Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Salcano Ng650 değişim

Konu, 'Bisiklet Toplama' kısmında tbag45 tarafından paylaşıldı.

  1. tbag45

    tbag45 Kıdemli Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    1 Haziran 2015
    Mesajlar:
    382
    Beğeniler:
    189
    Şehir:
    manisa
    Adı:
    kaan yıldırım
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Merhaba arkadaslar,3 ay önce salcano ng650 aldim daha sonrasinda kadro kicuk geldigi icin 2013 carraro kadrosuyla degisim yaptim.suan 7li sistemden 10lu sisteme gecmek istiyorum.yapmam gereken degisimler deore serisi
    Aynakol
    Zincir
    Ruble
    Arka on attirici
    Vites kollari
    Arka ve on gobek diye dusunuyorum.sizce jant telleri ve jantda degismesi gerekirmi?bu sisteme gecmenin artilari nedir sizce?
     
    eriş bunu beğendi.
  2. tbag45

    tbag45 Kıdemli Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    1 Haziran 2015
    Mesajlar:
    382
    Beğeniler:
    189
    Şehir:
    manisa
    Adı:
    kaan yıldırım
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Arkadaslar hicmi fikri olan yok bu konuda ng650 basligini goren kaciyo sanirsam
     
    Ghost bunu beğendi.
  3. Falkee

    Falkee Üye

    Yaş:
    17
    Kayıt:
    1 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    82
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    Gaziantep
    Adı:
    Emre
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Takip bendede ng 650 var bende kadro değişimi ve çekiş sistemini değiştirmek istiyorum.
     
  4. tbag45

    tbag45 Kıdemli Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    1 Haziran 2015
    Mesajlar:
    382
    Beğeniler:
    189
    Şehir:
    manisa
    Adı:
    kaan yıldırım
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Ben sele gidon gidon bogazi ve sele borusunu degistirdim bisiklet gercekten hafifledi nerdeyse 1000gr farketti.salcanonun bu malzemeleri gerçekten ağir.xlcnin malzemelerini tavsiye ederim
     
  5. Hakan Can Onrat

    Hakan Can Onrat Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    674
    Beğeniler:
    348
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Merhaba,
    Saydıklarınızdan ön göbek hariç hepsinin değişmesi gerekiyor.
    Yani aynakol, zincir, ruble, aktarıcılar, vites kolları ve kaset 10 vites uyumlu bir arka göbek; yeni alacağınız arka göbeği mevcut jant telleriniz ve çemberinizle toplayabilirsiniz ama benim size tavsiyem 300 lira civarında sıfır-ikinci el mt15-crossride seviyesinde bir jant almanız olucaktır.
    Çünkü zaten arka göbek değişimine jant örümü ve akortla beraber 100 lira civarı ödeceyeksiniz ve kadronuz ve vites sisteminiz yükseltilmiş olucak ancak bisikletinizin en önemli parçası jantlarınız düşük seviye kalıcak ilerde onu da yükseltme gereksinimi duyacaksınız.
    Hatta bana kalırsa lastikleri de değişin bu arada ng650 nın üzerinde gelen jantlar ve lastikler çok ağır oradan da hafifleme yaşayacaksınız büyük ihtimal viteslerden de küçük bir hafifleme daha yaşarsınız.
    İyi günler
     
  6. Murat Cömez

    Murat Cömez En yeni üye - Kayıt: Az önce

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    21 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5.887
    Beğeniler:
    9.307
    Şehir:
    Giresun
    Adı:
    Murat Cömez
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    @Hakan Can Onrat arkadasimizin dedikleri kesinlikle uygulanmasi gerekiyor, katiliyorum ve baska yoluda yoktur.

    Yalniz merak ettigim sey... Sele, Gidon, Gidon bogazi ve sele borusu ile 1kg hafifligi nasil elde etdiniz. Malzemelrin markasini ve modelini yazarmisiniz mümkünse.
     
  7. tbag45

    tbag45 Kıdemli Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    1 Haziran 2015
    Mesajlar:
    382
    Beğeniler:
    189
    Şehir:
    manisa
    Adı:
    kaan yıldırım
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Hakan bey yorumlariniz için teşekkür ederim,o zaman en mantiklisi gobekler ve jantlarla degisime baslamak.
     
  8. Hakan Can Onrat

    Hakan Can Onrat Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    674
    Beğeniler:
    348
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    @Murat Cömez
    Abi çabuk cevap gelmesi açısından ben yazayım
    Arkadaşta da ng450 vardı, kozmetik parçaları 650 ile aynı gidon, gidon boğazı ve sele borusu 1.3 kilo gelmişti yanlış hatırlamıyorsam bunlara oranla sele borusu da 400-500 gelse 800 gramlık gidon, boğaz, sele ve boru da rahat bulunabilir zaten arkadaş neredeyse 1000 gr demiş.
     
  9. tbag45

    tbag45 Kıdemli Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    1 Haziran 2015
    Mesajlar:
    382
    Beğeniler:
    189
    Şehir:
    manisa
    Adı:
    kaan yıldırım
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Sele royal seta 252gr,prolite sele borusu 200gr,xlc pro gidon bogazi 170gr ,gidin xlc pro 200gr.rakamlar tam tutmayabilir 4 malzemenin toplam agirligo 900gr civari.salcano sele ozellikle abartili sekilde cok agir tek basina 500gr
     
  10. ömer mahmut erdoğpan

    ömer mahmut erdoğpan Yeni Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2013
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    54
    Şehir:
    afyonkarahisar
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    İlk bisikletim olan Salcano ng650 konusunda aynı hevesi ben de edinmiştim. Daha sonra, bisikleti iyileştirmek için yaptığım masraflar ile bisikletin kendi ederi toplamının, zaten daha üst seviye sıfır bir bisiklet için yeterli olduğunu gördüm. Naçizane tavsiyem, o kadar masraf etmeyin. para biriktirip, daha üst donanımlı bir bisiklet alırsınız.
     
    Tayfun Sezer ve hicazzz bunu beğendi.
  11. tbag45

    tbag45 Kıdemli Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    1 Haziran 2015
    Mesajlar:
    382
    Beğeniler:
    189
    Şehir:
    manisa
    Adı:
    kaan yıldırım
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Ng650den geriye hicbisey kalmadi zaten baska bisiklet almak icin cok gec
     
  12. tbag45

    tbag45 Kıdemli Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    1 Haziran 2015
    Mesajlar:
    382
    Beğeniler:
    189
    Şehir:
    manisa
    Adı:
    kaan yıldırım
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Bugün rst gila t masa aldim 100mm zoom masadan kurtuldum.ng650den geriye vites fren ve jantlar kaldi
     
    erencaner bunu beğendi.
  13. Falkee

    Falkee Üye

    Yaş:
    17
    Kayıt:
    1 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    82
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    Gaziantep
    Adı:
    Emre
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    @tbag45 bu maşa kilitlemelimi bende değiştirmek istiyorum Zoom pek iyi değil kadroyu ne kadara aldınız ben cube yada whistle alıcam fiyat uygun olursa bende Carraro alırım.
     
  14. tbag45

    tbag45 Kıdemli Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    1 Haziran 2015
    Mesajlar:
    382
    Beğeniler:
    189
    Şehir:
    manisa
    Adı:
    kaan yıldırım
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    2013 yilinda üretilmiş sifir carraro kadro aldim 250lira verdim.evet masa kilitlemeli ve yagli,zoom masa yayli oldugu icin gercekten kötüydü.masanin tam adi rst gila ml tavsiye ederim.
     
  15. Falkee

    Falkee Üye

    Yaş:
    17
    Kayıt:
    1 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    82
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    Gaziantep
    Adı:
    Emre
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    @tbag45 kadro çok ucuzmuş aslında bende sizin gibi değiştirmek istiorum kendime göre...
    Zoom maşa gerçekten berbat maşayı ne kadar a aldınız.konuyu takip ediyorum değiştiren parçaların benzerini bende uygulayacağım yakın zamanda ... 10 vites sistemi ne kadara mal oluyor.
     
  16. tbag45

    tbag45 Kıdemli Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    1 Haziran 2015
    Mesajlar:
    382
    Beğeniler:
    189
    Şehir:
    manisa
    Adı:
    kaan yıldırım
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Masa fiyati 170 lira,şuan acera 7li sistem kullaniyorum.Memnunum herhangibir sorun yasamadim hiç.10 lu sisteme gecmek minumum 700-800 lira cunku ön arka göbek(jant telleride değişebilir),aynakol,on arka attiricilar,vites kolu,zincir,ruble..Bunlar kesinlikle degismesi gerekli parcalar.Arkadasta deore xt 10 lu sistem var o bisikletede bindim 30km kadar.tamam gecisler daha rahat ama arti 1000lira vermeme degecek bi durum göremedim,bence gereksiz.
     
  17. Falkee

    Falkee Üye

    Yaş:
    17
    Kayıt:
    1 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    82
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    Gaziantep
    Adı:
    Emre
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    @tbag45 maşa nın fiyatı güzelmiş ama 10 lu sistem değmez 7 li kaldım spd pedal alırım 300 400 tl ye belki değiştirirken arka değiştirici değiştiririm ramazandan sonrada kadro aramaya çıkacağım whistle ve cube çok hoşuma gidiyor sıfır bulursam düşünmem alırım.
     

    Ekli Dosyalar:

    beratk bunu beğendi.
  18. tbag45

    tbag45 Kıdemli Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    1 Haziran 2015
    Mesajlar:
    382
    Beğeniler:
    189
    Şehir:
    manisa
    Adı:
    kaan yıldırım
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Benim ilk yaptığım degisim,maxxis overdrive 26x1.75 lastik (cifti 140lira)almakti.bisiklet hercekten hızlanıyor.daha ince lastik bizim ng650 lastigi resmen yere yapisiyor.baktim bisiklet hizlandi bu seferde aynakol hiz artinca bosa donuyor bende 42.32.22 olan on dislileri 48.36.24 olan aynakol(50lira) ile degistirdim.pedal bosa donmuyor artik daha fazla hizlanabiliyor bisiklet.duz yolda 45km hizi gordüm.spd pedala herkes alisamiyor ben gibi mesela
     
  19. Falkee

    Falkee Üye

    Yaş:
    17
    Kayıt:
    1 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    82
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    Gaziantep
    Adı:
    Emre
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    @tbag45 çoğu zaman arazide sürdüğü için ince lastik pek aklıma yatıyor ama maşa değişimi şart... ben bunla arkadan rüzgar hafif eğim 45 gördüm stok haliyle
     
  20. tbag45

    tbag45 Kıdemli Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    1 Haziran 2015
    Mesajlar:
    382
    Beğeniler:
    189
    Şehir:
    manisa
    Adı:
    kaan yıldırım
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Ayni lastigin daha kalınını alabilirsin,kadro demislen dun arkadas 600liraya scoot kadro aldi ikinci el gercekten guzel bir tasarimi var ve sağlamlik.kron xc1000 galiba yanlış hatırlamıyorsam bu kadroda cok hoş duruyor