Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Salcano Servislerinden Şikayetçiyiz

Konu, 'Şikayetim Var!' kısmında Süleyman Uzunköprü tarafından paylaşıldı.

  1. Süleyman Uzunköprü

    Süleyman Uzunköprü Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.234
    Beğeniler:
    1.590
    Şehir:
    İstanbul-Fatih
    Seviye:
    Salcanonun İstanbul Avrupa yakasındaki servislerinden şikayetçiyiz. Salcano bisikletlerini alınabilir konuma getirdi, fiyat ve performans yönünden atak yaptı. Bizlerde hep Salcano almaya başladık. Kardeşimde Salcano NG255 SD ve Salcano Ephessos var, bende iki bisiklet olmasına rağmen bir NG255 SD alacağım.

    Ancak servisler duyarsız. Mesela Ephessos'umu kurdurmak için Bayrampaşadaki servie gittiğimizde hiç iyi karşılamadılar, aksine kötü davranıldı. NG 255 SD'yi başka bir servise götürdük o da ayrı bir sıkıntı. Zaten forumdaki arkadaşlarda servislerinizden yana sıkıntılı. Ya adam gibi servis hizmeti versinler ya da anlaşmalarını feshedin. Sadece bisikletlerin aksamının harika olması ile iş bitmiyor, satış sonrası desteğin de kaliteli olması gerekli. Konu hakkında çok da detaya inmek istemiyorum.

    Şikayeti olan arkadaşların bu başlıkta isteklerini belirtmesi ile belki dikkate alınırız.
     
  2. Süleyman Uzunköprü

    Süleyman Uzunköprü Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.234
    Beğeniler:
    1.590
    Şehir:
    İstanbul-Fatih
    Seviye:
    Örnek:
    Bu ne biçim bir davranış tarzıdır. Kimin nasıl davranması gerektiğine servis mi karar verecek. Kaba bir şekilde "ben sana bırak demiştim" diyor, arkadaşımız o servisin kaprisini çekmek zorunda mı, sanki bedavaya iş yapıyorlar, fabrika onlara gereken ücreti az/çok veriyor. Servis ücretleri düşük ise (bir servis bunu söylemişti) bu bizi ilgilendirmez, bize bunu yansıtmamaları gerekir, işlerine gelmiyorsa servis vermesinler ya.
     
  3. Süleyman Uzunköprü

    Süleyman Uzunköprü Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.234
    Beğeniler:
    1.590
    Şehir:
    İstanbul-Fatih
    Seviye:
    Diğer bir örnek;
    Alın başka bir kapris daha. Sırf yetkili servis diye ses çıkaramyoruz, daha sonra ihtiyacımız olursa işimizi yapmaz diye. Halbuki böyle davranan biri hiç bir zaman yardımcı da olmaz.
     
  4. Faruk UZUNKÖPRÜ

    Faruk UZUNKÖPRÜ Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Ocak 2009
    Mesajlar:
    218
    Beğeniler:
    261
    Şehir:
    İSTANBUL-Fatih
    Seviye:
    Evet abimin dediği çok doğru sadece bisikletin güzel olması yetmiyor satış sonrası servis desteğininde kusursuz olması çok önemli, 25.07.2009 cumartesi günü öğlenden sonra kargo ile bisiklet geldi hemen ilk bakım için g.o.paşadaki salcano yetkili servisine gittik ne insana davranış biçimi nede yapılan işçilik insanı tatmin etmiyor, daha sıfır bisiklet birkaç kilometre binmişim adam tutup bisikleti paldır küldür ters çeviriyor çizilecekmiş düşecekmiş umurunda değil, servis kalitesini geçtik bari insanlarla iletişim kurma hususunda daha hassas olsalar geriside hallolur bir şekilde ama nerdee sanki adam bisikleti hayrına vermiş bide üstüne bedavaya servis desteği veriyomuş gibi havalanıyo
     
  5. Faruk UZUNKÖPRÜ

    Faruk UZUNKÖPRÜ Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Ocak 2009
    Mesajlar:
    218
    Beğeniler:
    261
    Şehir:
    İSTANBUL-Fatih
    Seviye:
    Arkadaşlar servislerden yana şikayetçi olan, sorunu olup çözümleyemeyen bütün arkadaşlar bu başlık altında sorunlarını yazsın konu devamlı güncel kalsınki yetkililerden sesimizi duyan olurda çözüm üretirler belki
     
  6. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    74
    Seviye:
    bir salcano kullanıcısı olarak servise gittim süspansiyonda boşluk olduğunu söyledim garanti dışı dedi bu nası iş bilgi sahibi olan var mı boşluk oluşması kullanıcı hatası olamaz demi
     
    Abdülkadir Şevik bunu beğendi.
  7. Önder Tarım

    Önder Tarım Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.400
    Beğeniler:
    1.906
    Şehir:
    Bologna / İtalya
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Avatarındaki bisiklet senin ise o maşanın sıfırlarında bile boşluk olabilir.
     
  8. Abdülkadir Şevik

    Abdülkadir Şevik Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2009
    Mesajlar:
    117
    Beğeniler:
    79
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Kardeşim benim bisikletimdede vardı o sorun.Yetkili servisine 15 gün bakımına götürdüğümde söyledim yapmamıştı.Daha sonra başka güvenilir bir bisikletçiye götürdüm.Abi uğraştı ama yapamadı.Dedi ki ben sökmiyim yoksa garanti dışı kalır dedi.Sen servisine götür yatak sistemi değiştirsinler dedi.Götürdüm ve adama anlattım.Adamla papaz olduk bağırdı çağırdı sırf garantili servisi diye birşey demedim ve yapıldı.Garanti kapsamına girdi.Ücret filan ödemedim.Eğer yapabileceğim birşey varsa hazırım.

    Bol Pedallar...
     
  9. Mehmet Akif MALKOC

    Mehmet Akif MALKOC Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    800
    Beğeniler:
    399
    Şehir:
    Lagos
    Seviye:
    İlk başta aynı sorun bendede vardı.Göbekten ses geliyordu.Servise götürdüm G.o.P'taki..Adam fabrikaya götür dedi :) Allahtan bayram beyin cebi vardı.Kendisine durumu anlattım.15 dk sonra fabrikadan Kemal bey benim cebimi aradı.Haftasonu bisikletimi yaptırmak için fabrikadan teknik servis ustasını gönderdiler.Mükemmel şekilde yaptı.Sonuç şu olarak Salcanonun kendisinde bir sorun yok ama servisleri kötü..Eminim servislerinin bu durumuna bir el atacaklardır.Profesyonel servis olarak birtek Bakırköy metin bisiklet var Salcano bayisi.Başka hiçbir servis profesyonel değil..Salcano çok iyi bir firma.Bu servislerdeki profesyonel olmayan ve iletişim sorunu olan insanlar yüzünden isimleri kötüleniyor.Bence en kısa zamanda buna dur diyeceklerdir.

    Mehmet Akif MALKOÇ
     
  10. Mehmet Akif MALKOC

    Mehmet Akif MALKOC Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    800
    Beğeniler:
    399
    Şehir:
    Lagos
    Seviye:
    He bu arada buradaki salcano yetkili servisinden olan arkadaşlar varmı bilmiyorum..Ama herhangi birtanesinin bana bağırma gafletinde bulunabileceğini zannetmiyorum..Kimse kimseye bağıramaz..Babasının oğlu değil kimse..Müşteri biziz onlar değil..Bir bisiklet parçası için sakat kalırlar..
     
  11. BEYHAN

    BEYHAN Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    353
    Beğeniler:
    178
    Şehir:
    Seyhan / ADANA
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    bisiklet parçası için değer mi?
     
    Süleyman Uzunköprü bunu beğendi.
  12. Burak K.

    Burak K. Yeni Üye

    Kayıt:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    48
    Beğeniler:
    59
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    İlk servis kuponu ile servise gittiğimde, servisin bisikletle bir tur atacağını, vitesi, freni ve diğer ayarları kontrol edeceğini, pedala bakacağını, vidaların sıkılığını ayarlayacağını umuyordum. Bana bir şikayetin var mı dediler, sonra bisikleti ters çevirip bir iki kere tekeri döndürdüler ve kuponu kaşeleyip gönderdiler.

    Mtbtr.com'da okuduğum kadarıyla hidrolik frenli bisikletlerin böyle tepe taklak çevrilmesi doğru değilmiş. Bir iş yaptı, galiba o da yanlış.

    Ayrıca yaşadığım diğer sorundan anladığım kadarıyla, servis basit birkaç işlem dışındaki sorunları giderecek teknik bilgiye sahip değil. Kritik parçalar söz konusuysa, bunların mutlaka fabrikaya gitmesi gerekiyor.

    Benim Salcano yetkililerine önerim, teknik açıdan bilgili ve iletişim yeteneği yüksek olan kişilerle çalışmaları. Böyle kişiler yoksa kendileri belli merkezlere ana servisler kurabilirler. Sokak aralarındaki bisikletçileri servis yapmak yerine, elinde yedek parça stoğu bulunan, bisikletler konusunda eğitimli personeli olan, randevu sistemiyle çalışan servisler olabilir. Anadoludaki şehirler için de bu geçerli. Eğer bir bölgede amortisörlü, hidrolik diskli bisiklet satıyorlarsa, o bölgede bunlardan anlayan bir servis de olması gerekli.
     
  13. bayramakgul

    bayramakgul Aktif Üye

    Kayıt:
    10 Haziran 2008
    Mesajlar:
    130
    Beğeniler:
    98
    Şehir:
    ISTANBUL
    Seviye:
    oncelıkle kımsenın kımseye bagırma cagırma hakkı yoktur abdulkadir bey bize acil kadro numaranızı ve hangı servıs oldugunu belirtirmisiniz biz gerekeni yapacagız be sene butun turkıyede 60 000 adet bisiklet satıldı bu gecen senenin yaklasık yuzde 50 daha fazlası servisler konusnda ve iletisim konusunda yeni seyler tasarlıyoruz en yakın zamanda faaliyete gececek sizi haberdar ederim ben firma ortagı olarak size yardımcı olmam icin bana ayrıntılı bilgi vermeniz lazım elimizden geldiği kadar herkesin sorununu cozmek gorevimiz
     
  14. Abdülkadir Şevik

    Abdülkadir Şevik Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2009
    Mesajlar:
    117
    Beğeniler:
    79
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Bayram Bey Kadro numaramı söylüyorum:SP14C00026 Kadro numaram ve şikayetçi olduğum servis Er Bisiklet.
     
  15. bayramakgul

    bayramakgul Aktif Üye

    Kayıt:
    10 Haziran 2008
    Mesajlar:
    130
    Beğeniler:
    98
    Şehir:
    ISTANBUL
    Seviye:
    yarın bu konu ile ilgilenecem bayram@salcano.com mail adresime telefonunuzu gonderırsenız sizide haberdar ederim yasanan aksilikler icin tekrar ozur dileriz
     
  16. Abdülkadir Şevik

    Abdülkadir Şevik Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2009
    Mesajlar:
    117
    Beğeniler:
    79
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Gerekli maili adresinize gönderdim Bayram Bey
     
  17. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    74
    Seviye:
    resimdeki maşa şimdi bu bir sorun ne yapcaz değiştirme imkanı var demi
     
  18. mtsemiz

    mtsemiz Kıdemli Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    367
    Beğeniler:
    404
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:

    :(
    İşte tam biz Türklere yakışan bir mukabele şekli. Burada nelerden şikayet ediliyor, sorunla mücadele konusunda ne güzel bir çözüm getiriliyor. Sana bağıranı patakla, örnek olsun, kimse kimseye bağırmaya cesaret edemesin, böylece sorun çözülür, öyle mi? Hayır buraya Türkiyeye bir duyarlılık mesajı vermeye çalışan bir forum diye giriyoruz... Yani ne diyor insanlar, "hem sağlık, hem toplumsal bilinç uyandırma, kıçı şöför koltuğuna bağlı toplumlar yaratılmasına biraz olsun taş koyma amacı ile bisiklete binin, etrafınıza aşılayın, birazcık eğitmen olun" yani ortalama insanlardan biraz farklı olun, farklı görünün. Burada detaya girmek istemiyorum ama kısaca da olsa anlatayım, 10 sene kadar oluyor, Amsterdam'a gitmiştim birkaç günlüğüne. Açın aratın internette Amsterdam fotoğraflarını, her köşe başında, her elektrik direğine, her otobüs durağına, her köprü başına bağlı en az birkaç bisiklet görürsünüz. İnsanlar işlerine ya bisiklet, ya da trenle giderler. Çok fazla araba yoktur etrafta. Tabii bizde durum böyle değil, her gün trafikte birbirine bağıra bağıra, yol kapma mevzusu yüzünden kavga ede ede, birbirlerinin ağzını yüzünü dağıta dağıta, değişik, hiç olmamamız gereken insanlar olduk biz. Yol verdin vermedin diye insan öldürüyorlar bu memlekette. Geçen gün bir haber çıktı mesela, yeni çıkan sigara yasağından sonra, meyhanede adam sigara içen bir grubu uyarıyor, hemen kavga çıkarıyor karşı taraf, ve uyaran kişi malesef kurşunlara hedef olup ölüyor.
    Şimdi; böyle bir toplum mu hayal ediyoruz? Eğer bize bağıran servise, ilk aklımıza gelen yönteminle mukabele edeceksek vay halimize. Cehaletten yana bir yol seçiyoruz. Biraz daha yapıcı ve akılcı çözümler üretmek gerekir. Buraya girip bisikleti sevme potansiyeli olan insanlara (genç-yaşlı) örnek olmamız gerekir.
     
    ali karagönlü ve BEYHAN bunu beğendi.
  19. çağdaş efe

    çağdaş efe Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Nisan 2008
    Mesajlar:
    200
    Beğeniler:
    83
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    şikayetlerimi daha önceki konularda hep dile getirmiştim salcano firmasınada mail attım hep ama bir yanıt yok daha.
    bilemniyorum bu sorunları aşması lazım salcanonun.yoksa çok kötü derin bir iz bırakacan sonra kapatamayacak.,
    yazık çok yazık
     
  20. Nyo Ykpogl

    Nyo Ykpogl Aktif Üye

    Kayıt:
    26 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    190
    Beğeniler:
    74
    Seviye:
    Servislerin geleli öyle hocam !!! Çok eskiden yaşadığım bi olayı anlatmak isterimbigün servise gittiğimde bisikletimin zinciriyle ilgili sorunum vardı adam bana bırak 3 saat sonra al dedi bende gittim 3 saat sonra almaya gittiğimde bana bisikletin zincirinin bu olmadığını soyledi tamirci meğer zinciri çalmış... Bu sadece birtanesi her seferinde servise gittimmi bisikletin bişeyini yapıyorlar bişeyini bozuyorlardı ve o günden sonra kendi takımlarımı toplayıp kendi tamirimi kendim yapıyorum... Unutmayın arkadaşlar Ümitsizseniz Ümit (siz)siniz !!! Merak ilmin hocasıdır...
     
    ali karagönlü ve BEYHAN bunu beğendi.