Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Reklam böyle olur...

Konu, 'Güncel Haberler' kısmında BF Okuru tarafından paylaşıldı.

  1. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    75
    Seviye:
  2. Bora TİRKİ

    Bora TİRKİ Bisikletkolik

    Kayıt:
    23 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.344
    Beğeniler:
    1.975
    Şehir:
    Bisiklet Antrenörü
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    sonEr´´ ve gezgin2 bunu beğendi.
  3. Y.D.Bozdag

    Y.D.Bozdag Üye

    Kayıt:
    19 Kasım 2009
    Mesajlar:
    55
    Beğeniler:
    68
    Şehir:
    İSTANBUL AVRUPA
    Seviye:
    bisikletliler için bişey demiyo :(
     
    Önder Tarım bunu beğendi.
  4. Raven_35

    Raven_35 Onursal Üye

    Kayıt:
    23 Kasım 2006
    Mesajlar:
    2.426
    Beğeniler:
    1.886
    Seviye:
    Gazatenin birinci sayfasında yol bisikletçileri konulmuş daha ne olsun.Haberde
    "Lance Armstrong" var.
     
    Y.D.Bozdag bunu beğendi.
  5. Y.D.Bozdag

    Y.D.Bozdag Üye

    Kayıt:
    19 Kasım 2009
    Mesajlar:
    55
    Beğeniler:
    68
    Şehir:
    İSTANBUL AVRUPA
    Seviye:
    evet hatta haklarını aradılar diye bir aşlıkta var ama reklamdaki kadın bisiklet hakkında bir şey söylemiyor.
     
    Onur Kahraman ve Raven_35 bunu beğendi.
  6. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    75
    Seviye:
    Reklamdaki bisikletcilerın hepsi forumdan Arkadaşlar.Bİrsey demesine gerek yok.
     
    MertSayın ve Salih Manavoğlu bunu beğendi.
  7. Y.D.Bozdag

    Y.D.Bozdag Üye

    Kayıt:
    19 Kasım 2009
    Mesajlar:
    55
    Beğeniler:
    68
    Şehir:
    İSTANBUL AVRUPA
    Seviye:
    Genede dese daha iyi olurdu.
     
  8. sonEr´´

    sonEr´´ Onursal Üye

    Kayıt:
    15 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.333
    Beğeniler:
    1.554
    Şehir:
    İstanbul/Esenler
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Çağ değişti diyor bısıklet oyuncak değil , bısıkletın bır spor oldugunu ve her sporcunun bısıklet hakkında haber edınme isteğini belirtiyor.Yani şuana kadar kaçtane gazetede bısıklet haberı duydunuz onu belırtıyor.Mesela yarınkı gazetelerden rastgele bır tanesını elınıze aldıgınızda spor sayfasında futbol , basketbol , at yarışı vs dısında artık bısıkletınde olması gerektıgı anlatıyor..Çok güzel bir reklam olmuş ancak bisiklet kelimesinin ağzından çıkmasını bende çok isterdim açıkcası :) paylaşım için teşekkürler !
     
    Raven_35 bunu beğendi.
  9. ErkaL

    ErkaL Bisikletkolik

    Kayıt:
    23 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.048
    Beğeniler:
    1.739
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Seviye:
    Yahu kadın neden bisey desın orda gazeteyı tanıtıyo bisikleti değil onca fikrin içinden bisikleti bile secmeleri bile yeterli değil mi? :) Bora abı tam ortadakı galiba sensin :):)
     
    Raven_35 bunu beğendi.
  10. Onur Kahraman

    Onur Kahraman Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.448
    Beğeniler:
    987
    Şehir:
    EU
    Seviye:
    görebildiğim kadar,bora abi,zuhal yekeler,var tanıdık,güzel reklam olmuş ;)