Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Pumanın Yaptığı Çalınacağı Zaman Kendi Parçalayan Bisikleti

Konu, 'Güncel Haberler' kısmında Zeki Dönmez tarafından paylaşıldı.

  1. Zeki Dönmez

    Zeki Dönmez Kıdemli Üye

    Kayıt:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    377
    Beğeniler:
    297
    Şehir:
    ANTALYA / dokuma
    Seviye:
    slm puma frimasının yapmış olduğu bu bisiklette bisikletin üstüne monteli özel bir kilit sistemi kullanılmış kilidi kesmeye kalktığınızda yada şifresini yanlış girdiğinizde bisiklet 3 parça olup dağılıyor bisikleti birleştirmek için servisine götürüyormuşsunuz ayriyeten taşınması kolay olsun diye bisikleti 2 ye katlayarak her yere rahattlıkla götüre biliyorsunuz .http://www.coolhunting.com/archives/2005/03/first_glimpse_t.php :D :D :D :D
     
  2. Mustafa ÖZ

    Mustafa ÖZ Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    282
    Beğeniler:
    110
    Şehir:
    İstanbul/Maslak
    Seviye:
    ilginç bi çalışma olmuş ;)
     
    Zeki Dönmez bunu beğendi.
  3. ateze

    ateze Misafir

    Bunu calmaya kalkanın halını gozumun onune getırdım de :) adam kalpten gıder heralde, bırden paramparca bır bısıklet olunca, ılgıncmıs cıdden.
     
    Zeki Dönmez bunu beğendi.
  4. semıh gunay

    semıh gunay Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Eylül 2006
    Mesajlar:
    840
    Beğeniler:
    413
    Seviye:
    bisikletın fr&dh varsa alalım bır tane surerken 3 e ayrılmaz demı abı buuu...sımdı alsak servısıne mı goturecez bu parcalanırsa tr varmı kı servısı?
     
    Zeki Dönmez bunu beğendi.
  5. shaq

    shaq Kıdemli Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    339
    Beğeniler:
    163
    Şehir:
    İzmit
    Seviye:
    çok ilglinç gsl bir üretim
     
    Zeki Dönmez bunu beğendi.
  6. Sinto

    Sinto Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    2.724
    Beğeniler:
    2.245
    Şehir:
    Taşındı...
    Seviye:
    çalınmayla olan ilişkisini çözemedim
     
  7. yarıscı

    yarıscı Aktif Üye

    Kayıt:
    10 Ocak 2007
    Mesajlar:
    139
    Beğeniler:
    43
    Şehir:
    antalya-merkez
    Seviye:
    VAY bee...Daha neler göreceğiz bakalım:eek:

    Paylaşım için teşekkürler:)
     
    Zeki Dönmez bunu beğendi.
  8. tuninger_haa

    tuninger_haa Bisikletkolik

    Kayıt:
    20 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.376
    Beğeniler:
    543
    Şehir:
    Gaziantep
    Seviye:
    paylasım ıcın tesekkurler
    bence almaya deger bı bısıklet degıl. resme bakarken bır de fıyatına bakın :) ;)
     
    Zeki Dönmez bunu beğendi.
  9. bebeto_6149

    bebeto_6149 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    8 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    464
    Beğeniler:
    116
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    bunun şifresini bi unutursan gider herşey güzel paylaşım teşekkürler
     
    Zeki Dönmez bunu beğendi.
  10. SepticFlash

    SepticFlash Misafir

    çok ilginç ama bir o kadar da güzel bir tasarım ..
    paylaşım için tşkler..:cool:
     
    Zeki Dönmez bunu beğendi.
  11. heisenberg3910

    heisenberg3910 Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    28 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    710
    Beğeniler:
    449
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    peki bisikleti parçalar halinde kaçırmak daha kolay olmaz mı.yani hırsız açısından çok büyük bir avantaj olabilir :D eğer arabası varsa tabi...
     
  12. SepticFlash

    SepticFlash Misafir

    ee ondan sonra sifresini bilmiyorsa ne yapabilirki bisikleti ??:D :D
     
    Zeki Dönmez bunu beğendi.
  13. heisenberg3910

    heisenberg3910 Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    28 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    710
    Beğeniler:
    449
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Türk ise kaynak yapar:D
     
    Zeki Dönmez bunu beğendi.
  14. SepticFlash

    SepticFlash Misafir

    :D:D :D :D :D :D :D :D
     
  15. yighitjan

    yighitjan Bisikletkolik

    Kayıt:
    1 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.018
    Beğeniler:
    314
    Şehir:
    Ankara/Dikmen
    Seviye:
    şifreyi yanlıs gircez,bisiklet dagılacak gittiğimiz yerde mal gibi kalacaz:)sonra işin gücün yoksa servise git.:)
     
    Zeki Dönmez ve tuninger_haa bunu beğendi.
  16. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    73
    Seviye:
    süper birşey yaa bizim bisikjletlere de yapmak lazım katkılarından dolayı çok teşekkür ediyorum süper yaa.
     
    Zeki Dönmez bunu beğendi.
  17. emreden

    emreden Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Aralık 2006
    Mesajlar:
    508
    Beğeniler:
    311
    Şehir:
    Sabancı Üni - İstanbul
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    bu şeye benzemiş;

    bir markanın ürettiği bir çeşit para çantası, eğer çalınırsa ve kilitleri zorla açılmaya kalkışırsa içindeki paralara boya püskürtüyordu ve paraları değiştirebilmen için tek yer de merkez bankalarıdır :D

    güzel bi çalışma olmuş, meraklıları olur illaki..
     
  18. -erkan-

    -erkan- Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    701
    Beğeniler:
    471
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    İyide verilen sayfadaki yazıyı okudum ne bölünmeyle ilgili bir yazı var ne de hırsızlıkla ilgili bu bisiklet sadece katlanabilen bir bisiklet.
     
  19. -erkan-

    -erkan- Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    701
    Beğeniler:
    471
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Yani verdiğiniz haber uydurma olmuş kusura bakmayın. Zaten resme bakınca öyle bir düzeneğin olmadığını rahatlıkla görebilirsiniz, sıradan bir katlanan bisiklet.
     
  20. Zeki Dönmez

    Zeki Dönmez Kıdemli Üye

    Kayıt:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    377
    Beğeniler:
    297
    Şehir:
    ANTALYA / dokuma
    Seviye:
    kendi sayfasına girip okursanız detaylı açıklamaya ulaşa bilrsiniz geçen ayın sutff dergisinde de çıktı aciliyetten ol inki koydum konuyu iyice araştırmadan uydurma diyemezsiniz yorum yapmak için yorum yapmayın kırıcıda olamayın mümkünse ( google diye bişey var )
    SAYGILARIMLA