Türkiyede bildiğim kadarıyla kendi kadrosunu bizzat üreten bir tek Ümit bisiklet var. O da Hı- ten çelik kadro üretiyor.Bir önceki yazımdan sonra yapılan yorumlardan , yazdıklarımın net olarak algılanmadığı izlenimine kapıldığım için tekrar etmek istiyorum.
salcano üst düzey diyebileceğimiz modellerinde grup set kullanır.Dolasıyla Vites kolları , aynakol , Orta göbek, Ön ve arka attırıcı, arka dişliler ve zincir , frenler birbiriyle tamamen uyumlu olduğu için uzun süre ayar kaçırmadan , teknik müdahale gerektirmeden kullanılabilinir. Zaten bu konuda herhangi bir sikayette yok.
Sıkıntı Orta ve düşük segmentteki ürünlerde. Kullanıcısı tam olarak ne olması gerektiğinide BİLMİYORSA , aldığı ürün ona göre f/p oranı yüksek üründür.Taa ki bisikleti zorlayıp ayarlarını kaçırmaya veya montaj hatalarından dolayı bisiklette sürüşte rahatsızlık verecek kadar parça deformasyonuna kadar.
Diyelimki böyle bir durum oldu ve teknik servise gittiniz. Öyle ya garanti belgenizde var. Daha doğrusu siz bu belgenin bir işe yaracağını zannediyorsunuz, İlk şokunuzu teknik servis adı altında faaliyet gösteren yerde yaşıyorsunuz. Kullanıcı hatası ,garanti kapsamına girmez, para ver, Yahu bari bir yalandan sağını solunu inceleseydin Allahın adamı. Neden ve nasıl kullanıcı hatasına cevap verecek bir teknik servisleri varmı ? Bırakın diğer internet mecraalarını bu forumda bile teknik servis saçmalıklarıyla alakalı oldukça fazla başlık var.
Yabancı firmalar , son kullanıcılarına ,feedback , feedback diye kendisini paralasın , Son kullanıcının yorumlarını oldukça iyi takip etsin , Türkiyede , yurdum insanı , üreticinin zaten vermek zorunda olduğu hizmeti alabilmek için dil döksün , haftalarca hatta aylarca bekleyip , uğraşsın dursun.
Denemesi bedavadır arkadaşlar.Herhangi bir sorununuz yoksa dahi varmış gibi üreticiye bir mail atın. Yabancınnı dönüşü nasıl oluyor ? Yerlinin dönüşü nasıl oluyor ? Daha doğrusu oluyor mu ?
Salcano İstanbul - 242 Srd- Xrs 300 modellerini kullanmış birisi olarak , bu modellerle alakalı hiç bir sıkıntım olmadı , Çünkü kendi bakımımı kendim yaparım. ( Tamamen keyfe keder söker takardım.) Zaten sıkıntı yaşayanlar teknik bilgisi veya ekipmanı olmayıpta , ayarlarını veya arızalarını teknik servislerden gidermek zorunda kalanlara , sözde ustalar tarafından yapılan tavırlar , ya da verilmeyen kötü hizmet.
Yıllardır aynı hikaye.Markadan şikayet eden çok , ama satın alanda çok.Neden kendilerini değiştirsinler ki ? Zaten öylede böylede, ortalama bir satış rakamı yakalamışlar. Tekrar ediyorum ve iftira atmak için veya olmayan bir şey demiyorum.Salcano sahibinin , bisikleti ile yaşadığı mutluluğu , teknik servislik olana kadardır.