Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

patlak önleyici iç lastikle kullanılınan sıvı??

Konu, 'Tekerlekler' kısmında Güvenç Terzierol tarafından paylaşıldı.

  1. Güvenç Terzierol

    Güvenç Terzierol Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.224
    Beğeniler:
    297
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    arkadaslar merhaba.
    artık her iki ggünde bir en az bir iki kere yama yapmaktan sıkıldım.
    şu anda 5-6 tane iç lastik değiştirdim 2-3 ayda.
    oyüzden iç lastiğe uygulayabileceğimiz bi sıvı varmı??
    yani iç lastikli bi sistem de patlak önleyici sıvı kullanmamız mümkünmü??
    çünkü tubeless sistemler bütçemi aşıyor varsa böyle bi sıvı ve iyise kullanışlıysa onu denemek isterim...
     
  2. gurkankas

    gurkankas Onursal Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.655
    Beğeniler:
    1.393
    Şehir:
    Balıkesir/Merkez
    Seviye:
    joe's patlak önleyici kullan, ben arka lastiğimde kullanıyordum, kırık bira şişesi girene kadar patlamıyor :D
     
  3. sadana

    sadana Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    2.268
    Beğeniler:
    2.592
    Şehir:
    Adana
    Seviye:
  4. Güvenç Terzierol

    Güvenç Terzierol Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.224
    Beğeniler:
    297
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    teşekkür ederim ancak siz tubeless kullanıyorsunuz anladığım tadarıyla ben içlstikli sistemdeyim halen.

    gürkan.
    zaten benim o kadar kastığım yok:D bende bi snake bite oluyo oda nadiren. ancak bu gülllerin dikenleri benim canımı sıkmaya başladı. bahçemiz geniş ve kendi parkurum var kısacık bişey ama güzel bana göre:D güllere çarpınca dökmüş dikenlerini yere onlar girip girip duruyor canımı çok sıktılar. oyüzden sordum...

    bu joe's normal bi diken deliğini faln dolduruyor dimi?
    yani doldurana kadar zaman geçiyormu onu merak ediyorum yada büyük bi basınç kaybı oluyormu??

    birde fiyat olarak ne kadar acaba??:)
     
  5. Güney Tuncer

    Güney Tuncer Onursal Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.674
    Beğeniler:
    2.804
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Joe's tarzı patlak önleyiciler eğer kalın etli bir iç lastik kullanmayacaksan pek bir işe yaramıyor. Zaten Joe's in kendinden sıvılı gelen iç lastiğinin ağırlığına bakarsan bana hak verirsin, teki neredeyse 400gr civarında :eek: Kısaca ulta hafif bir iç lastik kullanıyorsanız bu tarz bir ürün alıp paranızı çöpe atmayın.

    6-7 yıl kadar önce, markasını hatırlamıyorum, teki yaklaşık 300gr civarı bişey gelen iki adet "içinde yeşil renki patlak önleyici sıvılı" iç lastik almıştım. Bu lastikleri halen kullanıyorum ve halen patlakları dolduruyor. Çok ilginç ama içindeki sıvı halen çalışıyor :) Yakınlarda tekeri sökersem markasını yazarım artık. Farklı markaların hazır ürünlerini de göz atabilirsiniz.
     
    fecredall bunu beğendi.
  6. Güvenç Terzierol

    Güvenç Terzierol Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.224
    Beğeniler:
    297
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    onu düşündüm GTS yi ama bende tubeless lastik yok ve ne kadar iyi olur bilemedim yani tubeless lastik almak istesem 150-200 lira gibi bi para çıkacak yani o yüzden kararsız kaldım.
    eğerki tubeless olmayan bi lastiğe de uyguladığımda sorun olmazsa uygulayacağım.
    eğerki iyi değil derseniz. joe's patlak önleyiciyi direkman iç lastiğe uygulayacağım. sitedeki gurkankas nickli arkadasım uygulamıs bu konuyada yazmıştı. eğerki o kadar etkiliyse kullanmak istiyorum çünkü tekerimde maksimum bi diken patlağı oluyor. yani kocaman delikler faln olmuyor sizce ne yapmalıyım...??
     
  7. Önder Tarım

    Önder Tarım Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.400
    Beğeniler:
    1.906
    Şehir:
    Bologna / İtalya
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Birkaç aydır iç lastiklerimde Joe's kullanıyorum şu ana kadar memnunum.En son gittiğimiz 6 Eylül Karagöl turunda da lastiği patlamayan tek arkadaş bendim.Turun linkini buraya koyuyorum bir göz at.Çünkü bisikletleri sırtladık ve dağın öbür tarafına öyle geçtik.Dağın öbür yüzünde sürekli bir maki bitki örtüsü ve dikenlerle dolu yerlerden indik tabi bisikletler elimizde.Hatta bir keresinde dikenlerin arasından geçtikten sonra arka lastikten fıslamalar başladı.Gözümün önünde 4-5 yerden bir anda delindi yaklaşık 2 saniye sonra beyaz beyaz Joe's sıvısı taştı biraz dışarı ve anında kesildi.Giren dikenlerin sizin bahçedeki normal bir gül dikeninden çok daha kalınca olduğunu söyleyebilirim.Bu arada kullandığım lastik de Schwalbe Furious Fred ve iç lastiğimde 150 gram civarında.Siz düşünün artık bu kadar ince yanaklı ve 308 gramlık dış lastiklerle bile sorunsuz kullanıyorum.Sanırım 3 ay oldu ve hala tek bir patlak yok.Aslında çok patlak var da ben farkında değilim Joe's sağolsun ben memnunum şu ana kadar.Fakat Tarık'ın yazdıkları düşündürücü zamanı gelince sıvıyı çıkarması güç mü oluyor? Daha onun tecrübesini yaşamadım.
    Not: Lastiklerin tekinde 60 ml Joe's var.
    http://www.bisikletforum.com/showthread.php?t=48511
     
  8. Güvenç Terzierol

    Güvenç Terzierol Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.224
    Beğeniler:
    297
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    teşekkür ederim bende ön arka farklı kullanıyorum.
    arkada IRC freedom var öndeyse hutchinson pyhton var IRC nin yanal tutuşu iyi olmadığı içn ve phyton u daha öncede kullandığım için öne ondan taktım dönüşlerde artık çok rahat ediyorum ancak pyhton patlamaya direnci az bi lastik olduğu için düşündüm...

    eğer sizinde dediğiniz gibiyse on numara bişey yani bu:):)
    bu arada bu da son sorum.
    içlastiğin marka olması faln bi önemi varmı yani ben bisikletçimden alıyorum sürekli CST iç lastik nolmal bi bisikletçide bulabileceğiniz.
    eğer 3 aydır kullanıyorsaniz ve patlak olmadıysa yani iç lastiği çııkarmak için bi neden olmadıysa
    2-3 ayda bir bir çift iç lastikte alınabilinir diye düşünüyorum... zaten 6-7 liraya bi tanesi...
     
  9. Önder Tarım

    Önder Tarım Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.400
    Beğeniler:
    1.906
    Şehir:
    Bologna / İtalya
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Evet yakında iç lastikleri çıkarıp yenilerini alıcam.Tekrardan Joe's sıkıp devam edeceğim.Joe's sıvısının bir de Elite Racer's Sealant modeli var.Ondan bulursanız onu da alabilirsiniz normal Joe's kırmızı şişe bu bahsettiğim mavi şişe.Ben de normal Joe's var kırmızı olan ama bulursam maviden alabilirim.O biraz daha yoğun,daha uzun süre gidiyor ve daha büyük delikleri kapatabiliyor diğerine nazaran.
     
  10. Güvenç Terzierol

    Güvenç Terzierol Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.224
    Beğeniler:
    297
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    yardım için çok çok teşekkür ederim.:)
    bayramdan sonra:);) ilk iş joe's patlak önleyici almak olucak:):)
     
  11. FETULLAH YILMAZ

    FETULLAH YILMAZ Yeni Üye

    Kayıt:
    23 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İZMİR
    Seviye:
    bizim üretimini yaptığımız marsstar tire fixer adlı bir ürünümüz var.ege ve marmara bölgesinde yaklaşık 120 noktada şuanda satılıyor.tescilli ve garantili bir ürün.fiyatıda cazip forum arama bölümüne lastiktamir sıvısı diye yazarsan bizim ürünümüzü inceleyebilirsin.