Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Satıldı RST Rapide Air 130mm ön amortisör

Konu, 'Yol Bisikleti İlan Arşivi' kısmında TrekOnur tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. TrekOnur

    TrekOnur Üye

    Kayıt:
    14 Mart 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    23
    Şehir:
    bornova/izmir
    Seviye:
    [​IMG]

    yaklaşık 1800gr
    havalı
    130mm travel
    lock-out(kilit) ve rebound(geri tepme ayarı) var
    şaft borusu(furç yatağına giren kısım) 17cm
    rebound ayar kolu kırık ama ayar yapılabiliyor.

    Fiyat: 120TL
    lütfen e-mailden ulaşın. kmaroonur44@hotmail.com
     
  2. TrekOnur

    TrekOnur Üye

    Kayıt:
    14 Mart 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    23
    Şehir:
    bornova/izmir
    Seviye:
    ilan günceldir
     
  3. Fatih Kısa

    Fatih Kısa Kıdemli Üye

    Kayıt:
    27 Aralık 2008
    Mesajlar:
    288
    Beğeniler:
    124
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
  4. beyturk_38

    beyturk_38 Üye

    Kayıt:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    78
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    kayseri
    Seviye:
  5. discocox

    discocox Kıdemli Üye

    Kayıt:
    10 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    343
    Beğeniler:
    121
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    sizi msn ye ekledim ok. lerseniz görüşelim
     
  6. TrekOnur

    TrekOnur Üye

    Kayıt:
    14 Mart 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    23
    Şehir:
    bornova/izmir
    Seviye:
    Görüşelim :)
     
  7. TrekOnur

    TrekOnur Üye

    Kayıt:
    14 Mart 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    23
    Şehir:
    bornova/izmir
    Seviye:
    Maşayı bugün söküp temizledim, Lock-out ve rebound tüpünü çıkardım(iptal ettim). Şu anda max tepme ayarında ve çok iyi çalışıyor. Hem tüpün ağırlığı da çıkınca biraz daha hafiflemiş oldu. Çalışması çok hoşuma gitti :) satmaktan vazgeçtim.

    Maşanın boyasında ufak rötuşlar var, yakından inceleyince farkediliyor.

    Yine de almak isteyenler olursa 250TL'ye satabilirim. Lütfen başka fiyatlar teklif etmeyin.
     
  8. ilkercan

    ilkercan Aktif Üye

    Kayıt:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    128
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    eskişehir/merkez
    Seviye:
    slm msn ini ekledim
    kabuledersen konusalımm;)
     
  9. Akif Bozkurt

    Akif Bozkurt Bisikletkolik

    Kayıt:
    13 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.338
    Beğeniler:
    172
    Şehir:
    ANKARA
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    FİYAT 120 DEN 250 yemi cıktı eger eski fıyatdan ise alabılırım
     
  10. mustall165

    mustall165 Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    122
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    konya
    Seviye:
    arkadaş satmamak için bahane arıyor sanırım hehe:)
     
  11. TrekOnur

    TrekOnur Üye

    Kayıt:
    14 Mart 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    23
    Şehir:
    bornova/izmir
    Seviye:
    arkadaşlar son yaptığım bakımdan sonra maşa gerçekten çok iyi çalışıyor, bu kadar iyi olacağını tahmin etmiyordum. Çukurlardan geçerken tısır tısır ses çıkarıyo:) havalı olduğunu belli ediyo :D
    üstelik sınıfının en hafifi. Yani tekrar düşündüm satmak pek mantıklı gelmedi, zira bunu sattığım paraya daha iyisini almam mümkün değil. Ayrıca internette bulmak biraz zor ama yabancı bi sitede kumandalısının sıfır fiyatının ~670TL olduğunu gördüm :) o yüzden satmaktan şimdilik vazgeçtim ama iyi teklifler olursa satabilirim.
     
  12. TrekOnur

    TrekOnur Üye

    Kayıt:
    14 Mart 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    23
    Şehir:
    bornova/izmir
    Seviye:
    maşanın son fiyatı 200TLdir. kargo alıcıya aittir.
     
  13. TrekOnur

    TrekOnur Üye

    Kayıt:
    14 Mart 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    23
    Şehir:
    bornova/izmir
    Seviye:
    ilan güncel
     
  14. TrekOnur

    TrekOnur Üye

    Kayıt:
    14 Mart 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    23
    Şehir:
    bornova/izmir
    Seviye:
    ilan güncel, kargosu benden, 200TL. pazarlık payı var ama abartmayın :D
     
  15. TrekOnur

    TrekOnur Üye

    Kayıt:
    14 Mart 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    23
    Şehir:
    bornova/izmir
    Seviye:
    Maşayı tarttım (v-fren ayakları hariç) 1570gr geldi.

    ilan günceldir.
     
  16. Berkan KILIÇ

    Berkan KILIÇ Yeni Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2009
    Mesajlar:
    36
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    bende taliptim ama içime kurt düştü bi satıyosunuz(sağlam diyosunuz kullanıcam)bi diyosunuz satıcam demekki bi ayar tutmazlak var haksızmıyım????
     
  17. ujur

    ujur Bisikletkolik

    Kayıt:
    10 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.151
    Beğeniler:
    1.379
    Şehir:
    vancouver BC
    Seviye:
    arkadaş önceden rock shox pike alıcaktı onun için satıyordu. parayı denkleştiremedi ilan kapanmasın fiyatı yükseltiyim dedi. şimdi ise parayı denkleştirip pike sini aldı ve bisikletine taktı. bu maşası evde boş boş duruyor. bi sorunu varmı yokmu bilmiyorum ancak pikeyi değiştirene kadar kullandı. bi sorunu olsa kullanmazdı sanırım. ilk verdiği fiyatı verirken maşanın sıfır fiyatına bakmamıştı. sıfır fiyatının 600 liralarda gezmesinden dolayı maşanın şuanki fiyatı kargo dahil 200 lira.
    her işte bi çamur aramamak gerek
     
  18. TrekOnur

    TrekOnur Üye

    Kayıt:
    14 Mart 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    23
    Şehir:
    bornova/izmir
    Seviye:
    Kimseye zorla bişey satmıyoruz. Sattığım maşanın da arkasındayım. Problem çıkarsa kargosu sizden olmak şartıyla iade edebilirsiniz.
     
  19. TrekOnur

    TrekOnur Üye

    Kayıt:
    14 Mart 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    23
    Şehir:
    bornova/izmir
    Seviye:
    ilan güncel
     
  20. ilker g.

    ilker g. Kıdemli Üye

    Kayıt:
    29 Kasım 2004
    Mesajlar:
    256
    Beğeniler:
    118
    Seviye:
    Sıfır fiyatınını araştırmadan ilan verip sonra fiyat yükseltmek bana ilginç geldi :) kötülemiyorum yanlış anlaşılmasın ;)
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.