Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Salcano NG 650 asfaltta tutunma problemi

Konu, 'Salcano' kısmında Ercan SÖZBİR tarafından paylaşıldı.

  1. Ercan SÖZBİR

    Ercan SÖZBİR Yeni Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Afyon
    Bisiklet:
    Salcano
    Merhaba,

    Günlük şehir içi kullanımı için salcano ng650 26 md aldım. sehir içindeki yolları bozukluğu ulaşımım bir kısmı tepe aşağı olduğu için ve yolun inişli bir kısmında döşeme taş(eski kesme taş) ve 186 boy100 kg ağırlık olduğu için mtb aldım. lastikleri de üst limitlere yakın şişirmekteyim. Malum hızı baya bir etkilemekte. genel olarak tutunma problemi yaşamamakla birlikte, özellikle işgüzar belediyenin yolları tam yoğun zamanlarda sulamasından ötürü iki kez dönüşlerde tutunma problaemi yaşayıp sağlam düşüş yaptım. İlkinde iki bileğin çıkması ve yuzde surtulme ikincisinde sadece dirsek sürtülmesiyle sonuçlanan iki düşme.

    kullanım açısından muhakkak hatalar yapmış olabilirim bunu kabul ediyorum amam malum insan alıştığı sürüş tarzından zor vazgeçebileceği için şu an lastiklere kafayı takmış bulunmaktayım. Çünkü iki düşüşümde de bisiklet resmen ayağım altından buzda kayar gibi aktı gitti. Ne önerirsiniz? lastik mi almalıyım yoksa direkt olarak amortisör mü değiştirmeliyim. motorsiklet ve bisiklet tecrübesi olan biri olarak gerçekten inanılmaz dengesiz bir tepkime veriyor dönüşlerde.
    Lastik olarak ne önerirsiniz? başka önerileriniz var mı?
    saygılarımla
     
  2. suat akman

    suat akman Onursal Üye

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    30 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    1.879
    Beğeniler:
    2.791
    Şehir:
    Muğla - Bodrum
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    Lastigin kalitesi yanisira diş yapısı da önemlidir. Lastigin hamuru sert ve naylon iceriyorsa fiyati dusuk oldugu gibi ozellikle islak veya cilali kaplama taslari gibi kaygan zeminlerde kayma riski yuksek olur.

    Dişli arazi lastikleri yuksek hava basildiginda asfalt vb. tarzi yollarda daha rahat ve hizli gitmenize yardimci olur dogru. Cyclocross / tur lastigi tarzi ise sirtindaki devamlilik arzeden diş yapısı yuksek hava basıncında verimli tutunmada saglar. Ancak donuste lastigin yan taraflarina dogru olan dişli ve aralıklı tasarım yola tutunmasini zayiflatacaktir. Sonucta arazide max. verim icin tasarlanmis ve arazi koşuluna gore daha düşük hava basinclarinda da verim saglayan bir lastik turudur.

    Yapabileceginiz sehir tipi "slick" tabir edilen duz lastiklere gecmeniz olabilir.
    Genel olarak schwalbe, continental, maxxis ve michelin lastikler tutus acisindan tavsiye ediliyor.
     
  3. muhiddin

    muhiddin Bisikletkolik

    Kayıt:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.194
    Beğeniler:
    979
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    bendende ng 650 var yagmurlu havada dönüşlerde dikkatli oluyorum ve virajlara daha dıkkatlı gırıyorum.dikkatli olursanız virajlara sert girerseniz bence pek bisey olmaz.artı olarakta bisikletinizin lastıklerınızin markası ney.2013 mü 2014 mü

    bendende ng 650 var yagmurlu havada dönüşlerde dikkatli oluyorum ve virajlara daha dıkkatlı gırıyorum.dikkatli olursanız virajlara sert girmezseniz bence pek bisey olmaz.artı olarakta bisikletinizin lastıklerınızin markası ney.2013 mü 2014 mü
     
  4. Ercan SÖZBİR

    Ercan SÖZBİR Yeni Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Afyon
    Bisiklet:
    Salcano
    2013 ya da 2014 olup olmadığını bilmiyorum ama göbekler shunfeng olan modeli ayrıca bisiklet birebir aşağıdakinin aynısı(tabi kirlisi) yardımlarınız için teşekkürler
    [​IMG]
    (haddim olmayarak küçük bir öneri. fotoğrafı buyutmek için http://salcano.com/images/urunler/39ng65026md-s39-58589.jpg adresine tıklayabilirsiniz)
     
  5. Ercan SÖZBİR

    Ercan SÖZBİR Yeni Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Afyon
    Bisiklet:
    Salcano
    2014 modelmiş