Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

profesyoel km saat polar cs 200

Konu, 'Elektrik - Elektronik' kısmında Experiment 67 tarafından paylaşıldı.

  1. Experiment 67

    Experiment 67 Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    114
    Şehir:
    aşağı dudullu ümraniye
    Seviye:
    sealm millet!
    polar cs 200 km saat almayı düşünüyüorum ama
    km hakkında hiç bilgim yok
    blackburn delphi 6.0 alşmayı düşünüyordum
    poları tavsiye ettiler

    polar cs200 125€
    blackburn delphi 6.0 112€

    arasında karar veremedim antreman yapmak istiyorum kullanan varsa yardımcı olabilir mi?
     
  2. bts.elektronik

    bts.elektronik Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    723
    Beğeniler:
    811
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    polarların bazı modellerinin nabız bandının ve alt vericinin pili değişmiyor. pil bitince komple bant ve verici almak zorunda kalıyorsun .cs 100 kesin böyle o yüzden iade ettim .ama cs 200 ün nabız bantı değişiyor ama onunda verici pili gene değişmiyor sanırım.iyi araştır polarda böyle bir olay var.yani profesyonel dediğin km saat pekte öyle değil haberin olsun
     
    tuninger_haa bunu beğendi.
  3. shrekshrek

    shrekshrek Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    16
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Selam cs300 kullanıyorum. Dataları bilgisayara atamama sorunu haric herhangi bir sorun yaşamadım. Gayet kullanışlı ve guzel bir saat. Çok hassas odediginiz paranın hakkını veriyor kesinlikle. Nabız bandının pilide degişiyor. Yanlız verileri bilgisayara atmayı nekadar denedimse olmuyor. Çok ilkel bir transfer metodu kullanmışlar bi turlu başarılı olamadım.
    Onun haricinde tavsiye ederim. Finsporda nakit odersen guzel indirim alabilirsin.
    Saygılar....
     
  4. Levent Topcu

    Levent Topcu Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    22 Şubat 2005
    Mesajlar:
    555
    Beğeniler:
    524
    Şehir:
    Istanbul
    Seviye:
    plar cs200 kullanıyorum.

    nabiz bandinin pili degisiyor, bu iyi..

    alet gayet guzel calisiyor, sorunsuz...

    ancak km sensorunun pili degismiyor, bitince yenisini almalisin: 40EUR

    sorun yasadiginda servis imkani var..

    ben bisikletten dusup ekrani catlattim. Sonuc olarak sadece gosterge gorevini goren LCD kisim degismek zorunda kaldi: 70YTL. (ki bunun 40ytl'si işcilik)

    diger markalarda basina birsey gelse belki parasini versen de yaptiramayabilirsin, ama bilemiyorum tabi ki.. ben polar'dan memnun olmakla birlikte, her marka urunde oldugu gibi servisine gidince donuma kadar almalarindan hoslanmiyorum...
     
  5. TheflyingfalcononTEM

    TheflyingfalcononTEM Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2006
    Mesajlar:
    193
    Beğeniler:
    223
    Şehir:
    İstanbul - Balmumcu
    Seviye:
    Ben de Polar cs200 CAD kullanıyorum, süper bir alet, tavsiye ederim, o kadar detay ve özellik var ki hala tam çözebilmiş değilim hepsini.. CAD "cadence" den geliyor, dakikada çevrilen pedal sayısı gösteriyor..Kullanım ömrünü arttırmak için, göğüs bandını terli bırakmamanızı, her kullanımdan sonra, vericiden ayırıp, soğuk su ile yıkamanızı öneririm..
     
  6. sadık ahmet köse

    sadık ahmet köse Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    5
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    kayseri
    Seviye:
    slm polar cs 200 aldım fakat ayarlarını yapamadım türkçe kullanım klavuzunu indirebileceğim bi yer var mı ??
     
  7. Erhan1

    Erhan1 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    3 Ocak 2006
    Mesajlar:
    291
    Beğeniler:
    106
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Selam,Türkçe çevirisi yok bildiğim kadarıyla.Tam bir fiyat performans ürünü, hala çözemediğim noktaları var ama ihtiyacınız olanları öğrendiğinizde oldukça tatmin edici olacaktır.
    Öncelikle Kişisel bilgilerinizi user setting e girin yaş,kilo,doğum tarihi vd. Bunlar verileri polarpersonaltrainere aktardığınızda gerekli olacak.Teker çapınızı hız bilgileri için doğru olarak girin.700x23 için 2096 değeri giriliyor.
    General settigs de sound ve keysound kapatılırsa pil ömrünü uzatabilir.
    Dur kalk sonrası kesinti olmaması için otostart özelliğini açarsanız daha verimli olur.
    Verileri polarpersonaltrainerde bir hesap oluşturarak ve Polar weblink 2.4 programı normal bir mikrofonla ve mikrofon kapalı şekilde internetteki size özel sayfaya aktarabiliyorsunuz .Sayfaya aktarılan verilerde tüm sürüş bilgilerinizi renkli grafikler şeklinde görüyor ve (ayarladığınız tur süresine göre) performansınızı sürüşün evrelerine göre nasıl değiştiğini izleyebiliyorsunuz.
    Settings limits bölümünde ownzone veya manual seçilebilir.Burada 220den yaşınızı düşüp kalp atımı için aşılmaması gereken sınırları belirliyoruz.Bu noktada kişisel ihtiyaçlarımız ve antrenman bilgilerimizin seviyesi belirleyici oluyor.Ownzone seçilirse5 dakikalık sürüş sonrası saat sizin alt ve üst limitlerinizi çıkarıyor. İnternetteki sayfa ihtiyacınıza size antrenman programı verebiliyor.
    Çok ucuz pillerden kaçınmak şartıyla pilleri uzun süre gidiyor .
    7 dosya kaydı ile sınırlı bu dolunca veriler aktarılıp silip yeni dosya kayıtları için yer açılmalı.

    İlk paylaşabileceğim bilgilerim bunlar ..iyi günler..
     
    kaanaysel bunu beğendi.
  8. Güney Tuncer

    Güney Tuncer Onursal Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.674
    Beğeniler:
    2.804
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    blackburn delphi 6.0 kullanmıştım. Eğer verileri bilgisayarına aktarmayı düşünmüyorsan güzel tercih olabilir, tüm parçalarının pili değişiyor. Eğer yükseklik ölçümü işine yaramayacaksa daha ucuza delphi 5.0'ı da alabilirsin. Az değil 30-40 euro kadar fiyat farkı var.
    Polar'lara gelince pilleri uzun dayanıyor, 2-3 yıl kadar, ama bazı modellerinin pillerinin sabit olması çok saçma. Ayrıca ucuzda değiller tabi ama özellikle bilgisayar yazılımları çok başarılı. Aklına gelecek her türlü data analizini yapabiliyor.
    Bunların haricinde başka öneri olarak Garmin'lere de bakabilirsin. GPS alıcılı olan 305 modelinin şu aralar fiyatları çok uygun 150 euro gibi. Ben en son model olan Garmin 310xt kullanıyorum ve çok mennunum. GPS alıcısı hızı ve mesafeyi, klasik sayaçlı saatler kadar hassas vermesede tatmin edecek performansta hesap edebiliyor ama yükseklik ve eğim hesabında kesinlikle barometreli modellerden daha hassas. Ayrıa bendeki model ANT+ kablosuz teknoji ile çalışan popüler powermetre lere de bağlanabiliyor ve bilgisayarla kablosuz haberleşebiliyor.
     
  9. Murat.Bagci

    Murat.Bagci Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    13 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    496
    Beğeniler:
    325
    Şehir:
    oslo
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    bu modeli nerde kaca bulabilirim uygun fiyata varmıdır
     
  10. kaanaysel

    kaanaysel Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Haziran 2010
    Mesajlar:
    49
    Beğeniler:
    46
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    İnternetten CS200'ün ingilizce kullanım klavuzunu indirerek baktım ve 700X23C (622.23)için yazılması gereken sayısının 2070 olduğunu gördüm. Acaba bilmediğim bir detay daha mı var bu ürünle ilgili ? :) Öğrenemedim şu aleti 2 gündür : ))
     
  11. Aytaç Biber

    Aytaç Biber Onursal Üye

    Kayıt:
    4 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    2.164
    Beğeniler:
    2.262
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Uzun süre Polar CS200Cad kullandım. Km ve kadans sensörünün pilleri değişmiyor ancak 2 yıldır bu piller bitmedi. Demek ki çok da bir sorun değil. Gerçi bitsede sensör bir şekilde açılıp pili değiştirilir dert değil. Sonuçta bir şekilde pil takılıp montajlanıyor. Ancak sorun şu;

    Bu sorun gerçi bütün km saatleri için geçerli. Tekerlek turuna göre hız ölçümü yapan km saatlerinin hiçbiri ile net ölçüm yapamıyorsunuz. Doğru göstermiyorlar. Tablodan girdiğiniz lastik ölçüleri hiçbirzaman bire bir tutmuyor, çünki lastiğinizi şişirdiğiniz basınç farkı bile hız ölçümünü etkiliyor. Lastiğin çapı değişiyor çünki. Bunu ne zaman anladığımı sorarsanız tekerlek ölçümü ile mesafe ölçen klasik km saatleri yerine GPS ile veri oluşturan daha profesyonel bir cihaz kullanınca anladım.
     
  12. TheflyingfalcononTEM

    TheflyingfalcononTEM Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2006
    Mesajlar:
    193
    Beğeniler:
    223
    Şehir:
    İstanbul - Balmumcu
    Seviye:
    Arkadaşlar... Bu tür cihazların kullanımında, cihaza jant çapınızı, bazen yarı çapı ve bazen de tekerlek çevresi soruluyor..
    Evet uzun mesafelerde, ciddi ölçülerde farklar meydana gelebiliyor eğer doğru değer girilmemişse..
    Bu yüzden, benim tavsiyem, önce tekerleğinizin havasını tamamlayınız, yeden düz bir çizgi üstünde, bisikletinizin üstüne binerek, yani o lastiklere yoldaki basıncın aynısını uygulayarak, o düz hat üstünde bir tam tur çevirerek, tekerlek çapını milimetrik olarak bulabilirsiniz..Kitapçıklarda yazan diğer sabit değerler, her zaman yanıltıcıdır.. Hepinize sevgiler, saygılar, kazasız sürüşler dilerim..:in: