergun Yavuz Kıdemli Üye

    Kayıt:
    7 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    206
    Beğeniler:
    67
    Şehir:
    Edirne
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Bugün stok durumu belli olacak.. 1 Tane buldum.. Ama rengini bilmiyorum.. İnş. mavidir :) Gerçi turunculuysada bakıcaz duruma :) Büyük bir ihtimal siparişi vericem..
     
  7. ATiCO

    ATiCO Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    395
    Beğeniler:
    183
    Şehir:
    İzmir
    Adı:
    Atakan K.
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    hadi bakalim insallah :) sen beni mtb ile zaten geciyordun simdi bununla ohooo :)
     
  8. Ergun Yavuz

    Ergun Yavuz Kıdemli Üye

    Kayıt:
    7 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    206
    Beğeniler:
    67
    Şehir:
    Edirne
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Sanada aldırtıcam bi tane rahat ol :=)
     
  9. fatihaydın

    fatihaydın Bisikletkolik

    Kayıt:
    28 Mart 2012
    Mesajlar:
    1.003
    Beğeniler:
    381
    Şehir:
    İSTANBUL
    Bisiklet:
    Look
    Seviye:
    Merhabalar bisikleti ben kullanıyorum gerçekten parasınh kuruşunakadar hakediyor sanırım sipariş verdin kesinlikle pişman olmazsın.eğer başka sorun olursa elimden geldiğince yanıtlarım...
     
  10. Ergun Yavuz

    Ergun Yavuz Kıdemli Üye

    Kayıt:
    7 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    206
    Beğeniler:
    67
    Şehir:
    Edirne
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Mavi renk buldum 4-5 güne gelicek inş. :) Gidon sargısı siyah renk mi geliyor beyaz renk mi geliyor ?
     
  11. fatihaydın

    fatihaydın Bisikletkolik

    Kayıt:
    28 Mart 2012
    Mesajlar:
    1.003
    Beğeniler:
    381
    Şehir:
    İSTANBUL
    Bisiklet:
    Look
    Seviye:
    Benimki beyaz geldi ve çok güzel duruyor beyaz.eğer biraz dikkat ederseniz kirlenmemesi için ozaman süper