Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

pistonlar geri gitmiyo !!!!!

Konu, 'Frenler' kısmında ömer yayla tarafından paylaşıldı.

  1. ömer yayla

    ömer yayla Kıdemli Üye

    Kayıt:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    366
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    deore lx hidrolik frenlerim var ayar yapmak için cıkardım ve tornavidayla ittirmeye calıştıgımda geriye gitmiyorlar arka frendeki pistonlar calışıyo geri itiliyo ama öndekilere ne olduysa onlar geri gitmiyo nedendir acaba
     
  2. İsaAlp

    İsaAlp Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    709
    Beğeniler:
    280
    Şehir:
    ankara
    Bisiklet:
    Bulldog
    Seviye:
    Bunun iki sebebi olabilir, ya pistonlar kir veya başka bir sebepten dolayı sıkışmıştır ki bu durumda daha sert bir şekilde itmeniz gerekir, yada sistemde fazla yağ olduğu için geri itilmiyordur. Bunu da fren kolundaki yağ rezervuarının vidasını yağ akmayacak şekilde söktükten sonra pistonları iterek çözebilirsiniz.
     
    Doruk Atay, kory ve ömer yayla bunu beğendi.
  3. gurkankas

    gurkankas Onursal Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.655
    Beğeniler:
    1.393
    Şehir:
    Balıkesir/Merkez
    Seviye:
    yada pistonlar tamamen kapalı durumda olduğundan yani balatalar erimemiş ve pistonlar içinde olabildiğince son noktada olduğundan ittirsenizde gitmeyebilir. sıkışma gibi birşey olcağını hiç sanmıyorum, yoksa frene bastığınızda pistonlar çalışmaz. fazla yağ olma olasılığıda vardır. İsaAlp'in dediği gibi yağ vidasını açığ pistonları geri ittirebilirsiniz. avidde fazla yağ tahliye deliği var. ancak shimanoda olduğunu sanmıyorum.
     
    ömer yayla bunu beğendi.
  4. ömer yayla

    ömer yayla Kıdemli Üye

    Kayıt:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    366
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    saolasın evet fazla yag vardı galiba ondan calışmıyo hemen deniycem :in:
     
  5. ömer yayla

    ömer yayla Kıdemli Üye

    Kayıt:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    366
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    tavsiyen için teşekkür ederim saolasın:in: