Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Satıldı Ozel Yapim Bİsİklet

Konu, 'Yol Bisikleti İlan Arşivi' kısmında shımano tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. shımano

    shımano Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    0
    ]eet ozellıklerını yazıyorum

    ***ALIMINYUM MIKALAJ RENGI OURSWAY KADRO
    ***FIREN WITES SHIMANO SERISI
    *** V FRENLER SHIMANO
    ***ARKA MEKANIZMA SHIMANO ACERA
    ***ZİNCIR SHIMANO
    ***ARKA CARK SHIMANO SERISI YINE 7 DİŞ HIZ CARKI ARKA
    *** ON CARK 52 DİŞ SHIMANO TİAGRA MODLEI CARK 2Lİ
    *** AMARTISOR RST COK GUZEL BI AMARTISOR
    *** JANTLAR CIFT KAT JANT TIR DABUL JANT YANI
    *** JANTLARIN GOBEGI ON ARKA JANTINDA GOBEGI YINE KASET GOBEK TIR

    bisiklet daha 5 aylık fılen her seyıyle mukemmel bı bısıklet tır bınenler bıle dıo kus gıb dıe hıc bi yerınden ses cıkmıyo bısıkletın jantları gecen boyadım bı tek jantlar boyalı turuncu uzerıne sıyah serıtler fıatı 650 ytl istıyorum bana ist umranıye tarafında oturuyorum bısıkletı satma sebebımde motor almayı dusunuyorum eger kı alabılırsem motor alamassam bı hareket bısıkletı yapıp ona bıncem bmx lerden bısıklete resımlere bakmak ısteyen olurdsada msn [URL="falcata_3232@hotmail.com"]falcata_3232@hotmail.com[/URL] ama 10 numara bısıklet :

    bisikletın resımlerını koysmadım eger merak edıp gormekısteyen olursa msn adresım yazıyo msn den gostereyım
     
  2. shımano

    shımano Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    0
    güncel kımse bakmıyo mu bısıklete yaacıl satmam lazım
     
  3. behcetatinc

    behcetatinc Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.382
    Beğeniler:
    1.386
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Resimleri buraya eklersen daha ilgi çekici olabilir.
     
  4. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Belki bir fotoğraf koyarsanız daha dikkat çekici bir ilan olur ;).
     
  5. shımano

    shımano Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    0
    resım eklemeyı bılmedıgım ıcın eklıyemıyorum eklemeyı ıblsem resımlerı koyacam ama malesef koyamıyom resım msn de gosterırırm falcata_3232@hotmail.com
     
  6. shımano

    shımano Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    0
    Evet sonunda resım koyabildim,Bakıın isterseniz resimlere..:)




    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]

    Acil satmam lazım bu Bisikleti Arkadaşlar,Yardımcı olursanız sevinirim..



    Edit By...Önder
     
  7. shımano

    shımano Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    0
    ya kimse ilgilenmıyomu bunla acil satmam lazım yaa bu bisikletı cok acele hemde
     
  8. shımano

    shımano Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    0
    güncellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
     
  9. Fatih_Bike

    Fatih_Bike Yeni Üye

    Kayıt:
    4 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    48
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Bakırköy
    Seviye:
    Güzel bisiklet Gercekten okadarda professional olmasada Normal bir bisikletten iyi bir bisiklet
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.