Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Salcano assos

Konu, 'Salcano' kısmında s_tatanga_s tarafından paylaşıldı.

  1. s_tatanga_s

    s_tatanga_s Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Mart 2008
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    kayseri
    arkadaşlar ben salcano assos diye bi bisiklet alacağım sizce bu bisiklet nasıl iyi mi
     
  2. donkishot

    donkishot Yeni Üye

    Kayıt:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    21
    Beğeniler:
    50
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    demir kadrolu bisikletlerden almanı tavsiye etmem.. forumu biraz araştır ondan sonra alacağın bisiklete karar ver derim ben.. hatta bi ipucu veriyim kron ve sedona modellerine bak!!!
     
  3. Kir-pi

    Kir-pi Biyomedikal Enginar

    Kayıt:
    7 Aralık 2007
    Mesajlar:
    858
    Beğeniler:
    252
    Şehir:
    ANKARA-ESKİŞEHİR
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Sedona borla veya kron xc 500 öneririm.
     
  4. Süleyman Onur Dülger

    Süleyman Onur Dülger Bisikletkolik

    Kayıt:
    22 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.009
    Beğeniler:
    508
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    anlamıyorum bianchi ve salcanoyu takoz bisikletleri kendinden çok daha iyi bisikletlerden daha pahalıya satıyorlar olacak işmi:D2 aydır falan bisiklet almayı planlıyordum.borlaya karar verdim beklerken(eskişehirliyim)babam dediki ben biyerde sedona bisiklet buldum oraya bakalım.ben dedim baba eminmisin değildir falan yok sedona dedi.ben dedim eskişehirde satan 1 yer var baba falan neyse gittik:D salcano imiş:Dadam bana direk assos u önerdi yalnız öyle bi önerdi ki ben bile kanıyordum az daha frenleri bile markasız olan bir bisikletin fiyatı 450 ytl bune böyle dedim ya yağmur yağıyordu 1-2 tur attım zartt zartt frenler ötüyor açıkçası iğrendim birde 450 lira saçmalık ben borlaya zor ikna ettim babamı 400 lira idi ne yapacaktım bunu ama bisikletsizlikten de çatlıyordum tabi:) iyiki öyle yanlış bir karar vermedim.babamla pazarlığa girdiler bi adam 410 olur dedi direk kredi kartına.demekki pazarlığa girsek 300 e verecek takoz bisikleti. neyse forumda ilk defa bu kadar uzun yazdım herharle kusuruma bakmayın assla tavsiye etmem en son tercihin bile olmasın tercihlerinden sil :D:D direk git sedona 711 al o fiyata yada borla al derim, ben... okuyanlara teşekkürler
     
  5. benbeyaz

    benbeyaz Yeni Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    11
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    Merhaba Arkadaşlar,

    Bugün bisilet bakmak için gezdim biraz. Pek anlamıyorum bisikletten, o yüzden bir süredir forumu takip edip seçim yapmaya çalışıyorum. Bir bayide Salcano Asos modeli satuyorlardı fakat görünümü Salcano'nun sitesindeki görünümden biraz farklıydı. kadro aynı ama jantlar değişikti, üzerinde herhangi bir yazı ya da marka yoktu. Bir de vitesleri yanlış hatırlamıyorsam shimano tourneydi. 2007 model mi diye sordum ama olmadığını söylediler. Fiyatı da sitesindeki fiyatın altında. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı? 2007 modeller daha ucuz ve daha düşük kalitede ekipmanlı mı?

    Yardımcı olursanız sevinirim.
     
  6. gokhancan

    gokhancan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    801
    Beğeniler:
    664
    Şehir:
    istanbul/bayrampaşa
    Seviye:
    öncelikle merhaba bütçen ne kadar dostum ve amacın nedir? kısa gezilermi, uzun soluklu gezilermi ?
     
  7. benbeyaz

    benbeyaz Yeni Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    11
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    Merhaba. Bütçem 400ytl civarında. Kısa geziler için, iş sonrası ve haftasonu fırsat bulduğumda kullanacağım. Dediğim gibi bisikletten çok anlamam ama almışken de uzun süre kullanabileceğim sağlam bir model olsun istiyorum. Bulduğum Asos 320 ytl, o yüzden biraz şüphelendim.
     
  8. gokhancan

    gokhancan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    801
    Beğeniler:
    664
    Şehir:
    istanbul/bayrampaşa
    Seviye:
    O zaman salcano astro alabilirsin. 400 ytl varsa çok iyi bir bisiklet toplattırabilirsin seçim şansın çok fazla. Salcano, kron, sedona, geotech vb bisiklet markalarının giriş bisikletleri var özellikle salcano, kron ve sedona çok tutuyor. Salcano astro- Salcano ng650 Kronxc500 modeli Sedona borla en fazla tutanlar bunlar. Genede sen iyi bir bisikletçi bul yanına, sağlam bir bisiklet ustasına bisiklet toplattığında ne kadara mal oldugunuda öğren. Bizim burada cok sağlam bisikletçi abimiz var forumdada istanbul eyüp bölgesinden olanlar bilir. Şen bisiklet inanılmaz güzel bisikletler topluyor. Bu şekil ustalar bulursanız civar çevrenizde 400 ytl ye cok guzel bir bisiklet toplanabilir de ama iyi araştırın saygılar.
     
  9. benbeyaz

    benbeyaz Yeni Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    11
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    yorumların için gerçekten teşekkür ederim.

    Benim de aklımda sedona borla vardı aslında. Ama Bursa'da sedona satan tek yer var, orada da 711v vardı. benim için pahalı biraz. Salcano bayisine de ng 650 bakma için gittim, yoktu. Onun yerine Asos önerdiler, ondan da şüphelendim, sitesinde 450 ytl çünkü.
     
  10. gokhancan

    gokhancan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    801
    Beğeniler:
    664
    Şehir:
    istanbul/bayrampaşa
    Seviye:
    450 ytl çok buyuk bir para yani giriş bisikletine bu parayı vermek yanlıslık olur. Forumda ikinci el satan arkadaslar var nerdeyse bu fiyatın yarısına temiz bi bisiklette alınır. illa sıfır alıcam diyosanız kaliteli bisikletçi bulun toplatın abi. Bisiklet denen şey kadro markası değildir. PArça kalitesidir. Zaten çok iyi bir bisikletçi olsa size bu paraya cok guzel bisiklet yapar saygılar.
     
  11. benbeyaz

    benbeyaz Yeni Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    11
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    Bisiklet toplatma konusunda çevrem yok, aslında bunu araştıracak zamanım da yok. Hazı garantili bir bisiklet almak benim için daha avantajlı ve kolay.

    Aslında benim merak ettiğim şu. Asos'u bu fiyata bulmam normal mi, yoksa modeli eski ya da başka bir durum olabilir mi? Bir de asos borla ya da xc500'den iyi midir? Liste fiyatı yüksek çünkü.



    Teşekkürler.
     
  12. gokhancan

    gokhancan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    801
    Beğeniler:
    664
    Şehir:
    istanbul/bayrampaşa
    Seviye:
    XC500 iyi bir bisiklet. Forumda araştırmasını yap. Ayrıca garantiden kasıt nedir? Garanti senın bozulan parçalarını değiştirmez bunu unutma. Anca kadroda bir hasar olur, direksiyonda bir sorun olur onları düzeltir. Tutupta örneğin arka attırıcın kırıldı sana arka attırıcı vermez dostum. Bisiklette garantiyi ben yaşayarak öğrendim. O yuzden garanti olayının cazibesine kaptırmamaya dikkat et kendini. Bisiklette oluşacak bu tarz sorunlar ( lastik patlaması, jant yamulması, attırıcı, ayna kol kırılması vs vs bunlar kullanıcı hatalarıdır) Anca kadroda kaynak kopar o zaman garanti den faydalanabilirsin. Garanti kadro için vardır. bisiklet üzerindeki componentler örneğin dönen aksamlar garanti dısındadır. Lastikler balans olması gerekiyosa servise gider 3-5 ytl verir balans yaparsınız. Zincir yağlanmalı ve temizlenmelidir. He bir de bir sefere mahsus ücretsiz bakımı var. Adam alıyo eline anahtarı freni gevsetiyo sıkıyo eline biraz mazot bi tane havalı tabanca bitti dostum bitti. Garanti dediğin şey budur. Duzenli bi şekilde bisikletle ilgilenmeye devam edersen Garanti saçmalığının ne anlama geldiğini anlıcaksın. Ben de senın gibi sanıyordum ama arka attırıcım kırıldıgı zaman anladım bunu. ARKA ATTIRICI KULLANICI HATASIDIR dediler. kullanıcı hataları ile ilgili hemen hemen yolda giderken yamulan jant, kopan fren teli, kopan vites aktarıcısı içini karartmak istemiyorum ama ben de salcano ng650 aldım. giriş olarak super bisiklet ama bende garanti olayına kanmıstım. 2 ayda 1500 km yol yaptım. E şimdi bisiklet firmasınada hak vermek lazım. Her bir problemde tutup masrafı karşılayamazlar dostum. Yolda yürüyosun arka aktarıcıyı kırdın lastiğe takıldı kırıldı zincir koptu her şeyi garantidir diye karsılamaya kalkarsalar ooo. O yuzden dikkatli ol sonra kendi kendine garanti diye düşüne düşüne moral bozukluğundan hevesin kaçar. Ben sana gene söylüyorum kaliteli bir bisiklet topla o zaman param yoktu buna yetiyodu. Eğer su an 450-500 ytl para olsun bisiklet almam forumda bir arkadas var meridası olan 1 milyar liraya yapmış. Gidip iki misli verir bir merida alırım zaten yapıcam seneye . Tabi sizin amacınıza uygun değildir benim bir günde 200 km gitme dusuncem var. O yuzden ii düşünün iyi karar verin. Son pişmanlık fayda vermiyor benim gibi.
     
  13. benbeyaz

    benbeyaz Yeni Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    11
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    Anlamam gereken Salcano'nun iyi olmadığı mı? Yani bu fiyata bile Assos almamalı mıyım?

    Peki toplamak istersem bu bütçeyle bir liste çıkartabilir misin?
     
  14. gokhancan

    gokhancan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    801
    Beğeniler:
    664
    Şehir:
    istanbul/bayrampaşa
    Seviye:
    bakın ben size salcano iyi değil demiyorum sizi bilgilendirmek istiyorum.

    istiyorumki başkalarıda benim gibi yanlıs yapmasın.

    bende garanti olayına aldanmıstım.

    Bakın ben size liste cıkaramam cunku benimde çok buyuk bilgim yok.

    Ama araştırmadan almayın demek istedim. Bilinçli olmalısınız en azından assos modelinin nasıl parçalar içerdiğini öğrenin jant setini öğrenin.

    Bunları kendiniz yapmalısınız dostum. Kendiniz yaparak öğrenmeli ve bilgilenmeli.

    saygılar.
     
    benbeyaz bunu beğendi.
  15. benbeyaz

    benbeyaz Yeni Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    11
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    Yardımın için teşekkür ederim. Garanti konusundaki düşüncem değişti. Ama aslında benim de yapmaya çalıştığım araştırmak. Zaten o yüzden salcanonun modellerinden biraz soğudum, sedona daha çok tutuluyor anladığım kadarıyla. Benim merak ettiğim de assos modelinin özellikleri. Ucuz fiyata bulduğum için değerlendirmelimiyim, onu merak ediyorum. Asos kullanan ya da özelliklerini bilen arkadaşlar varsa onların fikrini öğrenmek istiyorum. Sonuçta liste fiyatı Sedona borla'dan daha yüksek ama ben daha ucuza buldum. Bir terslik var mıdır acaba? Eğer geçen senenin malıysa bulduğum, bu senenin malıyla arasında özellik olarak fark var mıdır?
     
  16. gokhancan

    gokhancan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    801
    Beğeniler:
    664
    Şehir:
    istanbul/bayrampaşa
    Seviye:
    Bak bütün firmaların garantisi aynı şekilde işler dost.

    Salcano bisikletleri çok güzel. Ama en azından Salcano Astro bakabilirsin.

    Bisiklet alırken amacnda cok önemli.

    gunde 7-8 km bineceksen ne gerek var cok para vermeye.

    ama yeri geldiğinde 800-900 kmleri zorlayark yol alacaksan

    ona göre seçim yapmak lazım.

    saygılar.
     
  17. benbeyaz

    benbeyaz Yeni Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    11
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    Astro yoktu zaten baktığım bayide, keşke olsaydı da yorum yazabilseydim. Ama Salcanonun sitesinde Assos Astro'dan 10 ytl daha pahalı. Sen neden Astro diyorsun ısrarla? Assos'tan daha iyi olduğunu mu düşünüyorsun?
     
  18. gokhancan

    gokhancan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    801
    Beğeniler:
    664
    Şehir:
    istanbul/bayrampaşa
    Seviye:
    Salcano Astro. 26" MTB

    Shımano ALTUS 24 Vites

    Aluminyum Kadro

    RST OMNI 191 C7 Amortisörlü Maşa

    Ahead Alüminyum Boğaz

    Aluminyum V Fren

    Eğer 400 ytl ye alıcaksan iyi bir bisiklet.

    Shimano altus vites takımı var. Component olarak almaya kalksan bi ton para.

    Ama muadilleri yanında parça açısından zayıf gibi gorunsede

    Sedona borla ve KronXc500 ile eş değer kalitede oldugundan eminim.

    saygılar.
     
    benbeyaz bunu beğendi.
  19. benbeyaz

    benbeyaz Yeni Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    11
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    Arkadaşlar bu konuda yorum yapabelecek başka kimse yok mu? Assos kullanan ya da bilen kimse? Yine de teşekkür ederim, sizden cevap gelmeyince ben de bayileri gezip öğrendim durumu. Her neyse, dün itibariyle artık ben de sedona 711 sahibiyim.
     
  20. gokhancan

    gokhancan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    801
    Beğeniler:
    664
    Şehir:
    istanbul/bayrampaşa
    Seviye:
    Kaç paraya aldın ?