Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Salcano NG650 Renk Seçeneği

Konu, 'Salcano' kısmında mhmmd tarafından paylaşıldı.

  1. mhmmd

    mhmmd Üye

    Kayıt:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    53
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Arkadaşlar acaba salcano ng650 nin mavi-beyazdan farklı renk seçeneği bulunuyor mu?
     
    mhmmd123 bunu beğendi.
  2. mhmmd

    mhmmd Üye

    Kayıt:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    53
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Kimse bilmiyor mu yani şimdi renk seçeneği var mı yok mu?
     
  3. xsuleymanx07

    xsuleymanx07 Yeni Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    antalya
    slm

    renk seçeneği var.ben alıcam renk konusundada karar veremedim.gri çoğunlukta mavi var.diğer renklerde aynı şekil metalik gri çoğunluk siyah birde kırmızı bulunmakta.

    saygılarımla.

    ....:::::.....burası antalya...:::::...
     
  4. gochuk

    gochuk Yeni Üye

    Kayıt:
    7 Eylül 2008
    Mesajlar:
    6
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    nevşehir
    burda sadece bi renk var mavi bulsam o gri çogunlukta siyah olandan alacağım ama yok.....
     
  5. celil.mayaoglu

    celil.mayaoglu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    703
    Beğeniler:
    436
    Şehir:
    İstanbul (Sonunda)
    Seviye:
    bu bisikletin ilk alıp da burada tanıtımını yapanlardan birisi olarak böyle başlıklar açılınca seviniyorum doğrusu :)

    salcano ng serisi kullanıcıları arkadaşlar çoğalıyo azar azar da olsa. Fiyata oranlar gerçekten çok harika bisiklet, arada bazı parçaların ucuzu kullanılmış doğal olarak ama istediğimiz parçalar olup da başlangıç adı verdiğimiz klasmanda üretilmiş olsaydı bu da en aşağı 300-400ytl arası fiyatta satılan bir bisiklet olurdu. 280ytlye alınabilecek tek alüminyum ve düzgün kadrolu(tek amortisörlü) bisiklettir, modifiye yapmaya da elverişli bir kadroya sahiptir.
     
  6. enginayan

    enginayan Üye

    Kayıt:
    20 Nisan 2008
    Mesajlar:
    97
    Beğeniler:
    136
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    özelde mesajınız var
     
    celil.mayaoglu bunu beğendi.
  7. celil.mayaoglu

    celil.mayaoglu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    703
    Beğeniler:
    436
    Şehir:
    İstanbul (Sonunda)
    Seviye:
    yettim :) şimdi gördüm ancak
     
  8. swat

    swat Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    166
    Beğeniler:
    32
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Arkadaşlar bende bu bisikleti almayı düşünüyorum bütçem çooook kısıtlı 280-belki 300 ytl.günde 35-50 km yapıyorum ve sık kullanıyorum sizce nasıl.arka dişlileri flaan shimano mudur?? teşekkürler..
     
  9. celil.mayaoglu

    celil.mayaoglu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    703
    Beğeniler:
    436
    Şehir:
    İstanbul (Sonunda)
    Seviye:
    [​IMG]

    buyrun size siyah salko