Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Pink Floyd - Set The Controls For The Heart Of The Sun

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında Özgür! tarafından paylaşıldı.

?

Parçayı beğendiniz mi ?

  1. Evet..

    88,9%
  2. İdare eder..

    11,1%
  3. Hayır..

    oy sayısı 0
    0,0%
  1. Özgür!

    Özgür! Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.100
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    Güzelyalı, İzmir
    Seviye:
    Anıl abiyle sohbet ederken "ummagumma" adlı pink floyd albümünden bahsetmişti
    haklıymış gerçektende süper parçalar var ama en sevdigim parça bu oldu
    sözlerini paylaşmak istedim

    Little by little the night turns around

    Counting the leaves which tremble at dawn

    Novices lean on each other in yearning

    Under the leaves the swallow is resting

    Set the controls for the heart of the sun

    Over the mountain watching the watcher

    Breaking the darkness waking the grapevine

    One inch of love is one inch of shadow

    Love is the shadow that ripen's the wine

    Set the controls for the heart of the sun

    The heart of the sun

    The heart of the sun

    Witness the man who raves at the wall

    Making the shape of his question to heaven

    Whether the sun will fall in the evening

    Will he remember the lesson of giving

    Set the controls for the heart of the sun

    The heart of the sun

    The heart of the sun


    işte Türkçesi:

    yavaş yavaş dönüyor gece

    sayarak şafakta titreşen yaprakları

    nilüferler birbirlerine yaslanmış özlem ile

    tepelerin üzerinde bir kırlangıç dinleniyor

    yön ver güneşin kalbine doğru

    dağın tepesinde izliyor gözcü

    karanlığın kırılmasını, asmanın uyanışını

    aşkı bilmek, gölgeyi bilmektir

    aşk, şarabı olgunlaştıran gölgedir

    yön ver güneşin kalbine doğru

    izle duvarın dibinde el sallayan adamı

    şekillendirirken tanrıya olan sorusunu

    akşam güneşin alçalıp alçalmayacağına dair

    anımsayacak mı adam boyun eğişten aldığı dersi

    yön ver güneşin kalbine doğru

    yön ver güneşin kalbine doğru


    Türkçesi biraz anlamsız kaldı gerçi ama bir de videosunu paylaşmak istedim
    insanı kendinden alıp götürüyo fazla dinlemeyin:)
     
    Hasan Hakan Koç bunu beğendi.
  2. bisikletci

    bisikletci Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.253
    Beğeniler:
    362
    Şehir:
    Abu Sari
    Seviye:
    Beğendim süper parcaa ama sanki eski bi şarkıyı hatırlattı bana ...Offspring bir zaman ilk tarz değişikliğinde bir single yaptı ona cok benziyor ..

    Tabi bence offspring in sarkısı kadar guzel deil . Ama yinede sarkıyı begendim hoşş ..
     
  3. obsolate

    obsolate Kıdemli Üye

    Kayıt:
    30 Haziran 2006
    Mesajlar:
    295
    Beğeniler:
    286
    Şehir:
    istanbul avrupa
    Seviye:
    Ummagumma albümü toplama parçaların bulunduğu albümdü sanırım, yani öyle hatırlıyorum, ya da birkaç parçası başka albümlerden gelme.

    Ayrıca A Saucerful of Secrets albümüde en depresif albümlerinin başında geliyor bence :)

    bu parçaya bayılırım / uzun zamandır dinlememiştim, teşekkürler...

    Ummagumma albüm kapağıda aşağıda bu arada :)

    [​IMG]
     
    Hasan Hakan Koç bunu beğendi.
  4. Özgür!

    Özgür! Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.100
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    Güzelyalı, İzmir
    Seviye:
    zaten 1968 yapımı Pink Floyd şarkısıdır
    offspring etkilenmiş olabilir bu parçadan:rolleyes:
     
    xcangel bunu beğendi.
  5. bisikletci

    bisikletci Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.253
    Beğeniler:
    362
    Şehir:
    Abu Sari
    Seviye:
    Evet kesinlikle öyle olmuştur :) O kadar benziyorlarki .. Ama tabi günümüz dijital ortamlarında hazırlanınca yeni tarzlar bana daha cok tad veriyor .. Bu arada benim babam hayrandı Pink Floyd a ..Bana zorla ozamanlar plaklarını dinletirdi . Yaw dinlemiom sevmiyomda diyemiyordum bende bi zaman nefret etmişimdir bu pink Floyd dan , Led Zeppelin den falan :) Her ne kadar güzel sarkıları olsada ben de bu adamların böle bi anısı var :)
     
  6. Hasan Hakan Koç

    Hasan Hakan Koç Bisikletkolik

    Kayıt:
    1 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.304
    Beğeniler:
    1.209
    Seviye:
    İşyerimde ki duvarımda Çerçeveli bir Atatürk resmi bir de bu resim var .. Yani Abilerim sayesinde bu arkadaşlarla 1973 te tanıştım ve ilk dinlediğim albümleri buydu ... ve ben daha çok küçükken ben kimim burası neresi her şey boş falan gibi hislere kapılmıştımmm.. tek başına depresyondayken çok fazla dinlenmemeli. . Sağlam kafa ve sağlam ruh yapısıyla dinlenmesini öneririm :
    Bence Pink Floydun en güzel ve en beğendiğim albümü bu albüm :in: ....
    herkese teşekkür nasıl mutlu oldum anlatamam ..
    Bazı gruplar bazı şarkılar ölmez .. Pink Folyd da işte böyle bir grup..

    Bu adamlar da daha on kuşak şarkılarını dinletirler..
     
    bisikletci, Özgür!, kcuk_ ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  7. gokturkgunal

    gokturkgunal Aktif Üye

    Kayıt:
    14 Aralık 2006
    Mesajlar:
    153
    Beğeniler:
    135
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Bazen korkarsın duyduklarından, ama aşkla karışık bir korkudur, ne kaçabilirsin ne de içinden çıkabilirsin tınıların ruhunun yarattığı ritimden ve kulağına fısıldanan sözcüklerden. İşte böyle anlatabilirim ancak efsanelerin dokunuşunu.
     
  8. nyx

    nyx Kıdemli Üye

    Kayıt:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    297
    Beğeniler:
    253
    Şehir:
    Istanbul
    Seviye:
    pink floyd un bütün parçaları zaten güzeldir:)
     
  9. Özgür!

    Özgür! Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.100
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    Güzelyalı, İzmir
    Seviye:
    Hakan abi bi fotograf ancak bu kadar uyumlu olabilir albüme:)
    Göktürk abi süper özetlemişsin bravo..

    dogru söze ne denir