Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

SaLcaNo EviL-B de hareket yapmam zorlanırmı _? [2008 modeL]

Konu, 'BMX' kısmında MeLTemBMX tarafından paylaşıldı.

  1. MeLTemBMX

    MeLTemBMX Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Nisan 2008
    Mesajlar:
    23
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    Öncelik Le herkese merhaba ... ben yazın salcano evil-b alıcam ..güzel hareketler biliyorum .. Hareket yapmam zorlanır mı .Agır bir bisiklet mi? kac kg? Güzel bir bisiklet mi? Şimdiden herkeze teşekkürler Kendinize iyi bakın:in: ..
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  2. evo.

    evo. Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    174
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    acıbadem,kadıköy
    Seviye:
    2008 leri çıktımı????????:S
     
  3. KS
    MeLTemBMX

    MeLTemBMX Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Nisan 2008
    Mesajlar:
    23
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    Kusura bakmayin yanlış yazmışım özür dilerim...:d
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  4. Hakkı Özen

    Hakkı Özen Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Aralık 2007
    Mesajlar:
    873
    Beğeniler:
    989
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Sana önerim bu işe yıllarını vermiş biri olarak.Salcano yerine GT olur.Bir kere al ömür boyu kullan.(HKK BMX TEAM).
     
    collage1, bmxserdar, MrCC ve 4 kişi daha bunu beğendi.
  5. mahmutmmm

    mahmutmmm Yeni Üye

    Kayıt:
    29 Mart 2008
    Mesajlar:
    35
    Beğeniler:
    23
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    hakkı abi ben pazartesi günü geliorum senin yanına he birde GT ler 500 ytl den filan başlıo çok süper bi bisiklet ama salcano evıl b 14 kilo hafif dengeli bi bisiklet görünüşü boyası filan çok güzell fiyatıda saraçhanede 250 ytl ye filan bulursun ama tabi yanlış anlamayın hem fiyat bakımından hemde şekil görünüş bakımında güzel bi bisiklet kardeş
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  6. Hakkı Özen

    Hakkı Özen Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Aralık 2007
    Mesajlar:
    873
    Beğeniler:
    989
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    BMX'de artık seçenek çok her bütçeye göre BMX var.(HKK BMX TEAM).
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  7. KS
    MeLTemBMX

    MeLTemBMX Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Nisan 2008
    Mesajlar:
    23
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    teşeekkürler...bende biraz daha para biriktirip GT SLAMMER almayı düşünüyorum.
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  8. gtflatland

    gtflatland Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    52
    Beğeniler:
    22
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    doğru bi karar salcano elinde kalır
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  9. Hakkı Özen

    Hakkı Özen Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Aralık 2007
    Mesajlar:
    873
    Beğeniler:
    989
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Aynen .(HKK BMX TEAM).
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  10. HKONE

    HKONE Aktif Üye

    Kayıt:
    10 Şubat 2008
    Mesajlar:
    192
    Beğeniler:
    120
    Şehir:
    istanbul/kadıköy
    Seviye:
    Bende GT ZONE krom renk alıorum 1 kere al ömür boyu kullan..
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  11. profiteer

    profiteer Üye

    Kayıt:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    60
    Beğeniler:
    20
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    bana bi slammer kardeşimi geliyor :D haehea :D
    gt iyi bir seçim ;)
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  12. dask-

    dask- Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Şubat 2008
    Mesajlar:
    128
    Beğeniler:
    59
    Şehir:
    havuzbası-uskudar
    Seviye:
    2008 krom gt zone varsa bende alim
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  13. Hakkı Özen

    Hakkı Özen Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Aralık 2007
    Mesajlar:
    873
    Beğeniler:
    989
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    :cool: Malesef yusufcan 2008 GT ZONE mat siyah-açıkyeşil ve kırmızı-beyaz renklerde şansına küs ama mat siyah çok iyi duruyor.(HKK BMX TEAM).:in:
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  14. profiteer

    profiteer Üye

    Kayıt:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    60
    Beğeniler:
    20
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    [​IMG]
    [​IMG]

    oda şu sanırım =) ve bencede güzel ;)
    değiştirmek istersen değiştirirsin belki ama bence değiştirme böyle çok güzl
    kırmızı beyazda böyle bişe =)
     
    bmxserdar ve Hakkı Özen bunu beğendi.
  15. dask-

    dask- Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Şubat 2008
    Mesajlar:
    128
    Beğeniler:
    59
    Şehir:
    havuzbası-uskudar
    Seviye:
    yok hakkı abi hk.one arkadas alıyomusta crome zone bi tanede ben aliyim dedim anladın?:D:D
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  16. Hakkı Özen

    Hakkı Özen Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Aralık 2007
    Mesajlar:
    873
    Beğeniler:
    989
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Yusufcanım kendine dikkat et.(HKK BMX TEAM).
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  17. gtflatland

    gtflatland Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    52
    Beğeniler:
    22
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    alana yeşil çatallıyı tavsiye ederim
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  18. burnout_54

    burnout_54 Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.471
    Beğeniler:
    1.057
    Şehir:
    Coimbra
    Seviye:
    Eğer Salcano alırsan ileride bir sürü parçasını değiştirmen gerekecek,elciğinden tut da pedalına kadar,hareket yapmak için değişmesi şart,bunun yerine biraz daha para biriktirip 2008 model gt slammer düşün bence.
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  19. 13erktan

    13erktan Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    8 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    463
    Beğeniler:
    332
    Şehir:
    İST
    Seviye:
    yhaa salcano evil sarachanede 250ytl mi adress yada tel warmıı acaba
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  20. KS
    MeLTemBMX

    MeLTemBMX Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Nisan 2008
    Mesajlar:
    23
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    Doğru DiyorsuN burnout_54
     
    bmxserdar bunu beğendi.