Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Salcano hakkında...

Konu, 'Şikayetim Var!' kısmında Abdülkadir Şevik tarafından paylaşıldı.

  1. Abdülkadir Şevik

    Abdülkadir Şevik Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2009
    Mesajlar:
    117
    Beğeniler:
    79
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar.Yaklaşık olarak 1 ay önce salcano astro aldım.Benim sorunum teknik servisi hakkında.Bisikleti aldım ve 15 gün bakımına götürdüm adama şikayetimi anlatttım.İşte şurdan ses geliyor burdan sorunu var filan.Neyse ordaki adam ben yaparım ederim dedi.Bisikleti aldığımda hiçbir ses kesilmemiş adam heralde sallamış her yeri aynı bozuklukta.Adama dedim kesilmemiş diye yaptım ben gülüm dedi.Amortisörde boşluk var söylüyorum adam yaptım diyor ama yapmamış bi şekilde verdi bana.Daha sonra arkadaşımın bisiklet aldığı bisikletçiye götürdüm adam çok güzel bir şekilde ilgilendi sorunumu anlattım tamam koçum yaparım filan dedi ama amortisörün olmayabilir garantilik işi olabilir dedi.Gerçektende olmamıştı.Yatak sisteminin deişmesi lazımmış.Bende kızdım ''SALCANO'' firmasına mail attım.

    Attığım mail bu:
    ''İyi akşamlar. Eskişehir'den yazıyorum.12.06.2009 tarihinde Salcano Astro aldım.Ancak aldığım günden beri amortisörden ''tak'' diye vurma sesi geliyor.!15 gün bakımına götürdüğümde servise bu sesi söyledim ve yapacağını söyledi.Bisikleti bakımdan aldıktan sonra ses yine devam ediyordu.Başka bir bisikletçiye götürdüm ondada aynı problemi yaşadım.Bisikletçimin bana dediği; ''Bisikletinin amortisör sisteminde problem var amortisör garantiye gitmeli hatta yatak sistemi dahi değişmeli.''dedi. Nasıl bir yol izlemem gerekiyor?Yardımcı olursanız sevinirim.''

    Maile herhangi bir cevap gelmedi.Daha sonra firmayı aradım kimseden ses yok.Telefonlar çalıyor açmıyor kimse.Daha sonra bisikleti aldığım yere telefon açtım.Derdimi anlattım beni teknik servisin diğer bayisine gönderdi.Orda adama dedim abi böle böle sorunum var bisikletçiye gösterdim yatak sistemi değişmeli dedi dedim. Adam birden parladı herkes kendine göre usta yaptırcaksan yaptır bisikletini yoksa al götür diye bana bağırdı. Ben sırf garantili servisi orası diye sesimi çıkarmadım ama servisimden hiç memnun değilim.

    Sitenin yetkilileri eğer bu konu hakkında birşeyler yapabilecekse çok sevinirim.Herkese bol pedallı günler.
     
    Gogiya bunu beğendi.
  2. Emrah Pektaş

    Emrah Pektaş Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    12 Mart 2009
    Mesajlar:
    487
    Beğeniler:
    361
    Şehir:
    Balıkesir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Salcano firmasının katedeceği daha çok yol var.Bunların en başında servis konusu geliyor.
     
  3. Abdülkadir Şevik

    Abdülkadir Şevik Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2009
    Mesajlar:
    117
    Beğeniler:
    79
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Katılıyorum.Koskoca Eskişehir'de sadece bir tane servis bence yetersiz.Daha çok alternatif sunulmalı.
     
  4. çağdaş efe

    çağdaş efe Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Nisan 2008
    Mesajlar:
    200
    Beğeniler:
    83
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    20 gün bakımına gitti geldi fren pabuçlarını ben kendim ayarladım daha ne diyimben.salcano firmasına mail attım okudular n-mı bilmem.
     
  5. BEYHAN

    BEYHAN Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    353
    Beğeniler:
    178
    Şehir:
    Seyhan / ADANA
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    beyler bu memlekette parasız iş yaptırmayacaksınız garanti denilen şey bazen adı konulmuş varlığı ile yokluğu belli olmayaN birşey sadece bisiklet için değil bu ülkede garanti sıkıntısı bir çok üründe, firmada sorun. garantisi olur malın verirsin servise 3 ay sonra gelir, garantisi olduğu halde kabul edilmez. satın aldığın mal sana kullandığın kadarıyla kar kalıyor.

    abdülkadir arkadaşın yaşadığı bu ülkede esnafçılık örneklerinin son noktsadır..... ama forumda bayram bey var salcano yöneticisi forumda bu yazılanları mutlaka görür.. sana yardımcı olur yani inşallah......

    fabrikayı aramakla iyi yapmışsın ama görünen köy belli. fabrikanın telefonu kaldırmaması teknik servisten ilgisinden belli......

    herkese garanti sıkıntısı yaşamama dileği ile bol pedallar:)
     
    Abdülkadir Şevik bunu beğendi.
  6. bayramakgul

    bayramakgul Aktif Üye

    Kayıt:
    10 Haziran 2008
    Mesajlar:
    130
    Beğeniler:
    98
    Şehir:
    ISTANBUL
    Seviye:
    ben su anda yurdısındayım ziya@salcano.com adresine yazarsanız ben ilgilenmesini saglayacam eskisehir servis konusunda biraz sıkıntılı bu isi cozmeye calısıyoruz masa rst masa sıkntı cozulmeyecek gıbı değildir siz merak etmeyin ziya beye yazın
     
    Abdülkadir Şevik bunu beğendi.
  7. Abdülkadir Şevik

    Abdülkadir Şevik Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2009
    Mesajlar:
    117
    Beğeniler:
    79
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Çok teşekkür ederim arkadaşlar yorumlarınız için.Bayram Bey firmayı aradığımda da kimse telefona bakmıyor.Ama dediğiniz kişiye mail atcam.Sorunumu hallettim ama yetkili servis hakkında şikaetlerimi dile getirmek istiyorum.
     
  8. bayramakgul

    bayramakgul Aktif Üye

    Kayıt:
    10 Haziran 2008
    Mesajlar:
    130
    Beğeniler:
    98
    Şehir:
    ISTANBUL
    Seviye:
    bır yanlıslık olması lazım ben cuma gunu turkıyeye donmus olacam ilgilenirim aksaklık icin ozur dileriz selamlar
     
  9. Samet Şenel

    Samet Şenel Onursal Üye

    Kayıt:
    20 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.246
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    Bende serviste ciddi sorunlar yaşamıştım eskişehirde.Birdaha da hayatta uğramam.
     
  10. Abdülkadir Şevik

    Abdülkadir Şevik Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2009
    Mesajlar:
    117
    Beğeniler:
    79
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Yani ben bisiklete bir sürü para veriyorum üstüne birde servisin kötü muamelesi beni hasta etti.Daha sonra kızıp paralı servise götürdüm herşeyim şakır şakır çalışıyo.Zaten garantili servisde direk para konusunu açıyo bundan sonra 4ayda bir getirmezsen garantin biter,aylık bakım 25 lira diyor.
     
  11. bayramakgul

    bayramakgul Aktif Üye

    Kayıt:
    10 Haziran 2008
    Mesajlar:
    130
    Beğeniler:
    98
    Şehir:
    ISTANBUL
    Seviye:
    abdulkadir bey ben firmanın ortagı olarak sorununuz cozecegimi soyluyorum siz merak etmeyin gorusmek uzere
     
  12. Abdülkadir Şevik

    Abdülkadir Şevik Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2009
    Mesajlar:
    117
    Beğeniler:
    79
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Teşekkürler Bayram Bey ilginiz için keşke herkes sizin gibi anlayışlı olsa.
     
  13. hayri kaygısız

    hayri kaygısız Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Nisan 2010
    Mesajlar:
    11
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    bilecik
    Seviye:
    salcano lar çıkıyor yarın ciddiyim aradım mağazayı
     
  14. semihh

    semihh Bisikletkolik

    Kayıt:
    5 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.250
    Beğeniler:
    196
    Şehir:
    Ordu ;))
    Seviye:
    Ordu servisinden yana sıkıntımız yok valla Soner abi cok ilgileniyor hemen fabrikayla bağlantıya geçiyo bi sorun oldugunda =)) Bence Türkiye'nin en iyi salcano servisidir Ordu Merkez Salcano yetkili servisi ve bayisi ;) diğerlerini bilmiyorum ama genelde hep salcanocular servisten yakınıyolar malesef..
     
  15. gurkankas

    gurkankas Onursal Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.655
    Beğeniler:
    1.393
    Şehir:
    Balıkesir/Merkez
    Seviye:
    servis zamanı geldiğinde gidip sorunlarınızı söylediğiniz için azar yemek istiyorsanız verin aylık 25 lirayı. açıkçası bir servis bana fırça atıcak, 1 dk durmam bırakırım bisikletide bildiğim ne kadar küfür varsa saya saya çıkarım bir dahada uğramam ne o servise ne de salcano tabelası olan başka bir yere....