Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

.:Rica etsem bir okurmusunuz:.?

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında Süleyman Onur Dülger tarafından paylaşıldı.

  1. Süleyman Onur Dülger

    Süleyman Onur Dülger Bisikletkolik

    Kayıt:
    22 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.009
    Beğeniler:
    508
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    arkadaşlar,haklımıyım haksızmıyım bir okurmusunuz?
    eski bisikletime biri mesaj atmıştı sahibinden'den.ordan anlaştık konuştuk falan yaklaşık 200 ytl masraf yaptığım emektar bisikletimi 60 liraya verdim.yalnız baya uğraştık önce otobüse gittik almadı kargoya gittim 50 lira istedi falan alacak adam yüzbaşıymış.askerini gönderdi aldı gitti.Ve bugün beni aradı.
    "Sen şu anda hukuken suç işlemiş durumdasın,amortisörü çalışmıyor dedi.(az çalışıyor ama 20 ytllik bir logan için normal)Bana ya 20 ytl gönder burdan amortisör alacam dedi yada paramı yatır bisikletini geri al dedi.Dedim bak abicim 20 ytlye amortisörde alsanız yine o kadar çalışır,dedim.O zaman çok meraklı değilim bisikletine paramı ver beniiimm dedi:boese157: :mad: :boese157: şu an çok zor durumdayım çünkü 25 lira para kaldı.bunun 15 ytlsi ile hatta Bertan abiden tayt alacaktım çok özür diliyorum.şimdi ordan burdan para dileniyorum 60 ytlsini göndericem ve bidaha asslaa ama asssssla şehir dışına birşey alıp satmıycam!:boese157:
     
    Bertann bunu beğendi.
  2. ADSL

    ADSL Aktif Üye

    Kayıt:
    26 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    136
    Beğeniler:
    143
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Marin
    Seviye:
    200 ytl masraf yapıp 60 ytl bisikleti sattıysan eğer; adamın 20 ytl sını gönder istediği amortisörü alsın. arada sırada bisiletin bakıma ihtiyacı olup olmadığını sor, bakımdan anlıyorsan şehirdışı da olsa bakımlarını yap veya bulunduğu şehirde çok iyi bir servis bul bisikletin bakımlarınıda karşıla. yüzde yüz müşteri memnuniyeti.... yakın bir sürede aynaya bak alınında ne yazıyor... sakın bu yazdıklarımdan alınma...milleti bisiklet sahibi yapacam diye uğraşma.
     
  3. Serkan Taşdelen

    Serkan Taşdelen Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    2.692
    Beğeniler:
    5.216
    Şehir:
    Türkiye
    Seviye:
    Merhaba Sevgili Kardeşim,
    Sağlık olsun. Demek ki adam bisikleti beklediği gibi görmedi.
    Kimseye zorla bişey satamazsın. Adama anlat olayı. Parasını gönderip bisikletini geri alacağını bildir. Dürüstce paranın şu kadar kısmını harcadım biriktirip göndericem dersin olay tatlıya bağlanır.;)
    Sıkma canını...
    Yine sen efendiliğini yapmışsın. Sağlık olsun...

    Sevgiler...
     
    Süleyman Onur Dülger bunu beğendi.
  4. Haşim Okyay

    Haşim Okyay Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.246
    Beğeniler:
    4.692
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Sert kayaya çarpmışsın ama kardeş, yüzbaşıymış birde. Yumuşamaz da şimdi O :rolleyes: Allah kolaylık versin...
     
    Süleyman Onur Dülger bunu beğendi.
  5. Apennin_67

    Apennin_67 Aktif Üye

    Kayıt:
    31 Ocak 2007
    Mesajlar:
    130
    Beğeniler:
    158
    Şehir:
    asfalta yakın bir yer
    Seviye:
    Sen şu anda hukuken suç işlemiş durumdasın,amortisörü çalışmıyor dedi size böyle demesi çok yanlış alırken resmini filan görmedimi hadi sen maşayı değiştirsen eski bişey versen o zmn suç işledin dicem ama öyle bişey değil.logan benim eski bisikletdede vardı 20 ytl maşa dan ne hayır gelir ama logan az da olsa çalışıyor.ben sende bi suç görmüyorum demekki alıcı bisikleti beğenmemiş bahane buluyor Benim görüşüm böyle.
     
    Süleyman Onur Dülger bunu beğendi.
  6. Süleyman Onur Dülger

    Süleyman Onur Dülger Bisikletkolik

    Kayıt:
    22 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.009
    Beğeniler:
    508
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Hepinize teşekkür ederim özellikle,Serkan Taşdelen Bey'e dediğiniz gibi yaptım,anlayışla karşıladı oda birkaç gün içinde para biriktirip göndereceğim,ama bundan sonra şehir dışı alışveriş yapmamaya kesin karar verdim
     
    Serkan Taşdelen bunu beğendi.
  7. Haşim Okyay

    Haşim Okyay Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.246
    Beğeniler:
    4.692
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer misali. Hata yapmadan doğruyu yanlışı öğrenemeyiz, mutlaka yaşamamız lazım. Ders olmuş sanada bu :D İyi tatlıya bağlanmış yinede. Kolay gelsin...
     
    Süleyman Onur Dülger bunu beğendi.
  8. Fatih Buzgan

    Fatih Buzgan Onursal Üye

    Kayıt:
    10 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.579
    Beğeniler:
    3.212
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Şehirdışına, bütün Türkiye'ye birbirinden farklı birçok ürün yolladım, satış yaptım.
    Fotoğraf makinesi, akordiyon, bisiklet lastikleri, diğer donanımlar, neler neler.
    Hiçbirinde problem yaşamadım.İnsanlar yurtdışından bile birşeyler alıp yolluyor.
    Taraflardan biri art niyetliyse, cahilse, yeteri kadar bilgilendirilmemişse, sinameki karakterdeyse elbette sorun yaşanabilir.

    Bu alışverişte senin bir suçun yok, hiçbir mükellefiyetin de yok.
    60ytl ye alınan bir bisikletin, üstelik ön maşası da amortisörlü ise ne kadar çalışacağını bu sitedeki herkes bilir, bilmeyen de biraz araştırırsa öğrenir.
    Ona bir ürünü almadan önce etraflıca bilgi sahibi olmasını önerip diyaloğu bitirebilirdin.
    Yine de müşteri memnuniyetini bu kadar önemsiyorsan adama parayı harcadığını ve eğer bisikleti yollarsa "tarih vererek" o tarihte ücreti geri yollayabileceğini söyleyebilirsin.
     
    Süleyman Onur Dülger bunu beğendi.
  9. stratus

    stratus Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    30 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    523
    Beğeniler:
    268
    Şehir:
    ist.
    Seviye:
    Aslında yüzbaşının kendisi de bir suç işliyor;kendi özel işi için devletin askerini kullanıp onu hizmetçi yerine koyarak işini hallediyor;yani hizmete özel değil !

    Bunu bu şekilde tehdit de edebilirdiniz ama iş işten geçmiş...
     
  10. bebeto_6149

    bebeto_6149 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    8 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    464
    Beğeniler:
    116
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    kardeş sen adama verirken bisikleti amortisörü çok iyi yaylanıyo gibi bi kelime dediysen adam haklı ama demediysen öle bişey korkma bişey yapamaz ben olsam dememiş olsaydım parasını felen yollamazdım
     
    Süleyman Onur Dülger bunu beğendi.
  11. Çamur

    Çamur Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Ağustos 2005
    Mesajlar:
    169
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    Büyükçekmece
    Seviye:
    200 ytl masraf yaptın
    60 ytl ye sattın
    20 ytl üstüne vermeni istiyor

    eğer ben o yüzbaşının komutanı olsaydım bu durumdanda haberdar olsaydım
    o yüşbaşının rutbesini
    teğmenliğe geri cekerdim

    seninde bu şekilde satış yapmana doğrusunu söylemem gerekirse anlam veremedim çok karlı alış verişolmuş
     
    Süleyman Onur Dülger bunu beğendi.
  12. Süleyman Onur Dülger

    Süleyman Onur Dülger Bisikletkolik

    Kayıt:
    22 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.009
    Beğeniler:
    508
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    kardeş ben adama öyle birşey demedim,zaten adam 20 ytllik alacam diyor alsa yine aynı işi yapacak fazlasını değil.
    kardeş para lazımdı onuda zamanında yaptıydım zaten ama alayım şu bisikleti adama sövücem töbe töbe ya neyse saolun
     
  13. bebeto_6149

    bebeto_6149 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    8 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    464
    Beğeniler:
    116
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    verme kardeş sen öle bişey dediysen hiç bişey yapamaz olan olmuştur o rütbesine bakarak artislik yapıyor korkutmaya çalışmış bide aklı sıra ben subayımdı şuydu buydu diye yollama parasını felen bana kalırsa