Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Ruble Zincir Kaçırıyor (YARDIM LÜTFEN)

Konu, 'Vites - Çekiş Sistemi' kısmında tunahan beyhan tarafından paylaşıldı.

  1. tunahan beyhan

    tunahan beyhan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    28 Kasım 2011
    Mesajlar:
    932
    Beğeniler:
    161
    Şehir:
    bursa
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Merhaba bisikletimin sorunu tam olarak şu Arka 8 deyken ön 1-2-3 farketmiyor pedala yüklendimmi zincir kaçırıyor zincirimi bu gün değiştirdim eski zincirle bunu sadece 8 de değil 5 te filanda yapıodu zinciri değiştirdim bu sefer sadece 8 de yapıyor şunuda belireyim AYNAKOL RUBLE AKTARICI en fazla 600-700 km sinde (Arka 8 li sistem ancak arttırıcı 7 speed yani 7 li bundan kaynaklanıyor olabilirmi.Zaten arttırıcı alıcam ama bundansa daha çabuk alıcam Yardımlarınız için şimdiden TEŞEKKÜRLER.
     
  2. sonerveozer

    sonerveozer Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    780
    Beğeniler:
    187
    Şehir:
    MANİSA
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    arka aktarıcı vites geçişlerinde tıkırdırıyorsa arka aktarıcıdan, ama yolda giderken zincir kaçırıyorsa rublede sıkıntı vardır, yada ruble zincir uyumlu değildir...
     
    tunahan beyhan bunu beğendi.
  3. tunahan beyhan

    tunahan beyhan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    28 Kasım 2011
    Mesajlar:
    932
    Beğeniler:
    161
    Şehir:
    bursa
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Vites geçişinde bir problem yok sorun sadece 8.viteste dişlilerde hiç bir problem yok daha yeni aldım.Bisikletci Vitesten dedi ama onaylatmak istedim bende vitesten die düşünüyorum.2 farklı zincirle aynı sorunu yaptı sorun zincirden olamaz ve daha bu gün aldım.
     
  4. Ahmet Kırıkhanuğur

    Ahmet Kırıkhanuğur Aktif Üye

    Kayıt:
    2 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    146
    Beğeniler:
    74
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    sorun aktarıcı ayarında olabilir eğer aktarıcı sağlam ise ruble tırnaklarında bir problem olabilir profesyonel bir bisiklet mağazası mekaniği sanırım sorununuzu çözebilir
     
    tunahan beyhan bunu beğendi.
  5. tunahan beyhan

    tunahan beyhan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    28 Kasım 2011
    Mesajlar:
    932
    Beğeniler:
    161
    Şehir:
    bursa
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Olabilir olmasına ama hepsi yeni :S VE hiç düşme vb de olmadı.Vites kollarını değiştiricem eğer çözülmezse ozaman götürücem.
     
  6. erkan sozoren

    erkan sozoren Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Nisan 2010
    Mesajlar:
    279
    Beğeniler:
    85
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    bence vites ayarında problem var ayarlarıyla oyna deneme yap ben sorunu tam anlayamadım ama arka vitestekı l-h vıdalarıyla oynadıgında sorun duzelır gıbıme gelıyor
     
  7. ilkcan çağdaş

    ilkcan çağdaş Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Şubat 2010
    Mesajlar:
    634
    Beğeniler:
    264
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    kardeş kesin rubledir,bilgilerinize.
     
  8. tunahan beyhan

    tunahan beyhan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    28 Kasım 2011
    Mesajlar:
    932
    Beğeniler:
    161
    Şehir:
    bursa
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Vites ayarlarında bi şey yok takır takır işliyor tek problem 8 de bi diş boşa kayıyor şöyle tarfi edeyim pedal çeviriyosunuz bi anda 1 diş boşa atıo ve ona göre bir performans düşüyor rubleden olsa 600 km de filan darbe filanda yok shimano ruble modelde iyi.Vites kollarından şüphe ediyorum 8 li sistemem 7 li kullanıyorum ondan olabilirmi.
     
  9. sonerveozer

    sonerveozer Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    780
    Beğeniler:
    187
    Şehir:
    MANİSA
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    Sorunu görmek lazım tarif yetmedi :) Ancak 7 li vites kolunu 8 li aktarıcıyla nasıl kullanıyosun ? yani vites kolu 7 yi göstericek sen 8 de olsun istiyorsun tabiki 8 e geçmez vites...

    Yinede sen bir servise göster arka aktarıcın yeni ise kolları değiştir...
     
  10. tunahan beyhan

    tunahan beyhan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    28 Kasım 2011
    Mesajlar:
    932
    Beğeniler:
    161
    Şehir:
    bursa
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Arada sadece 1 dişe atmıyor oda 7. dişli onun dışında bir problem yok :) Vites kolu arıyorum deore bulur bulmaz değiştiricem.
     
  11. can akıncılar

    can akıncılar Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.533
    Beğeniler:
    857
    Şehir:
    Fatsa
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Kaptan sistemler birbiri ile uyumlu değilse istediğin kadar yeni parça al sorun gitmez.Bende öyle vites kollarını değiştireyim arka aktarıcıyı değiştireyim diyordum ama bir çok konu okuduktan sonra neyin ne olduğunu anladım.Adamlar zincirine,rublesine kadar teknolojiyi ilerletmiş.Bi zamana kadar rubledeki kesikler ne işe yarıyor derdim araştırınca neyin ne olduğunu anladım.Ruble ve zincirde uyumlulukları gösteren harfler vardır Ig-Hg...Malzeme alırken uyumluluklarına dikkat et...
     
  12. tunahan beyhan

    tunahan beyhan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    28 Kasım 2011
    Mesajlar:
    932
    Beğeniler:
    161
    Şehir:
    bursa
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    hım anladım çok teşekkür ederim yarın bakıcam tüm parçalara.Bide şöyle bişey var zinciri yağa boğunca o sorun eski zincirimde olmuyordu buda çok ilginç