Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Pendik - Bostanci.....

Konu, 'Yerel/Bölgesel Bisiklet Grupları' kısmında Samurai Jack tarafından paylaşıldı.

  1. Samurai Jack

    Samurai Jack Aktif Üye

    Kayıt:
    2 Nisan 2008
    Mesajlar:
    173
    Beğeniler:
    344
    Şehir:
    İSTANBUL - PENDİK
    Seviye:
    Haftaiçi akşamları 6:30 dan sonra Pendik Bostancı Antreman yapıyorum, mümkün olduğunca tabi.
    Bir kaç akşamdır dikkat ediyorum, 3lü - 5li gruplar halinde pedal basan arkadaşlar var.

    Tempolarını bozmamak için durdurup da soramadım gerçi kim olduklarını ama, imrendim açıkçası. Eğer denk gelebilecek olursak beraber pedal basmak isterim, eğer forumu takip ediyorlarsa.

    Pendik - Bostancı arası için kaleye mum dikin beyler.
     
  2. karubi

    karubi Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    10
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    selam bende pendikteyim ve kendimi geliştirmek adına bu gezi süper olur
     
  3. S. Burak Cebeci

    S. Burak Cebeci Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    414
    Beğeniler:
    180
    Şehir:
    istanbul/küçükyalı
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    i'm in küçükyalı
     
  4. baldasare

    baldasare Misafir

    bende maltepedeyim
     
  5. karubi

    karubi Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    10
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Ayrıntılar neler acaba başlangıcı, saati vb.
     
  6. paramedik34

    paramedik34 Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    624
    Beğeniler:
    930
    Şehir:
    Maltepe, Ümraniye, Şile
    Seviye:
    yuksek tempolu değilse turunuza katılabilirim..

    maltepeden tolga..
     
  7. sinan kınav

    sinan kınav Yeni Üye

    Kayıt:
    12 Kasım 2007
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    bende katılmak isterim evim erenköyde
     
  8. NKORHANK

    NKORHANK Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    177
    Beğeniler:
    113
    Şehir:
    Kozyatağı
    Seviye:
    Ben de erenkoydeyim. Bu geziyi bisiklet parkurunda mı yoksa cadde de mi yapıyorsunuz ? Bu turları ht sonu yapma konusunda ne dersiniz...
     
  9. ibocan81

    ibocan81 Yeni Üye

    Kayıt:
    13 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    29
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    Arkadaşlar merhaba .
    Bende Maltepe deyim ve h.içi akşamları 8 den sonra ve h.sonu sabahları 9 gibi pedallıyorum . (mümkün olduğunca tabii)
    Pendikten yola çıkan arkadaşlara Maltepe den katılabilirim .
    Görüşmek üzere . . .
     
  10. ceyhun ilguy

    ceyhun ilguy Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2009
    Mesajlar:
    62
    Beğeniler:
    19
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Merhaba,
    Ben ogle saatlerinde Pendik - Maltepe yapiyorum. Haftasonu bir sabah Pendik - Bostanci dusunurseniz katilirim. Tesekkurler.
     
  11. Bahadır Efeoğlu

    Bahadır Efeoğlu Üye

    Kayıt:
    24 Haziran 2009
    Mesajlar:
    60
    Beğeniler:
    37
    Şehir:
    İstanbul Anadolu Yakası
    Seviye:
    Saatler inye böyle yav ya öğlen ya da gece hep :S

    Şöyle saat 6 da çıkılamaz mı? Bence en tatlı saatler onlar güneşte batıyor falan =)
     
  12. Semih Aydoğdu

    Semih Aydoğdu Misafir

    bende katılırım eger böyle bi düşünce varsa.Tek pedallamaktan iyidir.
     
  13. özgür okyay

    özgür okyay Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2010
    Mesajlar:
    96
    Beğeniler:
    24
    Şehir:
    istanbul pendik
    Seviye:
    selm pendikten özgür ben pendiz tuzla yapmak isterseniz beraber pedallarız

    selm hafta sonları 8:00 gibi pendikten maltepe bostancı pedallamak isteyen arkadaşlar varmı tek başına pedallamak sıkıcı oluyo hemde tanışmış oluruz ne dersiniz tşk
     
  14. ÜmitKARAOT

    ÜmitKARAOT Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    446
    Beğeniler:
    157
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    slm arkadaşlar üç arkadaş yakında bostancı tuzla pedallamaya başlıycaz görüşürüz umarım.
     
  15. ÜmitKARAOT

    ÜmitKARAOT Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    446
    Beğeniler:
    157
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    arkaslar nerdesiniz :) havalar artık pedallamaya musait diyebilrim en azından biz haftaya basliyoruz
     
  16. eray uluyazı

    eray uluyazı Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    sayın arkadaşlar bende içerenköy deyim eğer hafta içi akşam 8 den sonra düşünürseniz pedallayabiliriz tabi yavaş tempoyla ;)
    :D
     
  17. ceyhun ilguy

    ceyhun ilguy Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2009
    Mesajlar:
    62
    Beğeniler:
    19
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Merhaba,
    Tuzladayim. Pendik Bostanci katilirim.