Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Salcano Logosunu DeĞİŞtİrmelİ !

Konu, 'Salcano' kısmında CaRviLLE tarafından paylaşıldı.

  1. CaRviLLE

    CaRviLLE Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2010
    Mesajlar:
    349
    Beğeniler:
    111
    Şehir:
    Kocaeli
    Adı:
    Kerim
    Seviye:
    salcano bence kadronun önündeki bisiklet süren adam şeklindeki logosunu değiştirmeli kadro donanım herşey çok güzel fakat o logo hiçte güzel durmuyo ben az önce söktüm logosuz daha güzel o logonun yerine specialized yada sedona gibi bir S harfi kullanılabilir diye düşünüyorum
     
  2. Kürşat AKINCI

    Kürşat AKINCI Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Eylül 2010
    Mesajlar:
    789
    Beğeniler:
    735
    Şehir:
    Mersin
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    evet ya bende şimdi farkettim baktım iyi durmuyo yakın zamanda değiştirmek lazım başka bir amblem ile.
     
    CaRviLLE bunu beğendi.
  3. CaRviLLE

    CaRviLLE Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2010
    Mesajlar:
    349
    Beğeniler:
    111
    Şehir:
    Kocaeli
    Adı:
    Kerim
    Seviye:
    salcanodan yetkili bi isim varsa salcanonun kendi sitesinden yada burdan anket falan yapılabilir aslında bi kaç konsept hazırlanıp :in:
     
  4. SerkanNamazcı

    SerkanNamazcı Onursal Üye

    Kayıt:
    13 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.624
    Beğeniler:
    1.654
    Şehir:
    Giresun/Görele
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Salcano bir şeyide uyumlu yapsa!!!!

    Avidlerde Shimano rotor kullanmalar uyumsuz ve gereksiz şeyler var. ne zaman bir saglam bir tutum saglar bilmem fiyatılarıda bir komedi 905 katalog fiyatı olan bisikli 740 a kadar alabiliyorsunuz anlamış degilim.
     
    Burak Sakarya ve Deniz bunu beğendi.
  5. observer

    observer Bisikletkolik

    Kayıt:
    3 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.456
    Beğeniler:
    384
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    bence süper gidonsuz bisiklet .<:D
     
  6. CaRviLLE

    CaRviLLE Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2010
    Mesajlar:
    349
    Beğeniler:
    111
    Şehir:
    Kocaeli
    Adı:
    Kerim
    Seviye:
    hımm valla ben memnunum dostum iyikide almışım bu bisikleti herşey süper zaten parça parça almaya bile kalksan bu fiyata alamazsın bu sefer gerçekten güzel iş çıkarmış salcano sadece dediğim gibi kendine yakışan bi logo belirlediği zaman olay biter :in:
     
  7. gurkankas

    gurkankas Onursal Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.655
    Beğeniler:
    1.393
    Şehir:
    Balıkesir/Merkez
    Seviye:
    salko ilk önce müşterisini memnun etsinde logo değiştirmek kolay :D
     
    Ensar Koca, Deniz ve SerkanNamazcı bunu beğendi.
  8. CaRviLLE

    CaRviLLE Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2010
    Mesajlar:
    349
    Beğeniler:
    111
    Şehir:
    Kocaeli
    Adı:
    Kerim
    Seviye:
    ben gayet memnunum valla servis problemi varmış heralde ki ben rastlamadım onuda zamanla deneyimli personellerle çözebilirler
     
  9. SerkanNamazcı

    SerkanNamazcı Onursal Üye

    Kayıt:
    13 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.624
    Beğeniler:
    1.654
    Şehir:
    Giresun/Görele
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Aynen Parcaları güzelde uyum nerede .. boyası bile dökülüyor bisikletin .. Diger marka bisikletlerin boyaları + yapılan yapıştırmalar ne kadar güzel ve saglam ?

    Jandlarda bile reklam ..

    Önve arkada reklam kadroda 2 tane var

    Soktum jandakileri bu nedir yaw?

    Bende sorun cıkıyorsa daha kim bilir kaç tane müşterisinde var!
     
  10. Onur Urfalı.

    Onur Urfalı. Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    esk.
    Seviye:
    benim igmanımdaki o logonun yarısı kendi kendine söküldü zaten. emaneten duruo üzerinde. ama bianchi nin logosu çok hoş.
     
  11. Deniz

    Deniz Üyeliği iptal edildi.

    Kayıt:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.354
    Beğeniler:
    3.721
    Şehir:
    Fahrettin Altay, İzmir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Umarım 2011 model Salcano'ların kadroları görsel açıdan daha iyi olur. Diğer problemleri zaten yeterince belirtti arkadaşlar, umarım Salcano tarafından dikkate alınmışlardır.
    Ayrıca fiyat olarak zaten diğer firmalara yeterince rakip olabiliyorlar. Ama görselliklerinin gerçekten kötü olduğunu düşünüyorum.
     
    ali karagönlü ve CaRviLLE bunu beğendi.
  12. CaRviLLE

    CaRviLLE Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2010
    Mesajlar:
    349
    Beğeniler:
    111
    Şehir:
    Kocaeli
    Adı:
    Kerim
    Seviye:
    :in: Katılıyorum dostum ama zamanla gelişeceğine eminim yeterki destekleyelim yeni modelleri bende merak ediyorum kadronun boyaları dökülüyo diyen arkadaşa bişey diyemem şuan problem yok zaman göstericek
     
    Muhammed Kaan HOŞBAŞ ve Deniz bunu beğendi.
  13. Deniz Onur SARIOĞLU

    Deniz Onur SARIOĞLU Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    252
    Beğeniler:
    114
    Şehir:
    Kuşadası
    Seviye:
    Bianchi'nin logosu gerçekten harbi bir şey
     
  14. M.Burak KARADAĞ

    M.Burak KARADAĞ Onursal Üye

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.701
    Beğeniler:
    2.030
    Şehir:
    İstanbul, tatil dönemlerinde Ankara
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Bianchi eski bir geleneğin devamı gibi gözümde.Bilmiyorum ya.Eski memnuniyeti duyuamasamda ben dahil olmak üzere bianchi kullanıcılarından logosuyla eskiden çoluk çocuğun hayalini süslemesiyle bir tarihti bianchi ve hep öyle kalacak sanki bilmiyorum kaç kişi böyle düşünüyor ama....
     
  15. Coşkun Çağlan

    Coşkun Çağlan Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2010
    Mesajlar:
    116
    Beğeniler:
    52
    Şehir:
    Çanakkale
    Seviye:
    Eski memnuniyeti duyarsın benim gibi özel seri kullananlardan. Sauk gerçekten çok hoş, çok kullanışlı, çok sağlam bir bisiklet. Ne kadar para o kadar köfte. :)
     
  16. CaRviLLE

    CaRviLLE Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2010
    Mesajlar:
    349
    Beğeniler:
    111
    Şehir:
    Kocaeli
    Adı:
    Kerim
    Seviye:
    Aynen katılıyorum dostum fazla para verdiğin zaman her markanın güzel bisikletleri var zaten bir tek kadroyu kendileri yapıyo gerisi hep farklı marka
     
    Muhammed Kaan HOŞBAŞ bunu beğendi.
  17. M.Burak KARADAĞ

    M.Burak KARADAĞ Onursal Üye

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.701
    Beğeniler:
    2.030
    Şehir:
    İstanbul, tatil dönemlerinde Ankara
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Sağolun :) ben o yüzden kendi bisikletimi kendim toplamayı düşünüyorum :)
     
  18. CaRviLLE

    CaRviLLE Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2010
    Mesajlar:
    349
    Beğeniler:
    111
    Şehir:
    Kocaeli
    Adı:
    Kerim
    Seviye:
    Dostum sende çok sağol senin tavsiyene uyup aldım lastikleri acaip bişey oldu ya resmen uçuyo bisiklet :D bunca zaman niye bu kadar amelelik çekmişim ben ya :eek:
     
    Muhammed Kaan HOŞBAŞ bunu beğendi.
  19. Serkan Demir

    Serkan Demir Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    838
    Beğeniler:
    309
    Şehir:
    Silivri & KÜTAHYA'M
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    ben alıp eve gelir gelmez sökmüştüm logoyu ve reflektorlu çıkartmadan kendi isim ve soy isimimi içeren logomu yapıstırmıstım:)
     
  20. Arda Sert

    Arda Sert Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Eylül 2011
    Mesajlar:
    42
    Beğeniler:
    13
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    birde kaliteli malzeme kullansa reklam reklam reklam :boese157: