Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Param yok :(

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında ismail direnci tarafından paylaşıldı.

  1. ismail direnci

    ismail direnci Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Nisan 2011
    Mesajlar:
    101
    Beğeniler:
    25
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    Bisikletimi yenilemek istiyorum ama param yok :(
    Yok mu bi kuruluş falan yardım edicek?
     
    serisonu bunu beğendi.
  2. BF Okuru_

    BF Okuru_ Bisikletkolik

    Kayıt:
    3 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.077
    Beğeniler:
    349
    Seviye:
    daha detaylı bir bigi verirsen belki bir hayır sever çıkar.:cheer: :cheer: :cheer:
     
  3. ismail direnci

    ismail direnci Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Nisan 2011
    Mesajlar:
    101
    Beğeniler:
    25
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    Ya bana şunlar olsa yeter :)
    Acera Arka aktarıcı RD-340
    Ön aktarıcı (bu marka farketmez)
    Bide jant ( ya da akord ayarı )
    Furş deniliyo galiba ondan sorun şu bisikletimin direksiyonunda boşluk var ileri doğru atıyo
    Başkada birşey yok :D
    Keşke çıksa :D
     
  4. Samet Şenel

    Samet Şenel Onursal Üye

    Kayıt:
    20 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.246
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    Çalışmayı dene para yardımı isteyeceğine,daha mantıklı değil mi ?
     
  5. ilkcan çağdaş

    ilkcan çağdaş Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Şubat 2010
    Mesajlar:
    634
    Beğeniler:
    264
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    kardeş,biraz paran olsa,iyi olacak.Sana yardım ederim,elimde ucuz yollu parçalar mevcut.İlgilenirsen mail adresim;i.cagda@hotmail.com,selamlar.
     
  6. ismail direnci

    ismail direnci Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Nisan 2011
    Mesajlar:
    101
    Beğeniler:
    25
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    Ya yaza kadar bekleyemiyeceğim :D
    Yoksa yazın alın terimle günde 26 tl'ye bir yerde çalışıcam :)
    ayrıca ben bi kuruluş varmı diye sormuştum :)
     
  7. kimse yokmu derneği var onlara bir sor istersen
     
    ali ayhan cıvıl bunu beğendi.
  8. Oktay Ataş

    Oktay Ataş Kıdemli Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2010
    Mesajlar:
    241
    Beğeniler:
    112
    Şehir:
    Moda, Kadıköy, İstanbul
    Seviye:
    benim de param yoktu 2010 Ekim'de bisiklet mağazalarını gezerken bir bisiklet gördüm ve bu benim olmalı dedim. O günden beri okul harçlıklarımı biriktirdim ve bisikletin ücretinin büyük bi kısmını yani 1000TL'den fazlasını biriktirdim. Bunları yaparken çok aç kaldım okulda, önceden sabahları kahvaltı etmezdim okulda yerim diye artık her gün kahvaltı etmeye alıştım. Sonuç ortada; ailem de bu kadar azimli para biriktirdiğimi görünce geriye kalan eksik tarafı için yardım edeceklerini söylediler. Azimle alakalı ben o bisikleti 7-8 aydır bekliyorum ve eğer euro istediğim miktarlara düşerse ki ekonomiyle uğraşanların çoğu mayıs ın ortasından sonra düşeceğini söylüyor, o zaman bisikletimi alacağım.
     
  9. ismail direnci

    ismail direnci Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Nisan 2011
    Mesajlar:
    101
    Beğeniler:
    25
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    :D :D döverler valla :D
     
  10. Doğukan KARBAL

    Doğukan KARBAL Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Şubat 2011
    Mesajlar:
    776
    Beğeniler:
    399
    Şehir:
    İzmir/Bornova
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    Benimde param yok. Günlük 10TL harçlık alıyorum annemlerden. Onları yemıyorum ıcmıyorum arttırıyorum. Yazın alıcam bende. Ayakkabı almadım onun parasını aldım gibi. :) Ve yaşım daha 14. Yaz gelsin aldığım yerde çalışacağımda zaten. Ancak böyle olur. Şimdiye kadar 1630TL biriktirdim. :) Nasıl dersenız de yukarda zaten okudunuz. 1TL bile alsam kardı benım için. Manşallah diyin. :D Sizde azmedersenız olur.... :)
     
    hüseyin özbay ve Oktay Ataş bunu beğendi.
  11. silverfox

    silverfox Üye

    Kayıt:
    16 Ekim 2009
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    36
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    şimdi ben de çalışın diye yazacağım mesajımın gereksiz görülmesini göze alarak. çünkü karnını bile doyuramayan o kadar çok insan var ki.. hele ki sevdiği bir şey için çalışmak kadar güzeli var mı.. yanlış anlamayın. demek istediğim şu: insan çalışmadan ve sıkıntılı günler geçirmeden güzel ve keyifli günlerin yada sahip olduğu şeylerin değerini anlayamıyor.
     
    Doğu Biçer ve M.Burak KARADAĞ bunu beğendi.
  12. ismail direnci

    ismail direnci Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Nisan 2011
    Mesajlar:
    101
    Beğeniler:
    25
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    Günlük 10 tl mi :O
    baya iyimiş kardeş :)
    ben en fazla 1.50 :)
    ya bende biriktiriyorum ama gidiyo babamlar alıyo parayı :D
     
  13. Oktay Ataş

    Oktay Ataş Kıdemli Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2010
    Mesajlar:
    241
    Beğeniler:
    112
    Şehir:
    Moda, Kadıköy, İstanbul
    Seviye:
    yaşın kaç?
     
  14. ismail direnci

    ismail direnci Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Nisan 2011
    Mesajlar:
    101
    Beğeniler:
    25
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    14 yaşındayım :)
    yani siz benim abim sayılırsınız :)
     
  15. Alper Yıldırım

    Alper Yıldırım Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    20 Haziran 2009
    Mesajlar:
    610
    Beğeniler:
    468
    Şehir:
    Antakya
    Seviye:
    iş sabır ve azimle alakalı, ben 14 yaşında ikende para biriktirebiliyordum. Çalışmak tabiki o yaşta zor, ama gereksiz harcamalar yapmak yerine mantıklı harcamalarla zamanla birikiyor. bayram harçlıklarıda katkıda bulunuyor. en sonunda amacına ulaşıyorsun zaten.

    Ne yazık ki herşey istenildiği anda olmuyor hayatta sabır ve azim gerekiyor.
     
    Oktay Ataş bunu beğendi.
  16. ismail direnci

    ismail direnci Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Nisan 2011
    Mesajlar:
    101
    Beğeniler:
    25
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    çok doğru söyledin abicim ben zaten biriktiriyorum ama şu anki bisikletimde bazı sorunlar vardı onları giderdim sıra geldi şimdi biriktirmey :)
    bide yazın çalışıcam ve street bi bisiklete kavuşucam :)
     
  17. Oktay Ataş

    Oktay Ataş Kıdemli Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2010
    Mesajlar:
    241
    Beğeniler:
    112
    Şehir:
    Moda, Kadıköy, İstanbul
    Seviye:
    yani istediğin şey şov amaçlı, spor amacı yok hmm. Ben 12 yaşımdayken babama bir bisiklet aldırmıştım. O zamanlar tabi çift amortisörlü diye, bisikletim ağır daha sağlam diye mutlu olurdum. Ben de senin yaşındayken bu forumu ve adam gibi bisikletleri tanıdım ve ciddi şeyler oluştu kafamda ve kendime adam gibi bir bisiklet alacağım dedim ancak ben şuan hâlâ o metal atımı kullanıyorum ve bu yaz çok istediğim bir bisiklete sahip olacağım. 2 yıl bekledim ama mutlu olacağım bir bisiklet alacağım.

    Bir arkadaşa günlük 10TL aldığı için şaşırmıştın. Ben günde 5TL alıyorum ve kenara koyuyorum. Ha burada tabiki de yaş, aile görüşleri, finansal durum gibi etkenler de mevcut. Herşeyin başı sabır ve mücadelede. Sabret, sarfet istediğin herşey "olabillir".
     
  18. ismail direnci

    ismail direnci Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Nisan 2011
    Mesajlar:
    101
    Beğeniler:
    25
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    Şov amaçlı değil streeti seviyorum :)
     
  19. özgürsavaş

    özgürsavaş Üye

    Kayıt:
    25 Nisan 2011
    Mesajlar:
    62
    Beğeniler:
    29
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    yavaş yavaş para biriktirerek zorluk içinde alınan birşey daha kıymetli olur sabırla biriktir bende öyle almıştım.
     
  20. Erhan Han

    Erhan Han Yeni Üye

    Kayıt:
    5 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    11
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    karşı ödemeli kargo ile 1 tl bağış yapabilirim :)))