Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

ÖZEL YAPIM MAKİNE (MOSSO DJ) 2007 BİSİKLET ( seda bisiklet team )

Konu, 'Bisikletlerimizin Fotoğrafları' kısmında hsrv_khy tarafından paylaşıldı.

  1. hsrv_khy

    hsrv_khy Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2007
    Mesajlar:
    218
    Beğeniler:
    257
    Şehir:
    İzmir-Karşıyaka
    Seviye:
    2 tane ayrı fotograf vardır dikkat ederseniz sevinirim bakalım beyenicekmisiniz...........
     
  2. ErkaL

    ErkaL Bisikletkolik

    Kayıt:
    23 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.048
    Beğeniler:
    1.739
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Seviye:
    kadro gusel gule gule kullanman dilegiyle..ancak kadroya topladıgın kompenantlar genelde cross country agırlıklı modeller gibi(dual vites kolu,jant seti vb şeyler...)bunun nedenı eskı parcalarının transferimi yoksa kendi tercihin mi??
     
  3. utkuidikut

    utkuidikut Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    412
    Beğeniler:
    61
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    bisikletin ağırlığı nedir
     
  4. hsrv_khy

    hsrv_khy Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2007
    Mesajlar:
    218
    Beğeniler:
    257
    Şehir:
    İzmir-Karşıyaka
    Seviye:
    biskletin agırlı 13 kilo . bu topladıgım parçalar kendi tercihim bu parçalarda saglam oldugu için vede görünüş olarak ta güsel durdugu için bunları tercih ettim.....
     
  5. Fatih Buzgan

    Fatih Buzgan Onursal Üye

    Kayıt:
    10 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.579
    Beğeniler:
    3.212
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Görüntü güzel ve dikkat çekici fakat bu tarza uygun olması için en azından o selenin değişmesi ve yukarı bakacak konumda yerleştirilmesi lazım.Hayırlı olsun Hüsrev, güle güle kullan.
     
  6. hsrv_khy

    hsrv_khy Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2007
    Mesajlar:
    218
    Beğeniler:
    257
    Şehir:
    İzmir-Karşıyaka
    Seviye:
    saolsın fati abi .dediklerini yaparım ama ben bu kadroyu çogunlukla hareket için kullancagımdan seleyi falan indirdim...
     
    Jr.BMX bunu beğendi.
  7. utkuidikut

    utkuidikut Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    412
    Beğeniler:
    61
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    harika olmuş güle güle kullan birde rapide air in performansı nasıl
     
  8. hsrv_khy

    hsrv_khy Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2007
    Mesajlar:
    218
    Beğeniler:
    257
    Şehir:
    İzmir-Karşıyaka
    Seviye:
    walla ben hem hareket hemde atlayışlar yaptıgım için memnunum bana ters gelen tarafı olmadı.tavsiye ederim..
     
  9. Fatih Buzgan

    Fatih Buzgan Onursal Üye

    Kayıt:
    10 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.579
    Beğeniler:
    3.212
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Benim kastettiğim sele borusu yüksekliği değildi :)
    Selenin ön kısmının yukarı bakıyor olması ortak özelliktir bu kategoride.Bir de selenin modeli hafif xc yarışçılarına hitap ediyor, akrobasiye fazla dayanmaz haberin olsun :)
     
  10. hsrv_khy

    hsrv_khy Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2007
    Mesajlar:
    218
    Beğeniler:
    257
    Şehir:
    İzmir-Karşıyaka
    Seviye:
    tamam fati abi ona bişiler bakarım...
     
  11. hsrv_khy

    hsrv_khy Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2007
    Mesajlar:
    218
    Beğeniler:
    257
    Şehir:
    İzmir-Karşıyaka
    Seviye:
    ama beni şu anda rahatsız etmiyo tam yapmak istediklerimi karşılıyo...çok ilerde bi sorun çıkarırsa deiştiririm.
     
  12. oski

    oski Aktif Üye

    Kayıt:
    1 Nisan 2007
    Mesajlar:
    144
    Beğeniler:
    152
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    gerçekten çok güzel oldu bizzat bindim kadro çok güzel ve kontrolü gerçekten güzel hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan
     
    simplonmurat bunu beğendi.
  13. hsrv_khy

    hsrv_khy Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2007
    Mesajlar:
    218
    Beğeniler:
    257
    Şehir:
    İzmir-Karşıyaka
    Seviye:
    çok saol osman...
     
    simplonmurat bunu beğendi.
  14. simplonmurat

    simplonmurat Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    7 Ocak 2007
    Mesajlar:
    741
    Beğeniler:
    332
    Şehir:
    Evka-6 / İZMİR
    Adı:
    Murat ALTINCAN
    Bisiklet:
    Simplon
    Seviye:
    Gerçekten güzel bir makina olmuş.Kazasız sürüşler diliyorum.Umarım bu makinayı dağlarada çıkartırsın.
     
    oski bunu beğendi.
  15. simplonmurat

    simplonmurat Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    7 Ocak 2007
    Mesajlar:
    741
    Beğeniler:
    332
    Şehir:
    Evka-6 / İZMİR
    Adı:
    Murat ALTINCAN
    Bisiklet:
    Simplon
    Seviye:
    Bu arada Fatih'inde söylediği gibi.FR için kullanacaksan selenin burnunu kaldırman lazım.
     
  16. hsrv_khy

    hsrv_khy Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2007
    Mesajlar:
    218
    Beğeniler:
    257
    Şehir:
    İzmir-Karşıyaka
    Seviye:
    tabikide daglara çıkartıcam.yorumların için saol murat abi.FR için aldım zaten ben bu kadroyu selenin burnunu kaldırırım...
     
    Alican bunu beğendi.
  17. Alican

    Alican Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğeniler:
    821
    Şehir:
    Acıbadem, İstanbul
    Seviye:
    Dj'den çok daha iyi bir XC makinası olmuş bence:)

    Sebepleriyle anlatayım;

    16 tel Deore jant seti atlayıp zıplamak için uygun değil(Görüntüsü muhteşem;))...

    Dj yada herhangi akrobatik-ekstrem bisiklet dalında havalı amortisör çok da iyi bir seçim değildir...
    Anca yeni yeni Rock-Shox DH sınıfına Boxxer WC la böyle bir hava getirdi...
    Maşa çok güzel ona hiçbirşey demiyorum, hatta ilerki zamanlarda görüşlerini alabilirim;)

    Dual Control kollar Erkal'ında dediği gibi bu iş için uygun değiller...Kontrol sırasında karışıklık yaratabiliyorlar....:)

    Üstünde Schwalbe'nin kaliteli XC yarış lastikleri olan Racing Ralph'ler var...Çok çabuk "Snake Bite" olabilirler...Dikkat;)...

    Sele Fatih'in de dediği gibi bu işe uygun değil...
    Onun dışında eğimi tamamen senin rahatına bağlı...
    Çok eğimli olduğu zaman "wheelie"de kolaylık olmuyor, kayıp duruyorsun;)...
    Ama gerçekten daha sağlam bir sele, çok iyi olabilir:)

    Kadron muhteşem...Başka birşey demiyorum:D:D Nereden, kaça buldun:rolleyes: ?

    Bunların hepsinin dışında Maşa kullanımı ile ilgili bir tavsiyem var...
    Eğer şehiriçinde kullanıp "Street" tarzında kullanacaksan 80-100 civarı kullanmak daha bir iyi oluyor...Bunny potansiyel'in yükselir...
    Ama sanırım Rapid Air'in U-Turn gibi bir özelliği yok:rolleyes: ...
    Onun dışında eğer toprak arazi ve iniş gibi yerlerde kullanacaksan oldukça güzel travel'lı bir maşa:cool: ...

    Hayırlı olsun;)
    Çiziksiz, kazasız, belasız binmen dileklerimle:)

    İyi günler
     
  18. Jr.BMX

    Jr.BMX Kıdemli Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2006
    Mesajlar:
    341
    Beğeniler:
    123
    Şehir:
    İstanbul/Göztepe
    Seviye:
    Gercekten eger kadro hesaplıysa bende alabilirim.
     
  19. hsrv_khy

    hsrv_khy Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2007
    Mesajlar:
    218
    Beğeniler:
    257
    Şehir:
    İzmir-Karşıyaka
    Seviye:
    walla bn hem FR hemde dj bnları bir bisiklette toplamak istedim ama jantlar konusunda normal jantlardan daha saglam oldugu
    bi kesin neden derseniz 1 1.500 metreden atladıgnızda bişi olmuyorsa vede yamulmuyorsa ben o janta saglam derim vede bu shımano nun jantı.maşada havalı oldugu için havasını düşürünce hem 80 oluyo hem 100 bunda da bi sorunum olmuyo.kadroyuda seda biskletten aldım karşıyakada bayisi.yorumların içinde saol alican teşekürler