Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Satıldı Prof. Giro Kask Süper fiyat

Konu, 'Yol Bisikleti İlan Arşivi' kısmında BF Okuru tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    72
    Seviye:
    Arkadaşlar 1 sezon kullandım,
    Türkiyede bu model'den satılmıyor,
    Ben yurt dışından sipariş ettim.


    Kask sadece cok az 1 vuruk var,
    Onun dışında biraz ciziği var,
    Yedek süngerleri, jilatinden cıkmadı
    Temiz ve cok rahat bi kask..
    Başkasının yararlanması icin fiyatı cok duşuk yazıcam..
    İstelinen Fiyat:40 ytl



    Sadece Burda Az Bi Vuruğu Var
    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG][/QUOTE]
     
  2. nazo

    nazo Aktif Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2007
    Mesajlar:
    128
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    ölçüsü kaç acaba?(diğer konuda gördüm 53-59 cm oldugunu bana küçük gelir sanırım)
     
  3. yvzbikes

    yvzbikes Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    25 Kasım 2006
    Mesajlar:
    405
    Beğeniler:
    105
    Seviye:
    slm konuyu iki yere açmışsınız ben kask almak istiyorum lütfen irtibata geçelim eger daha satmadıysanız
    mns:yavuzbisiklet@mynet.com
     
  4. Mert Bağcılar

    Mert Bağcılar Onursal Üye

    Kayıt:
    10 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.826
    Beğeniler:
    1.331
    Şehir:
    Eyüp, İstanbul
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Fiyat burda 40,diğer konuda ise 75 ytl...net bir fiyat belirtirsenizdaha iyi olur...;)İyi satışlar...
     
  5. Ozan Güven

    Ozan Güven Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    1 Ekim 2006
    Mesajlar:
    676
    Beğeniler:
    225
    Şehir:
    Avrupayakası
    Seviye:
    Dandik kasklı :) bir öğrenci olarak bende kaska talim özel mesaj attım...
     
  6. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    72
    Seviye:
    Ordada fiyatı 40 ytl olarak düşürdüm güncel fiyatı ile...;)
     
  7. yvzbikes

    yvzbikes Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    25 Kasım 2006
    Mesajlar:
    405
    Beğeniler:
    105
    Seviye:
    kask ı alıcagım özelden msj atdım ama bir türlü size ulaşamıyorum
     
  8. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    72
    Seviye:


    Arkadaşlar kask'ta son anda fark etmemle ilgi sorun çıktı
    Kask kullanılmayacak durumda
    Bu yuzden sizden özur dilerim
    İlginiz icinde tşk ederim arkadaşlar.


    Konu yöneticiler tarafından kilitlenebilir..
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.