Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Salcano Pişmanlığı

Konu, 'Salcano' kısmında Burak K. tarafından paylaşıldı.

  1. Burak K.

    Burak K. Yeni Üye

    Kayıt:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    48
    Beğeniler:
    59
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Arkadaşlar merhaba,

    4 yıldır motosiklet kullanıyorum. İki teker sevdalısı olarak, DL650'nin yanına yaklaşık 2 ay önce bir de Salcano 303 SRD satın aldım. Bir ay kadar kullandıktan sonra, arazide önden bir cızırtı gelmeye başladı. Ümraniye Adem Yavuz'daki servise götürdüğümde önce bir şey bulamadı, on gün sonra bir daha götürdüğümde maşanın yağ kaçırdığını söyledi. Garanti kapsamında yapılabileceğini söyledi ve hafta içinde gelmemi istedi. Pazartesi günü yeniden gittiğimde bisikleti bırakmamı ve 7-10 gün arasında da alabileceğim söylendi. Fabrika eski parça gelmeden yenisini göndermiyormuş. Neredeyse her gün bisiklete biniyorum, neden İstanbul gibi bir yerde, bir hafta on gün bekleyeyim. Hadi bana güvenmiyorsunuz, maşada sorun olduğunu kendi servisiniz söylüyor. Açıkçası önce arızalı parçayı görelim, biz yenisini sonra göndeririz denmesine bir anlam veremedim. Bisikleti bırakmadan geldim ve ertesi gün fabrikayı aradım, Turhan Bey ilgili servisle görüştü ve bisiklete bakılıp eğer parça gerekiyorsa bunun sipariş edileceğini ve bisikleti bırakmama gerek olmadığını söyleyerek yeniden servise gitmemi söyledi.

    Bir hafta içinde evimden uzakta olan servise 3.kez gittim. Daha önce gelmiştim dediğimde servis son derece kaba şekilde "ben de sana bisikleti bırak" demiştim dedi. Oysa Pazartesi günü konuştuğum kişi o değildi. Yaptığı işten kafasını bile kaldırmadı, Turhan Bey'in kendisine herhangi bir şey söylemediğini daha önce ne söylediyse onun geçerli olduğunu söyledi. Açıkçası maşanın tamiri çok da önemli değil ama servisin kaba davranışı çok moralimi bozdu.

    Şu anda maşası da, garantisi de, servisi de umurumda değil. Parça bu bozulabilir ancak ucuz bir parça için ben de bu kadar kahır çekmek zorunda değilim. Bir haftada 3 kez servise gittikten sonra yetkili servisin sinir bozucu tavrı nedeniyle bir daha bu servise gitmemeye karar verdim. Şu anda araziye çıktığımda bisiklet de cızır cızır ötüyor. Ben de garanti kağıdını çöpe atıp, parasını vererek kendim parçayı almaya karar verdim. Çekmeköy civarında veya Anadolu yakasında bildiğiniz iyi bir servis var mıdır? Salcano olması şart değil. En azından karşısındakine insan gibi davransın.

    Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

    Burak Kaya
     
    DrKrush, fatih alver ve felis911 bunu beğendi.
  2. dk_35

    dk_35 Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    66
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    ÇIKABİLDİĞİM HER YER
    Seviye:
    anadolu yakası dersen yeşilbisikletti öneririm ama senin semtte uzak.
     
    Burak K. bunu beğendi.
  3. ercan günes

    ercan günes Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    353
    Beğeniler:
    109
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    :):):) krdesim yazını okurken çok üzüldüm bir yandan da gülümsedim bendede alu war 4 ay oldu fabrikayı aradım bir iki soru sordum adamın dünyadan haberi yok servis deyincede sakın ola gözünüzde büyütmeyin bildiğim mahallelerde ara sokaklarda bisiklet tamircileri olurya yama ile cant ayarı yapmaktan başka hiç bir şey bilmezler bunların servisleri onlardan :)ben parayı basarsam her model bisikleti her yerden alrım esnaflık malı sattıktan sonra baslarç salcano yetkililerine saygılar...
     
    Burak K. ve fatih alver bunu beğendi.
  4. TRD8138

    TRD8138 Aktif Üye

    Kayıt:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    161
    Beğeniler:
    28
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Ana bayi ile görüşün.
     
    Burak K. bunu beğendi.
  5. bayramakgul

    bayramakgul Aktif Üye

    Kayıt:
    10 Haziran 2008
    Mesajlar:
    130
    Beğeniler:
    98
    Şehir:
    ISTANBUL
    Seviye:
    bize lutfen kadro numaranızı bildirin hemen ilgilenelim masa yag kacırmıssa suntour masaları cok kolay tamir ediiyor eger garanti kapsamında geğismesi gereken bir konu isede masanız hemen değisir lutfen bize kadro numaranızı ve hangi servisle gorustugunuzu bildirin yalnız masanızı gnderıp tamor edilip geri gonderilmesi yada garantiden değistirilmesi boyle 10 gun surmez sizi magdur etmeyiz merak etmeyim
     
    Burak K. bunu beğendi.
  6. bayramakgul

    bayramakgul Aktif Üye

    Kayıt:
    10 Haziran 2008
    Mesajlar:
    130
    Beğeniler:
    98
    Şehir:
    ISTANBUL
    Seviye:
    izmirde sundu bisiklet her sorununuzu cozecek donanıma sahip bir baymiz ayrıca servisimiz ne sorun yasadıgınızı ve cozemedıgımızı bize bildirimisiniz kadro numaranızla beraber sizle arkadaslarımız ilgilensin
     
    Burak K. bunu beğendi.
  7. çağdaş efe

    çağdaş efe Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Nisan 2008
    Mesajlar:
    200
    Beğeniler:
    83
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    benzer sorunları bende yaşadım her bisiklette sorun olabilir bisikletten soğuma hemen bu tamamen servisin yarattığı bir olumsuzluk.bisikletin iyi aslında.iyi bir serviste tekrar ısınırsın.benim öyle oldu. hemen infaz etme bisikleti.zaten anladığım kadarı ile öyle bir durum yok da ben yinede öyleymiş gibi anlatayım size.
    nedense salcano servis konusunda fazla seçici değil. mail atın firmaya ben öyle yaptım en azından içim ferahladı.
     
    Burak K. bunu beğendi.
  8. çağdaş efe

    çağdaş efe Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Nisan 2008
    Mesajlar:
    200
    Beğeniler:
    83
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    sanırım salcano servisisiniz.
    bu yorumlara alınmayın lütfen bizim şikayet ettiğimiz yerler belli.tabiki 5 parmağın beşi bir değil. biz firmaya seçici olmadığı için kızıyoruz. sapla samanı ayırmalı.
    geçengün yanımda taşımak için küçük levyelerde sordum satın alıcam
    servisin cevabi: ben takım satarsam nasıl para kazanıcam?
    ben:yolda lastiğim patlayınca sen mi gelip takıcan
    servis: ona göre parasını verirsen gelirim tabi.


    bu ne şimdi. nasıl bir mantık??

    adam bizi direk banknot olarak görüyor galiba...
     
    Burak K. ve ZekiAlper bunu beğendi.
  9. emre aslan

    emre aslan Yeni Üye

    Kayıt:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    27
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    izmır
    Seviye:
    kardesım cok haklısın bende aldım 6gun once salcano ımpetus alır almaz parcalar aldım fıyatı neredeyse 600 kusur e geldı sımdı vızır vızır ses gelıyo dısklerden ne almamı onerıyosun trek nasıl sence?
     
    Burak K. bunu beğendi.
  10. ZekiAlper

    ZekiAlper Antalya Downhill Prof MTB rider

    Kayıt:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.906
    Beğeniler:
    1.647
    Şehir:
    Antalya
    Adı:
    Antalya Downhill Özel Antrenör
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Bazı beyaz eşyacılarda ün yapmış markalar da(onların adından bahsetmiyorum bile çoğunuz biliyorsunuz :)) bu tür olumsuzluklar daha sık yaşanıyor ve başıma ben küçükken çok gelmişti bu tür olaylar.
    Burdan yetkililere duyrulur.! Daha profesyonel ve bilgili insanların bu işi severek ve isteyerek yapmaları , para kazanma hırsı yerine müşteriyi bilinçlendirmeyi hedef bilmelidirler! :in:
     
    Burak K. bunu beğendi.
  11. BEYHAN

    BEYHAN Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    353
    Beğeniler:
    178
    Şehir:
    Seyhan / ADANA
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    salcanoda dertler çoğaldı....
     
    Burak K. ve Aydın Akyokus bunu beğendi.
  12. Faruk UZUNKÖPRÜ

    Faruk UZUNKÖPRÜ Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Ocak 2009
    Mesajlar:
    218
    Beğeniler:
    261
    Şehir:
    İSTANBUL-Fatih
    Seviye:
    Salcano ng255 aldım bende 1 hafta olmuyor, pişman değilim aldığıma ama gerçektende servis konusunda yetersiz ve benim gittiğim yetkili servislerin yaptığı işler pekte tatmin edici değil, hepsi böyle değildir tabi
     
    Süleyman Uzunköprü bunu beğendi.
  13. Abdülkadir Şevik

    Abdülkadir Şevik Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2009
    Mesajlar:
    117
    Beğeniler:
    79
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Bende Eskişehir'de yaşıyorum kardeşlerim bu sorunu.Adama diyorum ki abi başka bisikletçiye gösterdim şu sorunu var bakarmısın diyorum.Adam bana bisikleti bırakıyosan bırak bırakmıyacaksan al götür bisikletini diye bana bağırıyor.Salcano firmasının bence servis konusunda daha uzman daha canayakın kişilerle görüşmesi gerekiyor.Bunlar sadece bizi bisikletlerimizden soğutuyor.
     
    Burak K. bunu beğendi.
  14. Burak K.

    Burak K. Yeni Üye

    Kayıt:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    48
    Beğeniler:
    59
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Kadro numarası: SP01C000041 Maşada da SF9-XCM-V2-HLO-26-100 yazıyor.

    Bayram Bey, iyi niyetiniz ve ürününüzün arkasında durduğunuz için teşekkür ederim ama ben niyetten ziyade sisteme inanıyorum. Binlerce bisiklet satan bir firmanın sorunlarını, yöneticisi aracılığıyla forumlarda kadro numaranız neydi diyerek çözmeye çalışması bana doğru gelmiyor. Ben Salcano alırken web sitenizden Yetkili Servislere baktım. Ümraniye civarında iki tane, Anadolu yakasında da çok sayıda servis görünüyordu. Şimdi bunların aslında yetersiz servisler olduğunu öğreniyorum. Buradan servisleri eleştirmek de doğru değil. Servislerin becerisi, teknik bilgisi, müşteriye davranışı gibi konular ana firmanın sorumluluğundadır. Siz servislere eğitim vermez, yatırım yapmaz, stok sağlamazsanız onlar da müşterilerine böyle hizmet verirler.

    Sizden ricam, bana Anadolu yakasında işten anlayan, elinde yedek parçası olan bir servis önermeniz. Ümraniye'deki servisiniz Karadeniz Bisiklet'e, davranışından ötürü bir daha gitmeyeceğim. Eğer bu yakada güvendiğiniz bir servis yoksa, bisikletimi fabrikanızdaki ustaya da getirebilirim. Amacım olumsuz bir hava yaratmak değil, işin doğrusu bisikletimi seviyorum, sadece bir an önce maşa ve diğer ufak tefek sorunlarımın giderilmesini istiyorum. Ayrıca güveneceğim bir usta veya servis olursa hem bisiklete korkmadan bineceğim hem de kalıcı bir çözüm olacak. Başka bir sorunum çıktığında da kadro numaram ile birlikte buraya yeni bir konu açmak yerine, doğrudan servise veya ustaya giderim.

    İlginiz için tekrar teşekkürler.

    Burak Kaya
    burak@ventura.com.tr
     
  15. Burak K.

    Burak K. Yeni Üye

    Kayıt:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    48
    Beğeniler:
    59
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Uzun zaman geçmiş bu başlığın üzerinden. Bilgilendirme amacıyla ekleyim. Firma yöneticileri beni cep telefonumdan arayıp üç, dört gün içinde konu ile ilgili çözümü bulup beni arayacaklarını söylediler. Ben de üstteki mesajla kendilerine teşekkür ettim. Kadro numaramı falan aldılar. Gerçekten ilgilenecekler sanmıştım.

    Sonra ne arayan oldu ne de soran...
     
    DrKrush bunu beğendi.
  16. DrKrush

    DrKrush Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    76
    Beğeniler:
    35
    Şehir:
    Ordu
    Seviye:
    Çok üzüldüm.

    :ci: Geçmiş olsun.
     
    Burak K. bunu beğendi.
  17. Celasin Telli

    Celasin Telli Kıdemli Üye

    Kayıt:
    13 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    255
    Beğeniler:
    274
    Şehir:
    istanbul-anadolu
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Neden cebinizden verip parça almayı düşünüyorsunuz. Bu zihniyetteki adamlar bırakın ders almayı üstüne memnun olurlar bu durumdan.
     
    Burak K. bunu beğendi.