@alpaslan11
Şimdi kesinlikle salcano ng650 kullanıcısı olarak bisiklet bana yetişmiyor. 30 gunluk süreçte asfalt ve arazi olmak uzere 950 km yol katettim.
Arka göbek bilyaları dağaldı. Jantlarımda hiç bi problem yok ama orta göbekte ses oluşuyordu.
Bu bisikletin kadrosu çok iyi olmakla beraber parça kalitesi düşük. Yalnız başlangıç için çok iyi bir bisiklet.
Kesinlikle hesapladıgım değişiklikler 245 milyon lira tutuyor. 400 ytl çok fazla gibi geldi.
Tabi ben asfalt ve arazide karışık kullanıyorum. Ayrıca 25-20 km hızlarla uzun yol yapmak niyetinde olduğumdan, lastik ve jantlarla ilgili bi sorunum yok.
Bahsetttiğim değişikliklerde vites çekiş sisteminin component olarak değilde
Ayrı ayrı parçalar halinde alınması var. Buda zaten kişiye birden bire masraf getirmez.
Örneğin orta göbek arka göbek ve ön göbeği bilyalı olanların yerine rulmanlı ile değiştirmek.
Pedal kısmının değişimi. SPD pedal kullanımına geçicem.
Ayna kol dislilerinin değişimi.
Attırıcı değişikliği ve kısaca birden bire 220 ytlye satılan bir componenti yavas yavas almak.
Birde kesinlikle seleye ihtiyacım var. Bu sele ile 2 saat yolun sonunda dayanılmaz ağrılar çekiyorum. Durup dinlenmek zorunda kalıyorum.
Kaliteli silikondan yapılmış bir sele almak sürüş kalitesini yükseltir.
zaten bisikleti alırken bunları uzun uzun dusundum yani bu bisikletin diğerlerine nazaran neden ucuz oldgunu sorguladım.
Başlangıç bisikletiydi. Ayrıca bisiklet kişiye özel olmalı yani gidip pat diye marka bir bisiklet almak biraz hoş değil.
Bisikleti yavas yavas upgrade edin. Bir gun upgrade edecek yermi kalmadı kadro değiştirin bu sefer alın size farklı bir bisiklet
)
Olayın özü sadece bu. Bu arada kesinlikle bisiklet ve mekanikle ilgili bilgilerimi güçlendirmekten yanayım. Bir anahtar seti hiç fena olmaz.
saygılar.