Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

SALCANO NG650 maşa yardım ?

Konu, 'Salcano' kısmında serhan aktaşgül tarafından paylaşıldı.

  1. serhan aktaşgül

    serhan aktaşgül Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Nisan 2010
    Mesajlar:
    111
    Beğeniler:
    41
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    ng650 imden çok memnunum.Ancak memnun olmadığım bir nokta var. Oda maşa amortisörünün çok sert olması.Esneme payı çok sert ve neredeyse yok denecek kadar az.Tabi muhtemelen maliyeti düşürmek adına böyle bir seçenek düşünüldü.Bu maşayı yumuşatmanın bir yolu varmı ?

    Yağlayarak yumuşatmak mümkün mü ?
    Maşa üzerinde herhangi bir ayar aparatı bulunmuyor ?
    Ng650 için suntour xcm maşa uygun mu ?

    Genel olarak bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.teşekkürler...
     
  2. erol elbyk

    erol elbyk Üye

    Kayıt:
    22 Nisan 2010
    Mesajlar:
    63
    Beğeniler:
    23
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    üzerindeki maşanın ayarı zor belki yay değişebilir ama 100 lira civarı maşa bulabilirsiniz.benimde ileride düşündüğüm bir deişiklik...
     
  3. mehmet akcan

    mehmet akcan Yeni Üye

    Kayıt:
    28 Ekim 2010
    Mesajlar:
    10
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    evet bende ng 650 kullanıcısıyım bende bunu düşünüyorun xcm suntour maşalar ne kadar
     
  4. yiğit han güner

    yiğit han güner Üye

    Kayıt:
    16 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    60
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    ankara
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    bende salcano ng650 aldım bugün ilk kez bindim maşa çok sert hiç zıplamıyo bile amortisör varmı yok mu belli değil bi çözümü varmı acaba
     
  5. Ömer Özen

    Ömer Özen Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    110
    Beğeniler:
    23
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    benimde ng650'lim var. üzerinde zoom mode vardı. sizin derdinizi anlıyorum :D benimde alalı 5-6 ay geçti. git gide profesyonelleşmeye başladım.o yüzden değiştirmek istedim. bende bi tanıdık sayesinde 80 ytl'ye beyaz XCM MLO maşa aldım. çok kral durdu. çokta rahatlatdı. resmini çekince koyarım buraya. tavsiyem ya XCM MLO yada XCR. ;)
     
  6. yiğit han güner

    yiğit han güner Üye

    Kayıt:
    16 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    60
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    ankara
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    maşa böyle sert mi kalıcak yani amortisör var mı yokmu belli değil yani hiç bişey hisstmiyorum üzerinde zıplıyorum içeri girsin diye 1 cm belki giriyo o kadar yani bunu koycaklarına hiç koymasalarmış daha iyi olurmuş, bi çözümü yokmu yani böyle mi kullanıcaz
     
  7. umut altuntaş

    umut altuntaş Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Eylül 2010
    Mesajlar:
    24
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Arkadaşlar bende bi NG650 kullanıcısıyım.Furç takımını değiştirmem gerekiyo.Hangi marka hangi model uygun olur bi bilgisi olan var mı acaba? Amörtisörlerden bende müzdaribim.İlk fırsatta değiştirebilirsem bisiklet kaymak gibi olcak :))
     
  8. enginekizkuyu

    enginekizkuyu Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Haziran 2011
    Mesajlar:
    189
    Beğeniler:
    84
    Şehir:
    İstanbul/Pendik
    Seviye:
    Bende NG650 kulanıcısıydım.Ama artık değilim :) 2.el uygun fiyatı maşalar var.Onardan alıp işini iyi bilen bir bisikletciye değiştirtebiirsiniz.Emin olun çok memnun kalacaksınız.Ben kendim değiştirmiştim.Bisikleti satınca söktüm kendi maşasını taktım.Bir püf noktası var alacağınız maşanın boru kısmı kısa kalacaktır.NG650 nin boyun altında ki spacer yani halka yüksek olduğundan gidon boynu maşa borusunu yarım şekilde sıkacaktır.biraz daha kısa eni spacerla oda çözülür :)
     
  9. umut altuntaş

    umut altuntaş Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Eylül 2010
    Mesajlar:
    24
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Maşa bende de çok sertti ikinci elden aldığım için bozuk zannettim hatta bisikletçi de öyle söyledi ama bastım makine yağını mis gibi oldu.Maşayı değiştiricem yinede ama o zamana kadar idare eder ;)
     
  10. Berke Can Yılmaz

    Berke Can Yılmaz Üye

    Kayıt:
    10 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    52
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    4 gündür ng650 kullanıyorum öndeki amörtisör mü deniliyor ne deniliyor bilmiyorum ama ng650dekine amörtisör denmez kesinlikle o kadar kasislerden geçiyorum 1 mm esnesin n'olur ki? eski bisikletim bianchi magnum kasislerde hiç hissettirmezdi düşük hız olsun yüksek hız olsun. onun haricinde memmun gibiyim şimdilik bisikletimden.
     
  11. Ömer Özen

    Ömer Özen Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    110
    Beğeniler:
    23
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    aynen. benimde ng650'im var. sizin gibi benimde maşa ile ilgili problemim vardı. gittim ikinci el (tanıdığım bi abiden) XCM MLO aldım. taktırdım. hiç bir sorunda çıkmadı. furş takımı vb. gibi sorunlar yaşanmıyor. ! sadece bazıları kadro boğazının dar olduğunu söylüyor. onunda neden olduğunu söyliyim. diğer bisikletler tam entegre boğaza sahip oldukları için geniş gözüküyor.ng650 ise yarım entegre boğaza sahip olduğu için dar gibi gözüküyor. ama kısaca hiç bir sorun olmadan maşa takılıyor. :) :)

    teşekkürler...
     
  12. Ömer Özen

    Ömer Özen Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    110
    Beğeniler:
    23
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Resimlerinide koyayım. :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  13. Atakan Basmacı

    Atakan Basmacı Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    Manisa
    Seviye:
    Bendede aynı sorun vardı yağlattım düzeldi
     
  14. Doğa Aslan

    Doğa Aslan Üye

    Kayıt:
    15 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    Antalya/Alanya
    Seviye:
    bende sr suntour xct v3 var çok mennunum kilitlemeli ,sertliğiayarlanabiliniyor
    sıfırı 150 liraydı galiba tavsiye ederim:cheer: