Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Satıldı parça satışı başlamıştır...

Konu, 'Yol Bisikleti İlan Arşivi' kısmında Mesut27 tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Mesut27

    Mesut27 Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    139
    Beğeniler:
    24
    Şehir:
    Ayıntap
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Selamlar


    Resimde görünen Sedona 781 bisiklet (maşa hariç) parça parça satılıktır.

    [​IMG]

    Parçalar temiz, resimde görüldüğü gibidir. Aynakolda yaslamalardaki sürtünmeden dolayı soyulma vardır görüldüğü bi de kadroda o görünen şekilde bi iki çizik.Diğer parçalar genel olarak tertemizdir.bazı ürünler resimlerden görebileceiniz gibi ufak tozlu cıkmış.

    sele kelepçesi ve furş takımı kadro ile verilecektir. kadronun garanti süresi resimde görüldügü gibi yaklasık 1 yıl 4 ay devam etmektedir.Resimler karışık yerleşti[​IMG] idare edersiniz artık[​IMG]

    Resimler:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]






    Parça fiyat listesi:
    1.kadro sedona 781 16 inç = 250 tl
    2.vitra beyaz boğaz: 25
    3.vitra beyaz düz gidon:25
    4:seleborusu= 25 tl
    5.ayna kol shımano alıvıo (göbekle beraber) =35tl
    6.ön vites arttırıcı shimano alıvıo=20 tl
    7.arka vites arttırıcı shimano deore= 35tl
    8.ruble 8 li dişli shımano alivio=15tl
    9.elcik çifti =7.5tl
    10.cantların çifti (m505 shımano)=130tl
    11.dış+iç lastik çifti ( continental explorer )=80tl
    12.vites-fren kolları shımano alıvıo =50tl
    13.shımano zincir= 15tl
    14.sele jelli=7.5 tl
    15.pedaller normal wellgo =10 tl
    16. hava pompası =10 tl
    17. shimano mekanik kaliperler + rotorlar = 65tl

    Ürünler Gaziantep'tedir.

    telefon: 0506 996 88 61

    msn: shotokan-mesut-27@hotmail.com

    İyi forumlar cümleten[​IMG]
     
  2. Muhammed PINAR

    Muhammed PINAR Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    608
    Beğeniler:
    181
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    sele için görüşelim...
     
  3. Fatih Esen

    Fatih Esen Aktif Üye

    Kayıt:
    24 Nisan 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğeniler:
    62
    Şehir:
    Ankara/Keçiören/Etlik
    Seviye:
    beyaz gidon ve boğazı istiyorum
     
  4. Mesut27

    Mesut27 Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    139
    Beğeniler:
    24
    Şehir:
    Ayıntap
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    ilan güncelldir:)
     
  5. Alp Kuterdem

    Alp Kuterdem Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    28 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    498
    Beğeniler:
    89
    Şehir:
    İdealtepe, İstanbul
    Seviye:
    Bilgisayar ya da bisiklet parçasıyla takas var mıdır ?
     
  6. Mesut27

    Mesut27 Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    139
    Beğeniler:
    24
    Şehir:
    Ayıntap
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    kardes takas düsünmüorum üzgünüm acil ihtiyactan satıyorum zaten :(
    ürünler temizdir kadroda ufak bi çizik görülüo ama bandajla kapatılabilir yani istiyenler için sorun olmaz yane bunu da belirtmek istedim....
    HAYIRLI FORUMLAR...
     
  7. tolga kut

    tolga kut Yeni Üye

    Kayıt:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Eskişehir
    selam kadroda bi fiyat indirimi düşünür müsün?? ii satışlar..
     
  8. Adnan Yıldırım

    Adnan Yıldırım Üye

    Kayıt:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    51
    Beğeniler:
    13
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
  9. arif sarı

    arif sarı Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    177
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    vites kollarını almayı düşünüyorum adresini ekledim benim adres rocknsk8@gmail.com
     
  10. alican türker

    alican türker Aktif Üye

    Kayıt:
    1 Nisan 2009
    Mesajlar:
    190
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
  11. Mesut27

    Mesut27 Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    139
    Beğeniler:
    24
    Şehir:
    Ayıntap
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    beyler hemen hemen hergün msn deyim beni ekleyenleri kabul ediyorum zaten ulasamadıgız takdirde e-posta atarsanız veya numaram forumda var o sekildede görüsebiliriz:)
    kadro iin soran kardesim cepden arayıp eger ciddiyseniz biraz indirim olur ya inanın resimdeki parçalar çok temiz ya bide bunu indirimi olmaz ki yane ama hepinizi seviyorum eger ihtiyacım olmasa wallahi ucretsiz dagıtırdım :(
     
  12. Mesut27

    Mesut27 Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    139
    Beğeniler:
    24
    Şehir:
    Ayıntap
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    ilan güncelldir:)
     
  13. Burak Özen

    Burak Özen Bisikletkolik

    Kayıt:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.490
    Beğeniler:
    620
    Şehir:
    İstanbul, Üsküdar
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    Arkadaşlar ürünler gerçekten çok temiz.Burda maşa neden satılmıyor derseniz söyliyim, maşayı ben aldım.Tertemiz o da .Diğer ürünlerin de sorunsuz ve temiz olduğuna kefilim. ve Mesut bana msn den ilk defa fiyatları gösterdiğinde de bayaa şaşmıştım.Fiyatlar da süper .Hayırlı satışlar
     
  14. Mesut27

    Mesut27 Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    139
    Beğeniler:
    24
    Şehir:
    Ayıntap
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    ilan güncelldir:)
     
  15. Mesut27

    Mesut27 Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    139
    Beğeniler:
    24
    Şehir:
    Ayıntap
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    tşk kanka kib:)
     
  16. samsunlu_kral

    samsunlu_kral Üye

    Yaş:
    24
    Kayıt:
    10 Haziran 2008
    Mesajlar:
    97
    Beğeniler:
    17
    Şehir:
    samsun
    Adı:
    fatih gündoğdu
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    beyaz gidon ve bogaz içingörüşelim.kesin alıcıyız.rezerve edelim lütfen
    tel no:0536 549 04 18
     
  17. yusuf.56

    yusuf.56 Yeni Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    33
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    siirt
    Seviye:
    hepsini toptan kaça verirsin
     
  18. Mesut27

    Mesut27 Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    139
    Beğeniler:
    24
    Şehir:
    Ayıntap
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    bazı parçalar satılmıstır beyler sadece alimde kalanlar rubble 8 dişli alivio shımano çift kaldı yane ön arttırıcı arka arttırıcı kadro zincir sele borusu pompa continal tekerler
    not:tekerlerin çifti türkiyede yok sıfırı 200 usd nin üzerinde kalliteli bi tekerdir iç dıs uygun fiyat yazdım foruma kaçırmayın derim yani sonra kadro alacak arakadaslar iiçn de braz indirim olabilir yani bu fırsat bidaha ele geçmez benden sölemesi satmak için ugrasmıyorum beyler beni lütfen anlayın hepinizin iiliği için zararına satıs yapıyorum zaten:))
     
  19. Mesut27

    Mesut27 Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    139
    Beğeniler:
    24
    Şehir:
    Ayıntap
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    ilan güncelldir.:)
     
  20. Muhammed PINAR

    Muhammed PINAR Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    608
    Beğeniler:
    181
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    sele tarafımdan alınmıştır :D teşekkürler...
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.